• Vinden jullie mij een mooi meisje?

    Vinden jullie dat, hetgene met de insert nogal sletterig over komt? (het was wel carnaval maar toch)
    En laat commentaar achter bij sommige foto's daarmee bedoel ik, laat weten wat je denkt van de houding die de personen tegen over elkaar hebben.


    Vooral de twee vet gedrukte zijn belangrijk vanaf nu :P

    Here you go:

    1.


    2.



    3.



    4.



    5.



    6.



    7.



    8.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 15:58 ]

    Is that a dick on your face in the last picture?


    Here & Now

    Voiceless schreef:
    Je komt niet erg spontaan op mij over.
    Ik zou lenzen nemen, inderdaad. En een ander kapsel.
    Je komt stijfjes over.

    En ik ben het verder eens met Sarita: vraag zoiets voortaan aan je vriendinnen.

    Hoe bedoel je dat ik niet spontaan overkom?

    Galileo schreef:
    Is that a dick on your face in the last picture?

    jep it is het is daarom dat ik vraag of het sletterig overkomt

    Als je jezelf al niet leuk vind, waarom zou de rest je dan leuk moeten vinden. Als je een laag zelfbeeld heb kom je er niet zo makkelijk van af door gewoon naar reacties van andere te luisteren. Dit is gewoon aandacht vragen. Kijk in de spiegel, noem al je positieve punten op en richt daar je aandacht op. Laat je vooral niet doen door wat anderen zeggen en wat zij mooi vinden.
    + Als je zelf vind dat die dingen op je wang sletterig is laat het dan niet doen.

    Jongens vallen heus niet alleen op uiterlijk hoor.


    Get outta my head!

    Reloaded schreef:
    Als je jezelf al niet leuk vind, waarom zou de rest je dan leuk moeten vinden. Als je een laag zelfbeeld heb kom je er niet zo makkelijk van af door gewoon naar reacties van andere te luisteren. Dit is gewoon aandacht vragen. Kijk in de spiegel, noem al je positieve punten op en richt daar je aandacht op. Laat je vooral niet doen door wat anderen zeggen en wat zij mooi vinden.
    + Als je zelf vind dat die dingen op je wang sletterig is laat het dan niet doen.

    Jongens vallen heus niet alleen op uiterlijk hoor.

    Dank je! Mag ik aan jou ook mijn hele verhaal kwijt? Misschien dat je me dan beter snapt :s

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je dat ik niet spontaan overkom?


    Ik denk dat ze gewoon bedoeld dat je nogal stijfjes en fake op de foto's staat?


    The universal language of art.

    OHMYZAYNx schreef:
    (...)

    Ik denk dat ze gewoon bedoeld dat je nogal stijfjes en fake op de foto's staat?
    Fake? Stijfjes tot daar aan toe, ben best verlegen op sommige foto's met reden xD, maar fake? Sorry maar als er 1 ding is dat ik niet ben is het wel fake xD

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Dank je! Mag ik aan jou ook mijn hele verhaal kwijt? Misschien dat je me dan beter snapt :s
    Tuurlijk (:


    Get outta my head!

    Reloaded schreef:
    (...)Tuurlijk (:

    komt er aan!

    OHMYZAYNx schreef:
    Dus je vraagt serieus hier, op Q, wat mensen van je uiterlijk vinden?
    Volgens mij maak jij je veel te druk.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Britsanity schreef:
    I'm sick of this game women play..
    Jij bepaalt toch zelf wat jij mooi vindt? Wat kan jou het schelen hoe wij jou eruit vinden zien?! Je moet toch zelf in je eigen lichaam rondlopen, ik toch niet?

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 20:38 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Alloveryou schreef:
    (...) Nu maak je mij benieuwd bij welke foto? =P
    En dank je ^^
    Insert betekend naar binnen xD of iets in die aard ik weet wat het wil zeggen maar kan het niet zo vertalen xD

    4&5 ;D


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    JustYouAndMe schreef:
    (...)
    4&5 ;D

    en wat voor band bedoel je?

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Dank je! Mag ik aan jou ook mijn hele verhaal kwijt? Misschien dat je me dan beter snapt :s

    dusss....
    je gaat gewoon aan random personen je verhaal vertellen? ik wil je niet beledigen ofzo, maar op deze manier ben je wel een gemakkelijk slachtoffer voor pesterijen etc .__. zoals andere mensen hier al gepost hebben: vraag zulke dingen aan je vriendinnen! aan hun kan je ook je verhaal kwijt. ik vind quizlet een superleuke site, maar ik ga geen privézaken hier posten ;s


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Alloveryou schreef:
    (...)
    en wat voor band bedoel je?

    ughh!!! stel niet zulke moeilijke vragen!! *le cry*
    hahah kidding... uhmm... ik weet niet is het familie of zo? want.. het heeft gewoon een soort "band"


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.