• Het verhaal:
    Rush City, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de hoeren moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Dangerous Haters' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'The Death Devils'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    Extra Info:

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als hoer of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Dangerous Haters'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'The Death Devils'.

    Bendeleden 'Dangerous Haters' (Max. 20)
    - Alysia Chanel Avery
    - Tyler Jay Lopez
    - Daniel Rose
    - Jerlynn Molan
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

    Bendeleden 'The Death Devils' (Max. 20)
    - Dianna Milena Lockhart
    - Destiny Maria Rodriguez
    - Jason Alexander Rodriquez
    - Liana June Deville

    Prostituees (Oneindig)
    -Melanie Zoey Sedgewick

    Pooiers (Max. 10)
    - Tyler Jay Lopez
    - Wolf Nozaof
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

    Drugsdealers (Oneindig)
    - Jerlynn Molan

    Noorderlingen (Max. 10)
    - Alexis Rosie Verdine
    - Dakota Jennifer Noise
    - Esti Nicole Lovey
    - Katelynn Milla Williams
    - Diana Becxêr
    - Myra Serena Mason
    - Nathan Valencio

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!
    - Ja mag een nieuw topic openen, als de vorige vol is en xMinaj offline is!
    - Als je off-topic praat doe het met haakjes!

    Rollentopic!

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 12:40 ]


    El Diablo.

    [aboo]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [abo]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Reactie zodat hij tussen 'mijn topics' staat.]


    everything, in time

    [abo]

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 21:36 ]


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    [ Abooo hoe beginnen we btw]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alyson

    Het was 8 uur s'morgens. Ik stond op, en douchte vlug. Daarna trok ik snel een shirt met een leren jasje en een short aan. Ook deed ik snel mijn zwarte enkelhakjes aan en liep naar beneden. Waar ik een sigaret opstak

    Tyler

    Ik stond ook op, en trok een shirt over mijn spijkerbroek aan. Toen ik beneden was pakte ik een pak melk en begon te drinken.

    Alexis

    Ik werdt wakker gemaakt door een dienstmeisje die me ontbijt kwam brengen,'dankje' mompel ik. Ik eet het snel op, en ga dan douchen. Daarna verzorg ik me eigen en kleed me aan. Ik pak mijn schooltas in, en geef pap beneden nog een kus. 'Tot vanmiddag!' roep ik. Ik pak mijn fiets en fiets naar school.


    El Diablo.

    Esti
    'En we-' roept mijn moeder nog. 'Ja mam ik weet het! Ik doe heus wel voorzichtig!' Ik rol even met mijn ogen waarna ik mijn iPod aan zet en naar buiten loop. Ouders zijn soms zo overdreven. Hmm, het is 8 uur. Als ik met de fiets ga kom ik zeker te laat en met de auto net op tijd. Fiets dus. Terwijl ik mee neurie met het liedje stap ik op mijn fietsen en begin langzaam richting school te fietsen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dakota Jennifer Noise
    Ik zat op mijn bed, ik had niet geslapen en het enigste wat ik wou is een oog dichtdoen. Is dat soms teveel gevraagd? Ik hoorde mijn deur opengaan en slaakte een zucht, het was mijn moeder.
    "Slaap maar verder," zei ze snel toen ze me zag.
    Ik sloot mijn ogen, maar ik kon alleen maar aan de verhalen denken. Ik deed mijn ogen snel weer open, ik maakte me snel klaar en trok wat willekeurige kledingstukken aan. Ik deed mijn jas aan en pakte mijn schooltas, ik stapte in mijn vaders auto, hij zat er al in en snel reed hij me naar school. Eenmaal bij school, liep ik gelijk naar het lokaal Engels.

    Melanie Zoey Sedgewick
    Ik wachtte tot mijn pooier langs kwam en keek maar wat naar het plafond, er viel niet veel te doen. Ik ben te roekeloos geweest, als ik dat nou niet was geweest was ik hier, maar dan zou ik Tyler ook nooit ontmoet hebben. Ik zuchtte toen ik dacht aan zijn naam.

