• Het verhaal:
    Rush City, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de hoeren moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Dangerous Haters' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'The Death Devils'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    Extra Info:

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als hoer of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Dangerous Haters'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'The Death Devils'.

    Bendeleden 'Dangerous Haters' (Max. 20)
    - Alysia Chanel Avery
    - Tyler Jay Lopez
    - Daniel Rose
    - Jerlynn Molan
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

    Bendeleden 'The Death Devils' (Max. 20)
    - Dianna Milena Lockhart
    - Destiny Maria Rodriguez
    - Jason Alexander Rodriquez
    - Liana June Deville

    Prostituees (Oneindig)
    -Melanie Zoey Sedgewick

    Pooiers (Max. 10)
    - Tyler Jay Lopez
    - Wolf Nozaof
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

    Drugsdealers (Oneindig)
    - Jerlynn Molan

    Noorderlingen (Max. 10)
    - Alexis Rosie Verdine
    - Dakota Jennifer Noise
    - Esti Nicole Lovey
    - Katelynn Milla Williams
    - Diana Becxêr
    - Myra Serena Mason
    - Nathan Valencio

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!
    - Ja mag een nieuw topic openen, als de vorige vol is en xMinaj offline is!
    - Als je off-topic praat doe het met haakjes!

    Rollentopic!

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 12:40 ]


    El Diablo.

    Wolf Nozaof

    Van West naar Noord was altijd een grote afstand, maar wel de moeite waard. Wolf had er al vaker een meisje kunnen versieren. Die rijke meisjes waren naiëf. Ze wisten niets van de wereld af, enkel van hun warm nestje. Ze leverden hem veel geld op. Geld die hij goed kon gebruiken. Het waren mooie meiden. Beter dan de meiden die in het westen leefden, maar hij moest voorzichtig zijn. Niet alle meiden waren gemakkelijk in te palmen, daar was hij zich bewust van. Hij moest een prooi uitzoeken die mentaal zwakker stond, die afhankelijk kon zijn van haar gezin. De kans was klein dat hij een meid mee kon nemen zonder veel moeite te hoeven doen. Wolf was zich bewust van de risico's die hij nam, maar die risico's waren de moeite waard. Hij hield ervan.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Dianna Milena Lockhart
    "Kan ik net zo goed vragen: Met Tyler wie?" vroeg ik kattig.
    Ik ga mezelf heus niet verlinken, ik ben niet dom. Ik legde mijn telefoon op tafel en zette hem op luidspreker, ik pakte mijn haarborstel en haalde hem door mijn bruine haren. Toen legde ik de borstel neer en nam een hand vol chips. Ik at de chips langzaam op en ruimde de zak toen op, van teveel junkfood word ik dik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Tyler

    'Oké, bye bye, Dianna Death Devil.' grijns ik, en hang op.


    El Diablo.

    Dianna Milena Lockhart
    Ik belde weer en dit keer zal ik eerlijk zijn. Ik wil geen ruzie tussen de bende's. Ik wil niet eindeloos moorden, dat is nutteloos.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Kun je mijn personage's er even bij zetten? :'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ Ben ermee bezig :'D]


    El Diablo.

    Katelynn Williams
    Tijdens het lopen haal ik mijn iPod uit mijn tas en zet een liedje op met een degelijk tempo, zodat ik op een snelle maat naar school kan lopen. Lopen vind ik niet erg, slenteren is daarentegen verschrikkelijk. Zachtjes playback ik mee en af en toe sluiten mijn ogen zich, zelfs als ik spontaan blind zou raken zou ik de weg naar school nog kunnen vinden.
    Als ik mijn maag hoor knorren haal ik een meergranenreep uit mijn zak, die dingen zijn totaal verslavend en het is een mooie, gezonde snack voor tijdens een wandeling.


    everything, in time

    Daniel
    'Ik kan zo een emmer water pakken hoor, maar ik weet nou niet of je wil douchen in je bed.' Ik kom gelijk overeind, 'ik kom al,' mompel ik slaperig.

    Esti
    'Please, ik wil niet naar Engels!' Ik zucht even, 'sorry Alexis. Het is echt beter als je wel gaat,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alexis

    'Please, please Pleaaaasee! Je bent de beste als ik mee mag' smeek ik op mijn ergst.

    Tyler

    De telefoon gaat weer en ik neem op. 'Wat.' mompel ik.

    Alysia

    'Dacht ik al.' grijns ik, 'koffie nodig anders?' lach ik.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 22:23 ]


    El Diablo.

    [ @ForeverZaynx je staat erbij :'D ]


    El Diablo.

    Dianna Milena Lockhart
    "Ik wil geen ruzie tussen de bende's. Ik wil vrede om een heel goeie reden," zei ik, het klonk anders dan normaal, je kon horen dat ik niet loog.
    "En ja je spreekt met Dianna Milena Lockhart," vervolgde ik, oprecht hopend dat hij niet ging ophangen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Nathan Valencio.

    "Zwabber!" Roep ik door mijn appartement. Ja, mijn hond heet zwabber problemen mee? Zwabber is een Berner Sennen hond. Hij heeft lange haren en maakt dus mijn appartement altijd stoffig. Eigenlijk heb ik geen idee of je wel huisdieren mag hebben, maar dat maakt me even niet uit. Met een blaf reageert Zwabber en komt aanrennen. "Bench" Zeg ik met een lage toon, waarna Zwabber in zijn bench verdwijnt. "Ik ben vanmiddag terug!" Roep ik nog, voordat ik de deur uitloop naar beneden, waar ik mijn auto instap en richting school rij. Ik weet het, ik ben rijk, so what? That's me.

    Jerlynn Molan.

    Moeizaam open ik mijn ogen, wanneer ik het irritante deuntje van een telefoon hoor gaan. Even later is hij gestopt en rek ik mezelf even uit. Een geërgerde zucht verlaat mijn mond, waarna ik mijn dekens overeind gooi en me snel omkleed. Ik gaap even en loop dan snel de trap af, waarna ik Tyler bellend zie zitten. Ik neem zelf plaats op een stoel tegenover hem en kijk hem geamuseerd aan, waarna ik me concentreer op de stem aan de telefoon.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 22:29 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Tyler

    'Ach, wat een pech, mevrouw kan de oorlog niet meer aan, nou je hebt dikke pech, want de Dangerous Haters geven nooit op!' zeg ik lachend, lach ik en hang dan op. Dan kijk ik naar Jerlynn voor me. 'Ga jij drugs dealen?' zeg ik , en sta dan op. 'Jongens, ik ben weg!' roep ik, en loop dan naar mijn Mercedes. Het is echt zo'n pooierbak. Ik begin de rit naar het hoerenhuis, money!

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 22:30 ]


    El Diablo.

    Esti
    'Please, please Pleaaaasee! Je bent de beste als ik mee mag' smeekt ze. Ik schud mijn hoofd. 'Smeken helpt niet. Anders fiets je gewoon heel langzaam door zodat je alsnog te laat komt,'

    Daniel
    Ik knik, 'graag. Anders overleef ik deze dag nooit,' zeg ik met een kleine grijns.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dianna Milena Lockhart
    Ik begon snel een sms op te stellen, naar die vijand.
    Ik geef het niet op, ik wil het alleen niet, dus hou je ego mondje even dicht en luister gewoon. Als je alles zo goed weet, wist je nu allang dat ene.
    Ik verstuurde de sms en voelde me opeens geweldig.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.