• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eliza

    Hij drukte me nog dichter tegen zich aan waarop ik een brede glimlach kreeg. ‘Zo warm, zo heerlijk, zo… Wauw,’ zei hij zacht terwijl een golf van geluk door me heen gleed. Warm, hij zei warm dus dat verschil was hem wel al op gemerkt. Ik glimlachte kleintjes terwijl een paar kleine kusjes op zijn kaak en in zijn nek plaatste. ‘En datzelfde geldt precies zo voor mij over jou,’ zei ik en gaf hem een klein kusje op zijn mond.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    Ik voelde kleine kusjes op mijn kaak en nek. Ik keek haar glimlachend aan. ‘En datzelfde geldt precies zo voor mij over jou,’ zei ze en ze gaf me een klein kusje op mijn mond. Er kwam een grote glimlach op mijn gezicht. 'Ik ben echt blij dat ik gisteren in het bos was en niet in school,' zei ik met een glimlach.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Faye
    'Ja natuurlijk,' antwoordt Ivar. Als ik naast hem loop terwijl we richt het huis lopen vraag ik me af hoe zijn kamer eruit ziet. 'Zijn je ouders thuis?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik kijk even op en haal dan mijn schouders iets op, 'Volgens mij niet, beide auto's zijn weg,' antwoord ik waarna ik de huis sleutels pak en de voor deur open. Ik stap binnen en trap mijn schoenen uit, hang mijn jas op en ik merk dat inderdaad mijn ouders weg zijn. 'Er is inderdaad niemand thuis.'


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    'Er is inderdaad niemand thuis,' zegt Ivar als we binnen staan. Ik doe net zoals hem mijn schoenen uit. 'Mag ik je kamer eens zien?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eliza

    ‘Ik ben echt blij dat ik gisteren in het bos was en niet in school,’ glimlachte hij en ik kon niks anders dan het met hem eens zijn. ‘En ik ben blij dat ik besloten had om het laatste uur te spijbelen en naar het bos te gaan,’ reageerde ik en dacht er weer even aan terug. In mijn wolvenvorm had ik hem voor het eerst gezien, dat was het moment geweest waarop mijn leven besloot samen te gaan met het zijne. Even beet ik op mijn lip, maar hoe moest ik hem uitleggen dat ik een van die wolven was? Dat kon nog weleens het moment zijn waarop ik hem misschien weer kwijt zou raken vanwege zijn ongeluk. Ter afleiding van mijn gedachtes drukte ik mijn lippen weer op de zijne.

    [ben ff douchen, brb ]

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 20:15 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    ‘En ik ben blij dat ik besloten had om het laatste uur te spijbelen en naar het bos te gaan,’ zei ze. Ze beet eventjes op haar lip. Vragend keek ik haar een en even later drukte ze haar lippen op de mijne. Ik glimlachte tegen haar lippen aan en keek haar aan. 'Waar dacht je zo net aan?' vroeg ik voorzichtigjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ivar

    'Ja natuurlijk, kom maar mee naar boven,' antwoord ik met een grijns. Ik loop de trap op en kijk even om naar Faye of ze mee komt.


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    'Ja natuurlijk, kom maar mee naar boven,' zegt hij met een grijns. Als hij de trap oploopt ga ik snel achter hem aan terwijl ik om me heen kijk om zijn huis te bestuderen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Als we boven zijn trek ik vanuit een hoek een luik uit het plafond, er komt een soort touwladder uit en ik klim vast omhoog. 'Mijn kamer is hier,' zeg ik terwijl ik door het luik naar beneden kijk.


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    Ivar opent een of ander luik waardoor er een touwladder te voor schijnt komt. Hij klimt omhoog. 'Mijn kamer is hier,' zeg hij. Voorzichtig klim ik achter hem aan omhoog, 'dit is echt gaaf,' zeg ik, 'zo kunnen je ouders ook niet snel bij je komen zeuren,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik knik, 'Ja dat is wel fijn. Ze hebben ook nooit echt zin om omhoog te gaan dus is het wel makkelijk ja,' grijns ik. Ik zie og wat roep liggen en schuif snel alles wat aan de kant, alleen het viel als nog erg op want mijn kamer was nou niet echt groot.


    I only miss you when I'm breathing

    Eliza

    ‘Waar dacht je zo net aan?’ vroeg hij voorzichtig. ‘Ehm, ik moest even aan gistere denken. Het bos en de wolven,’ zei ik en wendde mijn blik even af van het zijne. Ik had het idee dat mijn hart ergens bovenaan in mijn keel klopte van de plotselinge zenuwen die op kwamen zetten. Ergens wist ik dat ik het hem uiteindelijk wel moest zeggen, maar ik wilde het niet. Altijd was ik trots geweest op mijn wolvendeel maar nu de kans er in zat dat een van de oude roedelleden misschien wel degene was die Yvo had aangevallen, was ik er een stuk minder trots op.

    [biw ;D ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Lekker gedoucht? ;D]

    Yvo Leroux

    ‘Ehm, ik moest even aan gistere denken. Het bos en de wolven,’ zei ze. Ze wende haar blik af van de mijne. Ik bleef haar aan kijken. 'Wat is er?' vroeg ik zachtjes. Ik legde mijn hand op haar wang en duwde er zachtjes tegen, zodat ze me wel aan moest kijken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Faye
    'Ja dat is wel fijn. Ze hebben ook nooit echt zin om omhoog te gaan dus is het wel makkelijk ja,' zegt Ivar. Een foute gedachte komt bij mij op maar ik druk die snel weg. Ik laat mijn ogen door de kamer dwalen en glimlach even. Het is niet zo groot maar wel erg gezellig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered