• Vinden jullie mij een mooi meisje?

    Vinden jullie dat, hetgene met de insert nogal sletterig over komt? (het was wel carnaval maar toch)
    En laat commentaar achter bij sommige foto's daarmee bedoel ik, laat weten wat je denkt van de houding die de personen tegen over elkaar hebben.


    Vooral de twee vet gedrukte zijn belangrijk vanaf nu :P

    Here you go:

    1.


    2.



    3.



    4.



    5.



    6.



    7.



    8.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 15:58 ]

    Iedereen is mooi, dus, ja :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Iedereen is mooi, dus, ja :'D

    haha oke dan maar ik bedoel weinig jongens vallen voor mij en af en toe krijg ik wel eens te horen dat ik niet mooi ben. En de vragen die er nog gesteld zijn kan je daar eens op antwoorden (als je wil he)
    Toch al bedankt!

    Alloveryou schreef:
    (...)
    haha oke dan maar ik bedoel weinig jongens vallen voor mij en af en toe krijg ik wel eens te horen dat ik niet mooi ben. En de vragen die er nog gesteld zijn kan je daar eens op antwoorden (als je wil he)
    Toch al bedankt!

    I figured it was you...
    Je moet echt minder gaan geven om hoe je er uit ziet en wat jongens van je denken. Op elk potje past een dekseltje. Je kan beter een jongen hebben die op je valt omwille van je innerlijk, dan van je uiterlijk, I'm just saying.

    En dat komt van iemand die dat innerlijk/uiterlijk- gezeik kotsbeu is, dus dat wil al wat zeggen.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 14:48 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Avenger schreef:
    (...)
    I figured it was you...
    Je moet echt minder gaan geven om hoe je er uit ziet en wat jongens van je denken. Op elk potje past een dekseltje. Je kan beter een jongen hebben die op je valt omwille van je innerlijk, dan van je uiterlijk, I'm just saying.

    En dat komt van iemand die dat innerlijk/uiterlijk- gezeik kotsbeu is, dus dat wil al wat zeggen.

    Oke dat is wel waar. En wat vind je van de twee andere vragen is dat insert te sletterig en zijn er foto's waarvan je denkt, die wou precies niet op de foto, of wat schattig samen of ....

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Oke dat is wel waar. En wat vind je van de twee andere vragen is dat insert te sletterig en zijn er foto's waarvan je denkt, die wou precies niet op de foto, of wat schattig samen of ....

    Eh.
    Nee, eigenlijk niet.
    Ik heb eigenlijk ook geen flauw benul wat je bedoelt met een 'insert'.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Avenger schreef:
    (...)
    Eh.
    Nee, eigenlijk niet.
    Ik heb eigenlijk ook geen flauw benul wat je bedoelt met een 'insert'.

    Wel voor carnaval (als je goed kijkt op de foto's kan je het zien, mss als je er op drukt dat ze groter zijn), staat er op mijn wang (gedaan door een jongen xD) een penis getekend en dan insert met een pijltje naar mijn mond. Vind je dat sletterig?

    iedereen is mooi <3 :D jij ook (A) maar ik zou, als ik jouw was je haar heel vaak los doen want dat staat je leukkkkkk!!


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    JustYouAndMe schreef:
    iedereen is mooi <3 :D jij ook (A) maar ik zou, als ik jouw was je haar heel vaak los doen want dat staat je leukkkkkk!!
    Dank je, ik draag bijna altijd mijn haar los.
    Vind jij de insert sletterig? En zie jij op de foto's speciale banden?

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Wel voor carnaval (als je goed kijkt op de foto's kan je het zien, mss als je er op drukt dat ze groter zijn), staat er op mijn wang (gedaan door een jongen xD) een penis getekend en dan insert met een pijltje naar mijn mond. Vind je dat sletterig?

    Ik heb 't gevoel alsof ik in een kruisverhoor zit, maar kom...
    Aangezien het carnaval is niet echt... Why do you care? Het is toch maar een grapje ?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Dus je vraagt serieus hier, op Q, wat mensen van je uiterlijk vinden?
    Volgens mij maak jij je veel te druk.


    The universal language of art.

    Alloveryou schreef:
    (...)Dank je, ik draag bijna altijd mijn haar los.
    Vind jij de insert sletterig? En zie jij op de foto's speciale banden?

    eerlijk? heb ik geen flauw idee wat insert betekend xD hahah maar ik vind je niet sletterig ;D je ziet er aardig uit (A) en ik denk wel dat er "speciale" banden zijn :D als ik het zo zie


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    JustYouAndMe schreef:
    (...)
    eerlijk? heb ik geen flauw idee wat insert betekend xD hahah maar ik vind je niet sletterig ;D je ziet er aardig uit (A) en ik denk wel dat er "speciale" banden zijn :D als ik het zo zie
    Nu maak je mij benieuwd bij welke foto? =P
    En dank je ^^
    Insert betekend naar binnen xD of iets in die aard ik weet wat het wil zeggen maar kan het niet zo vertalen xD

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 15:00 ]

    OHMYZAYNx schreef:
    Dus je vraagt serieus hier, op Q, wat mensen van je uiterlijk vinden?
    Volgens mij maak jij je veel te druk.

    +
    je bent vanzelf mooi als je je mooi gedraagt. uiterlijk is echt niet het belangrijkste in het leven. ik ken genoeg mooie mensen die door iedereen worden uitgekotst


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    ImOnFire schreef:
    (...)
    +
    je bent vanzelf mooi als je je mooi gedraagt. uiterlijk is echt niet het belangrijkste in het leven. ik ken genoeg mooie mensen die door iedereen worden uitgekotst
    Dat is waar de laatste tijd heb ik mezelf leren apprecieren, maar soms twijfel ik nog aan mezelf. Het enige waar ik nog heel hard voor twijfel is gewoon wanneer ik een jongen leuk ga vinden.

    Alloveryou schreef:
    (...)Dat is waar de laatste tijd heb ik mezelf leren apprecieren, maar soms twijfel ik nog aan mezelf. Het enige waar ik nog heel hard voor twijfel is gewoon wanneer ik een jongen leuk ga vinden.

    als die jongen jou echt leuk vind let hij heus niet op je uiterlijk hoor (:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.