• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    "Dat is echt het liefste wat ik ooit heb gehoord. Nee echt, echt heel lief," zegt ze terwijl ze haar hand op mijn wang legt. Ik kijk op en zie haar blozen. Ik wil geen geheimen meer voor haar houden, maar de regels breek ik niet.
    "Tes, ik wil je iets vertellen. Ik wil dat je begrijpt waarom ik me zo voel. maar eerst wil ik je wat vragen. Wil je mijn vriendin zijn?"
    Ik kijk haar hoopvol aan en lik nerveus over mijn piercing. Het hangt allemaal af van deze vraag. Als ze ja zegt, kan ik haar alles vertellen zonder de regels te breken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske Velez

    'Tes, ik wil je iets vertellen. Ik wil dat je begrijpt waarom ik me zo voel. maar eerst wil ik je wat vragen. Wil je mijn vriendin zijn?' vroeg hij. Ik keek hem eerst nieuwsgierig aan en toen verbaasd gemengd met geschrokt. Ik zag hem over zijn piercing likken. Ik begon nog harder te blozen en knikte een beetje. 'Ja dat wil ik,' zei ik zachtjes met een glimlach tegen hem. Gebeurde er nou echt wat ik denk dat er gebeurde?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    Voorzichtig tilde hij me op en liep naar de woonkamer toe om daar te gaan zitten. ‘Dat ook,’ zei hij en gaf me weer een kusje. ‘Je maakt me nieuwsgierig,’ zei ik zacht, liet mijn vingers weer over zijn bovenlijf heen gaan en kraste daarbij zachtjes met mijn nagels over zijn huid heen. Ondertussen plaatste ik mijn lippen ook weer op de zijne.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    ‘Je maakt me nieuwsgierig,’ zei ze zachtjes. Ik voelde haar vingers weer over mijn bovenlijf. Ik schrok eventjes toen ze zachtjes kraste met haar nagels. Mijn schrik was alleen weer gauw vertrokken toen ze haar lippen weer op de mijn plaatste. Zachtjes begon ik haar te zoenen. 'Misschien krijg je het later te weten,' zei ik onder het zoenen door.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    Wanneer ik haar zie blozen en knikken weet ik dat het goed zit.
    "Ja dat wil ik," zegt ze zacht met een glimlach.
    Ik wil een gat in de lucht springen van geluk, maar blijf rustig zitten. Nouja, rustig, ik neem haar gezicht in mijn handen en druk een liefdevolle kus op haar lippen. Dan ga ik aarzelend recht staan.
    "Ik denk dat ik het je beter kan tonen," zeg ik zacht. Ik kijk even naar het schuifraam waarachter zich een tuin bevindt. "Buiten."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske Velez

    Hij legde zijn handen op mijn gezicht en ik voelde een kus op mijn lippen, waardoor ik moest glimlachen. Ik keek hem vragend aan toen hij recht ging staan. 'Ik denk dat ik het je beter kan tonen,' zei hij zachtjes en hij keek naar de schuifraam. Ik keek hem vragend aan. 'Buiten,' zei hij. Ik bleef hem vragend aan kijken, maar stond toch op. Ik liep met hem naar buiten. Ik wou vragen wat hij wou laten zien, maar ik had zo'n sterk vermoeden dat hij die vraag niet zou beantwoorden.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    Eventjes kromp ik ineen toen ik hem voelde schrikken. Ik had iets beter na moeten denken toen ik mijn nagels over zijn huid heen haalde. Gelukkig zakte het vrij snel weer weg en zoende hij me terug. ‘Misschien krijg je het later wel te weten,’ zei hij tussen het zoenen door waarop ik zachtjes lachte. ’Ik ben benieuwd,’ reageerde ik terug en liet vervolgens mijn tong zachtjes over zijn lippen glijden.

    [Nou ik de stukjes van Irial en Teske lees.. How in the world ga ik Eliza laten vertellen wat ze is, gezien Yvo's ongeluk..]