    Dianna Milena Lockhart
    Ik liep naar beneden en pakte een blikje cola, voor mij geen melk, ik heb gewoon cola nodig, ook al ben ik al sinds 6 uur wakker, ik moet wennen aan het licht en het wakker zijn.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 21:45 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Destiny

    Het was verschrikkelijk vroeg maar ik stond toch op. Ik deed mijn ogen open en zag dat Jason nog sliep ik zuchtte, 'Wakker worden,' Ik sprong even op Jason zodat hij wakker werd.

    Jason

    Ik schrok me dood. 'Dankjewel zusje,' zei ik chagerijnig. Ik stond ook op en keek toen om me heen.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 21:45 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alysia

    Ik zag dat Tyler wat melk stond te drinken, en ik liep naar hem toe. 'Wat ga jij vandaag doen?' vroeg ik terwijl ik een trekje nam. 'Ik ga denk ik een paar huisjes beroven.' grijns ik.

    Tyler

    Ik grijns als ik hoor wat Alysia gaat doen. 'Ehm, geld afhalen bij de hoertjes, en wat nieuwe zoeken in het noorden natuurlijk'. grijns ik.

    Alexis

    Ik zie Esti fietsen, ik fiets wat sneller zodat ik naast haar kom. 'Heey' zeg ik vrolijk.


    El Diablo.

    Esti
    'Heey!' hoor ik ineens vrolijk naast me. Als ik opzij kijk zie ik Alexis en doe ik een van mijn oortjes uit. 'Hee,' begroet ik haar, 'als je op tijd wilt komen kan je maar beter zonder mij verder fietsen want ik heb het eerste uur wiskunde dus dat ga ik toch skippen,' vervolg ik.

    Daniel
    Met een zucht kijk ik op mijn wekker. 8 uur. Ik kreun luid en stop mijn hoofd onder de dekens en probeer verder te slapen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Katelynn
    'Ik ben ziek.' Mijn moeder kijkt me met een strenge blik aan. 'Onzin.' Ze legt haar hand op mijn voorhoofd en voelt. 'Jij bent schoolziek, ik merk het al.' Soms heb ik een schijthekel aan moeders, ze hebben altijd alles door. Mijn moeder trekt haar mond opnieuw open en ik weet dat ze een preek wil geven. 'Ik ga al, rustig maar,' onderbreek ik haar en pak mijn schooltas van de tafel. 'Als ik onderweg dood neerval omdat ik ziek ben, piep jij wel anders!' Mijn moeder roept me na dat ze dat soort dingen geen grapjes vind en ik gooi de deur dicht. Ook goedemorgen.


    everything, in time

    Myra Serena Mason || Noorderling
    Kreunend kijk ik op mijn wekker. 8 uur. Verdomme. Maargoed, ik ben nu toch al wakker. Ik gooi mijn benen van het bed af, en loop richting de badkamer. Mijn kamer heeft een aparte badkamer. Een schuine glimlach veschijnt op mijn gezicht. Ik had het slechter kunnen treffen. Als ik gedouchet heb, en de klitten uit mijn haar heb gekamd, ik mijn kleding aan heb gedaan, loop ik naar beneden. De leegte verwelkomt me, zoals altijd. Ik loop de deur uit. Wat zal ik doen?

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 21:54 ]


    Tijd voor koffie.

    Alysia

    'Moest het weten' grinnik ik. 'Ik ga even Daniel wakker maken' mompel ik, en loop naar zijn kamer.

    Tyler

    'Is goed' zeg ik, als de melk op is steek ik ook een sigaret op.

    Alexis

    'Neh, heb geen haast, eerste uur Engels' grijns ik.


    El Diablo.

    Destiny

    'Wees blij dat we niet naar school moeten,' roep ik dan chagerijnig terug. Ik fris me even op en wacht op Jason. 'Ben je klaar?' rep ik dan. Hij kijkt me verontwaardigt aan. 'Dan kunnen we eten,' Hij knikt en samen lopen we ons oude huisje uit. Ik keek achterom, 'Dianna we gaan even eten halen,'

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 22:01 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.