• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Teske Velez

    'Ja best wel goed, je bank is een beetje aan de kleine kant,' lachte hij en hij strekte zich uit. 'Had dan wat groters uitgekozen,' zei ik zachtjes en keek hem glimlachend aan. Ik nam weer een hap. 'Het smaakt heerlijk, is er ook iets wat je niet kan?' vroeg ik lachend nadat mijn mond weer leeg was.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ivar

    Ik open makkelijk de deur en kijk Faye over de auto glimlachend aan, 'Ik houd er niet echt van, in ieder geval niet zo veel als ik houd van jou,' zeg ik onzeker maar nog wel met diezelfde glimlach. Misschien was het niet zo slim om het zo direct te zeggen, maar het voelde goed.


    I only miss you when I'm breathing

    Eliza

    ‘Hmm, maar dat vind ik geen enkel probleem,’ zei hij na een tijdje zacht en zodra we alles gehad hadden ging hij voor me staan. Een glimlach verscheen weer op mijn gezicht. ‘Niet?’ reageerde ik vragend terug en liet alleen mijn wijsvinger over zijn borst heen gaan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    "Had dan wat groters uitgekozen. Het smaakt heerlijk, is er ook iets wat je niet kan?" lacht Teske.
    Ik schud lachend mijn hoofd.
    "Nou de vloer vind ik nogal hard," antwoord ik op haar eerste zin. "En ik kan geen kommetje maken met mijn tong," grinnik ik.
    Ik steek mijn tong uit en probeer een een putje in de krijgen maar het lukt langs geen kanten. Grijzend kijk ik haar aan.
    "Zie je wel," lach ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Yvo Leroux

    ‘Niet?’ vroeg ze en ze liet haar wijsvinger weer over mijn borst heen gaan. Ik glimlachte naar haar en deed mijn armen om haar heen. 'Nee, die aanrakingen van jou hebben wel iets,' lachte ik zachtjes en drukte mijn lippen zachtjes op die van haar.

    Teske Velez

    'Nou de vloer vind ik nogal hard en ik kan geen kommetje maken met mijn tong,' zei hij en ik moest zachtjes lachen. Hij stak zijn tong uit en hij deed iets. Hij probeerde een kommetje te maken, maar het wou niet. 'Zie je wel,' lachte hij. Ik stak mijn tong uit en maakte er moeiteloos een kommetje van. Ik lachte naar hem. 'Er was ook nog een bed vrij van me moeder en je kon ook naast mij liggen,' zei ik. Het laatste zei ik zachtjes en blozend. Ik gaf hem een klein kusje en at mijn toast verder op.

    [Ben ff de afwas aan het afdrogen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Faye
    'Ik houd er niet echt van, in ieder geval niet zo veel als ik houd van jou,' hoor ik Ivar zeggen. Ik draai me hoofd verbaasd zijn kant op en voel dat mijn wangen een beetje rood worden. 'W-wat?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Irial

    "Er was ook nog een bed vrij van me moeder en je kon ook naast mij liggen," zegt ze blozend. Ik krijg een klein kusje voor haar aandacht weer naar haar toast gaat.
    "Dat zeg je nu," lach ik. "Nee, je moeders bed had ik raar gevonden naast jou zou ik volgens mij helemaal niet geslapen hebben," geef ik zacht toe. Ik bijt op mijn piercing en voel mijn wangen rood worden.
    Ik neem snel een slok van het fruitsap.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eliza

    ‘Nee, die aanrakingen van jou hebben wel iets,’ lacht hij en drukt vervolgens zijn lippen zachtjes op de mijne. Ik glimlachte tegen zijn lippen aan terwijl ik mijn armen om zijn nek sloeg en iets op mijn tenen moest staan om er goed bij te kunnen. ‘Iets..als in? Mijn aanrakingen kriebelen?’ grinnikte ik zachtjes en gaf hem een klein kusje op zijn kaak en mondhoek.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Teske Velez

    'Dat zeg je nu,' zei hij lachend en ik knikte. 'Nee, je moeders bed had ik raar gevonden naast jou zou ik volgens mij helemaal niet geslapen hebben,' zei hij zachtjes. Ik keek hem aan en zag dat hij rood werd en hij beet op zijn piercing. Ik lachte zachtjes naar hem. 'Ik had het ook wel eerder kunnen zeggen, maar ik voelde me toen versuft om op dat idee te komen,' zei ik zachtjes. 'Maar hoezo had je dan niet geslapen?' vroeg ik aan hem. 'Ik snurk toch niet?' voegde ik er verbaasd achter aan.