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 19:25 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    Ze volgt me naar de tuin en ik draai me naar haar toe.
    "Je zei dat je in alles geloofde waarvan het tegendeel niet bewezen is," begin ik voorzichtig. "En dat je van fantasy, weerwolven houdt?" Ik kijk haar even aan. "Zou je er bang voor zijn als ze echt zijn?" vraag ik een beetje bang voor het antwoord.
    Ik blijf haar de hele tijd aankijken, ik wil elke reactie zien, of het nu woorden zijn of lichaamstaal. Ik tover een kleine glimlach op mijn gezicht om haar gerust te stellen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Haha leuk is dat hea XD]

    Yvo Leroux

    ’Ik ben benieuwd,’ zei ze en ik voelde haar tong over mijn lippen gaan. Ik opende mijn mond een beetje en liet mijn tong verwelkomen met die van haar. Ik schoof zachtjes mijn handen onder haar shirt en liet ze rusten op haar rug.

    Teske Velez

    'Je zei dat je in alles geloofde waarvan het tegendeel niet bewezen is en dat je van fantasy, weerwolven houdt? Zou je er bang voor zijn als ze echt zijn?' vroeg hij. Ik keek hem vragend aan. Er verscheen een klein glimlachje op zijn gezicht. 'I-ik weet niet hoe ik me nu moet voelen,' begon ik. 'Nieuwsgierig of bang,' zei ik tegen hem. 'Maar ik weet het niet. Dat weet ik pas als ik ze echt zie. Hoezo?' voegde ik er aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    "I-ik weet niet hoe ik me nu moet voelen. Nieuwsgierig of bang. Maar ik weet het niet. Dat weet ik pas als ik ze echt zie. Hoezo?" vraagt ze.
    Ik blijf staan waar ik sta en kijk haar in de ogen.
    "Je hoeft nergens bang voor te zijn. Heb je al gehoord van de Legendes? Ze bezitten een gen dat actief wordt wanneer de mensen in hun stad of dorp in gevaar zijn om hen zo te kunnen beschermen. Ze doen geen mensen kwaad. Ik doe geen mensen kwaad."
    Langzaam verander ik in de grote zwarte wolf. Ik ga speels op mijn rug liggen met mijn poten omhoog terwijl ik Teske aan kijk met dezelfde bruine ogen als in mijn menselijk lichaam.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ik moet gaan, tot morgen!]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Nee, niet leuk!;D Want ik probeer Yvo’s reactie voor te stellen en die is niet leuk.. :( ]

    Eliza

    Terwijl onze tongen een vurig spel speelde voelde ik zijn handen onder mijn shirt glijden en rusten op mijn rug. Een rilling ging door me heen en ik drukte me onbewust iets dichter tegen hem aan. Mijn ene hand gleed in zijn nek en lieten mijn vingers door zijn haren gaan terwijl de andere zachtjes over zijn borst heen ging.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Tot morgen ;D]

    Teske Velez

    'Je hoeft nergens bang voor te zijn. Heb je al gehoord van de Legendes? Ze bezitten een gen dat actief wordt wanneer de mensen in hun stad of dorp in gevaar zijn om hen zo te kunnen beschermen. Ze doen geen mensen kwaad. Ik doe geen mensen kwaad,' zei hij. Vragend keek ik hem aan. Geschrokken ging ik achteruit toen ik hem zag veranderen. Irial was weg, in plaats daarvan stond nu een grote zwarte wolf voor me. De wolf ging op zijn rug liggen met zijn poten omhoog. De wolf keek mij aan. Ik keek in zijn ogen. Het waren dezelfde ogen als die van Irial. Ergens stelde me dat gigantisch gerust. Ik ging naast hem zitten en aaide over zijn buik. De littekens voelde ik nog steeds, maar dat maakte mij niets uit. Ik glimlachte naar hem. Ik wist niet wat ik moest zeggen.


    Yvo Leroux

    Ik voelde Eliza dichter tegen me aankomen. Ik voelde haar ene hand in me nek en de ander over mijn borst. Ik voelde me blij en werd helemaal warm van binnen. Zachtjes drukte ik haar zo dicht mogelijk tegen mij aan. 'Zo warm, zo heerlijk, zo... Wauw,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Faye
    'Wat het is? Nou het is de waarheid,' mompelt hij terwijl hij naar zijn voeten kijkt. Ik loop naar hem toe en neem zijn gezicht tussen mijn handen waarna ik een kusje op zijn wang druk en naar hem glimlach. 'Laat je me je huis zien?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ze bleek het gelukkig niet heel erg te zijn wat ik had gezegd, ze gaf me weer een kusje op mijn wang en ik glimlach. 'Ja natuurlijk,' antwoord ik terwijl ik richting mijn huis loop en de auto op slot doe.


    I only miss you when I'm breathing