• Het verhaal:
    Rush City, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de hoeren moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Dangerous Haters' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'The Death Devils'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    Extra Info:

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als hoer of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Dangerous Haters'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'The Death Devils'.

    Bendeleden 'Dangerous Haters' (Max. 20)
    - Alysia Chanel Avery
    - Tyler Jay Lopez
    - Daniel Rose
    - Jerlynn Molan
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

    Bendeleden 'The Death Devils' (Max. 20)
    - Dianna Milena Lockhart
    - Destiny Maria Rodriguez
    - Jason Alexander Rodriquez
    - Liana June Deville

    Prostituees (Oneindig)
    -Melanie Zoey Sedgewick

    Pooiers (Max. 10)
    - Tyler Jay Lopez
    - Wolf Nozaof
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

    Drugsdealers (Oneindig)
    - Jerlynn Molan

    Noorderlingen (Max. 10)
    - Alexis Rosie Verdine
    - Dakota Jennifer Noise
    - Esti Nicole Lovey
    - Katelynn Milla Williams
    - Diana Becxêr
    - Myra Serena Mason
    - Nathan Valencio

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!
    - Ja mag een nieuw topic openen, als de vorige vol is en xMinaj offline is!
    - Als je off-topic praat doe het met haakjes!

    Rollentopic!

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 12:40 ]


    El Diablo.

    [ we zijn gewoon in ons huisje... xd @xMinaj,]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Daniel
    Ik grijns even al Jerlynn een kusje op mijn wang drukt. Dan sla ik de dekens van me af. Ik heb alleen mijn boxer aan maar dat boeit me niet. 'Ben je zo lief om koffie voor mij te halen?' vraag ik aan haar.

    Esti
    'Wat rondrijden, heb niks te doen.' glimlacht hij waarna hij uit de auto stapt en er tegen aan leunt. Ik grijns eventjes als ik zie dat hij me bekijkt. 'Zie je iets wat je bevalt?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alexis

    Na even rond gefiets te hebben fiets ik terug. Ik fiets naar een restaurant, en stap naar binnen. Ik zie een meisje met een cola vies naar 3 andere mensen kijken, die weer met elkaar in gesprek zijn. Ik loop naar de bar waar een meisje (Dianna) zit, 'één chocomelk' zeg ik. En kijk weer naar het groepje.


    El Diablo.

    [ Tha fuq, ik dacht omdat jullie zeiden tegen een serveerder 2 drankjes en 2 broodjes zeiden ofzow...]

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 22:53 ]


    El Diablo.

    Tyler

    'Zekers.' grijns ik. 'Ik zeg dit, je moet uitkijken, er zijn genoeg rare gasten die je ontvoeren hier' zeg ik en kijk dan naar de lucht.


    El Diablo.

    [ Jhua daarna gingen ze naar huis]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Ooow xd ]


    El Diablo.

    Jerlynn Molan.

    Hij slaat zijn deken van zich af en ik laat mijn ogen even geamuseerd over zijn lichaam glijden. "Ben je zo lief om koffie voor mij te halen?" Vraagt hij. "Nou, vooruit, omdat je het zo lief vraagt" Zeg ik en verdwijn dan weer naar beneden, waar ik Alysia weer aantref. Ik schenk de koffie in een beker, waarna ik weer naar boven loop. "Alsjeblieft," Zeg ik, wanneer ik de koffie op een klein tafeltje heb gezet.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Katelynn Williams
    Ik schud mijn hoofd als Nathan vraagt of ik een lift wil.
    'Niet nodig,' zeg ik kortaf.Regel nummer 1: stap nooit bij een jongen in de auto. Bovendien vind ik lopen heerlijk!
    Vrolijk loop ik de schoolstraat in. De meeste leerlingen zijn op de fiets of met de auto, zij weten niet wat ze missen, het weer is immers heerlijk!
    'Oeh, dit lied is leuk,' zeg ik tegen mezelf en gooi het papiertje van mijn reep netjes in de prullenbak. Het nadeel van die granen is dat het zo blijft plakken. Ik ga met mijn tong meerdere malen langs mijn tanden tot ik zeker weet dat alles weg is. Volgende week worden mijn tanden gebleekt, onzin, want er is niets mis met mijn tanden. Mijn buurmeisje heeft het echter ook gedaan en dus kan ik, volgens mijn moeder, niet achter blijven.
    Als ik nog maar zo'n veertig meter moet lopen, besluit mijn iPod ermee op te houden; batterij leeg.
    'Shit! Nee, niet nu, ik weiger verder te lopen zonder muziek!' Nu verwend lopen doen heeft niet echt zin, maar ik moet toch tegen iemand klagen?

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 23:10 ]


    everything, in time

    Jason Alexander Rodriguez

    'Dat is te voor de hand liggend. Je meot voorzichtig zijn en nooit alleen erop af gaan.' zeg ik dan. 'Wees altijd met iemand, we hebben hier ook altijd nog de pooiers, probeer met Des of met mij te blijven. We proberen je zo veel mogelijk uit de problemen te houden of nou ja ik bedoel we proberen je gewoon te beschermen,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Dianna is ook bij ons XD ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [@Humble Nathan heeft iets aan je gevraagd ^^.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Daniel
    'Nou, vooruit, omdat je het zo lief vraag,' zegt ze waarna ze naar beneden loopt. 'Alsjeblieft,' zegt ze wanneer ze terug is en het kopje op de tafel zet. 'Dankje, ik heb er echt behoefte aan,' zeg ik.

    Esti
    'Zekers.' grijnst hij, 'Ik zeg dit, je moet uitkijken, er zijn genoeg rare gasten die je ontvoeren hier' vervolgt hij waarna hij naar de lucht kijkt. Nu is het mijn beurt om hem te bekijken. Weer valt me op dat hij echt heel sexy is. 'Vertel mij wat,' zucht ik, 'hoe vaak mijn ouders daar wel niet over zeuren,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyler

    Ik grinnik, 'ouders.' zucht ik. 'Vreselijke wezens.'


    El Diablo.

    ForeverZaynx schreef:
    [@Humble Nathan heeft iets aan je gevraagd ^^.]


    Sorry niet gelezen! Ga het aanpassen.:3


    everything, in time