    [Woeps alsnog Yvo vergeten XD die doe ik nu xd]

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 18:38 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Yvo Leroux

    Ik voelde een glimlach tegen mijn lippen aan en voelde haar armen weer om mijn nek. Ik merkte dat ze op haar tenen moest staan. ‘Iets..als in? Mijn aanrakingen kriebelen?’ grinnikte zachtjes. Ik voelde een kusje op mijn kaak en mondhoek. Ik tilde haar zachtjes op en liep naar de woonkamer toe, om daar te kunnen zitten. 'Dat ook,' zei ik en ik gaf haar een kusje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ivar

    Ik voel mijn wangen rood aanlopen en ontwijk haar blik, 'Wat het is? Nou het is de waarheid,' mompel ik met mijn blik naar mijn voeten gericht. Ik had het net gewoon niet moeten zeggen...


    I only miss you when I'm breathing

    Irial

    "Ik had het ook wel eerder kunnen zeggen, maar ik voelde me toen versuft om op dat idee te komen. Maar hoezo had je dan niet geslapen? Ik snurk toch niet?"
    Ik moet even lachen om dat laatste.
    "Mooi compliment, ben ik zo slaapverwekkend?" grap ik. "Ik ehm... ik vind je gewoon heel erg leuk, Tes. En ik ben bang dat als ik naast jou geslapen had mijn verstand me in de steek zou gelaten hebben en ik niet echt braafjes naast je zou blijven zijn."
    Ik sla mijn ogen neer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske Velez

    'Mooi compliment, ben ik zo slaapverwekkend? Ik ehm... ik vind je gewoon heel erg leuk, Tes. En ik ben bang dat als ik naast jou geslapen had mijn verstand me in de steek zou gelaten hebben en ik niet echt braafjes naast je zou blijven zijn,' zei hij. Ik keek hem aan, maar ik zag dat hij zijn ogen neer had geslagen. Ik deed me hoofd een beetje schuin en keek hem glimlachend aan. 'Je bent niet slaapverwekkend, maar jou heerlijke warmte en moeheid komt niet goed samen,' zei ik zachtjes en lachte daar een beetje bij. 'En wat voor niet brave dingen had je dan gedaan als ik sliep?' vroeg ik zachtjes aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    "Je bent niet slaapverwekkend, maar jou heerlijke warmte en moeheid komt niet goed samen. En wat voor niet brave dingen had je dan gedaan als ik sliep?"
    Ik voel me een beetje gegeneerd als ze doorvraagt.
    "Jou ook wakker houden," geef ik toe. "En misschien verder proberen gaan dan alleen zoenen. En dat wil ik niet, nog niet want ik respecteer je teveel daarvoor. Ik kan moeilijk... denken bij jou in de buurt," zeg ik zachtjes. Ik blijf naar beneden kijken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske Velez

    'Jou ook wakker houden en misschien verder proberen gaan dan alleen zoenen. En dat wil ik niet, nog niet want ik respecteer je teveel daarvoor. Ik kan moeilijk... denken bij jou in de buurt,' zei hij zachtjes. Hij bleef naar beneden kijken. Zachtjes legde ik mijn hand op zijn wang en keek hem glimlachend aan. 'Dat is echt het liefste wat ik ooit heb gehoord,' zei ik zachtjes tegen hem. Ik merkte dat ik begon te blozen. 'Nee echt, echt heel lief,' voegde ik er zachtjes aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you