• Vinden jullie mij een mooi meisje?

    Vinden jullie dat, hetgene met de insert nogal sletterig over komt? (het was wel carnaval maar toch)
    En laat commentaar achter bij sommige foto's daarmee bedoel ik, laat weten wat je denkt van de houding die de personen tegen over elkaar hebben.


    Vooral de twee vet gedrukte zijn belangrijk vanaf nu :P

    Here you go:

    1.


    2.



    3.



    4.



    5.



    6.



    7.



    8.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 15:58 ]

    Britsanity schreef:
    I'm sick of this game women play..
    Jij bepaalt toch zelf wat jij mooi vindt? Wat kan jou het schelen hoe wij jou eruit vinden zien?! Je moet toch zelf in je eigen lichaam rondlopen, ik toch niet?

    Oke dat is misschien wel waar, maar het is niet leuk als een ander iets stom over je denkt.

    Serieus, ik mijn ogen vraag je hier gewoon aandacht mee. Je wilt graag horen dat mensen je mooi vinden en vraagt gewoon om complimentjes. --'


    "Ignite, my love. Ignite."

    GoedeleLover schreef:
    Serieus, ik mijn ogen vraag je hier gewoon aandacht mee. Je wilt graag horen dat mensen je mooi vinden en vraagt gewoon om complimentjes. --'
    Nee echt niet. Ik ben heel onzeker over mezelf, dat hebben sommigen onder jullie misschien al gemerkt en ik heb gewoon steun nodig en moet gewoon weten waar ik sta.

    Alloveryou schreef:
    (...)Nee echt niet. Ik ben heel onzeker over mezelf, dat hebben sommigen onder jullie misschien al gemerkt en ik heb gewoon steun nodig en moet gewoon weten waar ik sta.


    Vraag dat niet aan ons maar bij je vrienden. Zo kom je op mij over als een of andere wanhopig kind dat niet genoeg aandacht krijgt en dat maar op internet gaat vragen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alloveryou schreef:
    (...)Nee echt niet. Ik ben heel onzeker over mezelf, dat hebben sommigen onder jullie misschien al gemerkt en ik heb gewoon steun nodig en moet gewoon weten waar ik sta.

    Maar dan is internet niet de oplossing. Het lijkt nu echt net alsof je gewoon wilt horen dat je er leuk uit ziet en dat er een speciale band is met een van die jongens. Normaal reageer ik niet op dit soort topics maar dit wilde ik even kwijt (:


    You've cat to be kitten me right meow.

    Narwhals schreef:
    (...)
    Maar dan is internet niet de oplossing. Het lijkt nu echt net alsof je gewoon wilt horen dat je er leuk uit ziet en dat er een speciale band is met een van die jongens. Normaal reageer ik niet op dit soort topics maar dit wilde ik even kwijt (:
    Ik weet het! Hoe moet ik het zeggen, ik loop al de hele tijd te janken, omdat de skivakantie gedaan is en ik het gewoon niet kan geloven, dat ik zo veel om deze mensen ben gaan beginnen geven op een korte week. De ene zal mij ook wal wat leuker gevonden hebben dan de andere, maar ergens is het voor mij een manier van steun. Sorry ik moest het even kwijt.

    GoedeleLover schreef:
    Serieus, ik mijn ogen vraag je hier gewoon aandacht mee. Je wilt graag horen dat mensen je mooi vinden en vraagt gewoon om complimentjes. --'


    Jup, same thing. + je vraagt serieus op Q wat mensen van je uiterlijk vinden?
    Nee, gewoon nee.


    The universal language of art.

    Alloveryou schreef:
    (...) Ik weet het! Hoe moet ik het zeggen, ik loop al de hele tijd te janken, omdat de skivakantie gedaan is en ik het gewoon niet kan geloven, dat ik zo veel om deze mensen ben gaan beginnen geven op een korte week. De ene zal mij ook wal wat leuker gevonden hebben dan de andere, maar ergens is het voor mij een manier van steun. Sorry ik moest het even kwijt.

    Ik snap het wel, maar probeer er voor te zorgen dat je het niet nodig hebt dat andere je leuk vinden. Dat moet niet je doel zijn, maar lol maken. Als het gezellig is met iemand vind diegene je meestal vanzelf leuk en hoef je je er ook niet druk om te maken. En wees jezelf, dan ben je meestal ook gelukkiger met jezelf dan als je alleen probeert leuk te zijn voor anderen.
    Oh, en geloof me, hier heeft bijna iedereen last van. Ik ook ;p


    You've cat to be kitten me right meow.

    Sletterig? Juist sorry maar dat is gewoon ver te zoeken.Een slet is heel wat anders. Dan deze fotos en Go on whit your life ^^


    Some angels have no wings.

    En je houding is ingezakt, het komt niet spontaan over.


    Some angels have no wings.

    Narwhals schreef:
    (...)
    Ik snap het wel, maar probeer er voor te zorgen dat je het niet nodig hebt dat andere je leuk vinden. Dat moet niet je doel zijn, maar lol maken. Als het gezellig is met iemand vind diegene je meestal vanzelf leuk en hoef je je er ook niet druk om te maken. En wees jezelf, dan ben je meestal ook gelukkiger met jezelf dan als je alleen probeert leuk te zijn voor anderen.
    Oh, en geloof me, hier heeft bijna iedereen last van. Ik ook ;p
    Dank je! Ik vertel je de rest liever in een prive berichtje voor ik mijn hele hart begin op te luchten hier en er dingen worden geschreven waarvan ik spijt kan krijgen, vind je het goed als ik het via pb stuur?

    Louisaaa schreef:
    En je houding is ingezakt, het komt niet spontaan over.
    Bedoel je op de foto's?

    Quizlet is opzich niet de plek waar je mensen gaat vragen wat ze van je uiterlijk vinden. Ik zou zeggen follow op twitter iets van @CijferGooien ofzo x3


    The universal language of art.

    Alloveryou schreef:
    (...) Dank je! Ik vertel je de rest liever in een prive berichtje voor ik mijn hele hart begin op te luchten hier en er dingen worden geschreven waarvan ik spijt kan krijgen, vind je het goed als ik het via pb stuur?

    Oh tuurlijk. Als jij je daar beter door voelt (:


    You've cat to be kitten me right meow.

    Je komt niet erg spontaan op mij over.
    Ik zou lenzen nemen, inderdaad. En een ander kapsel.
    Je komt stijfjes over.

    En ik ben het verder eens met Sarita: vraag zoiets voortaan aan je vriendinnen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'