• Het verhaal:
    Rush City, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de hoeren moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Dangerous Haters' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'The Death Devils'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    Extra Info:

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als hoer of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Dangerous Haters'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'The Death Devils'.

    Bendeleden 'Dangerous Haters' (Max. 20)
    - Alysia Chanel Avery
    - Tyler Jay Lopez
    - Daniel Rose
    - Jerlynn Molan
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

    Bendeleden 'The Death Devils' (Max. 20)
    - Dianna Milena Lockhart
    - Destiny Maria Rodriguez
    - Jason Alexander Rodriquez
    - Liana June Deville

    Prostituees (Oneindig)
    -Melanie Zoey Sedgewick

    Pooiers (Max. 10)
    - Tyler Jay Lopez
    - Wolf Nozaof
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

    Drugsdealers (Oneindig)
    - Jerlynn Molan

    Noorderlingen (Max. 10)
    - Alexis Rosie Verdine
    - Dakota Jennifer Noise
    - Esti Nicole Lovey
    - Katelynn Milla Williams
    - Diana Becxêr
    - Myra Serena Mason
    - Nathan Valencio

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!
    - Ja mag een nieuw topic openen, als de vorige vol is en xMinaj offline is!
    - Als je off-topic praat doe het met haakjes!

    Rollentopic!

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 12:40 ]


    El Diablo.

    Destiny

    Ik liep met hem mee naar de bar maar boog even voorover naar Tylers oor toe. 'Ik weet wat je probeert maar denk maar niet dat ik mezelf zo snel aan jou overlaat,' zei ik toen grijnzend. Ik stopte dicht bij zijn mond en grijnsde toen. Jongens allemaal het zelfde.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'Ik! Ik probeer niks' Grijnsde ik onschuldig. Opeens hoorde ik dat het begon, dus begon ik met shots nemen. Toen het shots- gedeelte even over was zei ik. 'Dit win je niet'.


    El Diablo.

    Destiny

    Ik grijnsde, 'Dat zal wel, en besef dat ik echt neit verlies,' Bij het shot gedeelte begon ik ook te drinken.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    Ik grinnikte toen het liedje eindelijk afgelopen is. 'Ik gok dat ik morgen met een enorme kater aan het werk moet maarja' grijns ik.


    El Diablo.

    Destiny

    Ik grijnsde, 'Zo'n gevoel heb ik inderdaad ook ja,' Ik bestelde nog twee shotjes en keek hem toen aan. 'Op een enorme kater,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'Proost' grinnikte ik, en dronk hem snel op.


    El Diablo.

    Destiny

    Ik grijnsde en dronk het ook op. Het was verkeerd. Lol hebben met een Dangerouse Hater maar vanavond boeide me niks meer. Ik keek hem grijnzend aan toen ik het op had.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Daniel
    'Klopt, maar ik kan ook wel een dagje vrij nemen hoor,' zegt ze met een speelse grijns. Ze gooit haar lange rode haren naar achteren. 'Die keus is aan jouw,' antwoord ik, 'zin om zo uit te gaan?' vraag ik daarna.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jerlynn Molan.

    "Die keus is aan jouw," Antwoord hij, "zin om zo uit te gaan?" Vraagt hij daarna. "Ik dacht dat je het nooit zou vragen" Antwoord ik met nog steeds die speelse grijns op mijn gezicht.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Tyler

    Ik keek grijnzend terug, en daarna weer over de club.

    Lorenzo

    Ik zocht even snel Tyler op, en na een paar minuten had ik hem al. Ik nam ook snel een paar shotjes, en leunde daarna tegen hem aan. 'Zo, gaat het goed hier?' grinnikte ik.


    El Diablo.

    Destiny

    Mijn ijsblauwe ogen gleden over de jongen die er bij was komen staan. ´Hmm, het ging goed,´ zei ik toen. Ik keek naar Tyler. Vanuit mijn ooghoek zag ik Travis komen. Niet hij ook nog eens. Ik trok Tyler mee,´Kom dansen,´ zei ik toen snel.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'Uhm, oké?' zei ik. En liep mee naar de dansvloer.


    El Diablo.

    Destiny

    Ik lachte en grijnsde, 'Dus vertel is wat was je nou van plan?' zei ik terwijl ik dichter bij hem ging staan. Ik vertrouwde die Lorenzo niet, ik kreeg altijd zo een raar gevoel als ik hem zag maar oke.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'Ik heb geen plan, maar ik weet zeker dat jij iet naar huis kan' grijns ik.


    El Diablo.

    Destiny

    'Ik heb geen plan, maar ik weet zeker dat jij neit naar huis kan,' grijnsde hij toen ik keek hem vragend aan. 'Hmm, en de reden tot dat is?' Ik stond weer een beetje van hem af en bewoog mee met het ritme van de muziek wat natuurlijk aardig lukte, dansen zat in mijn bloed.


    The duty of youth, is to challenge corruption.