• Het verhaal:
    Rush City, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de hoeren moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Dangerous Haters' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'The Death Devils'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    Extra Info:

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als hoer of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Dangerous Haters'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'The Death Devils'.

    Bendeleden 'Dangerous Haters' (Max. 20)
    - Alysia Chanel Avery
    - Tyler Jay Lopez
    - Daniel Rose
    - Jerlynn Molan
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

    Bendeleden 'The Death Devils' (Max. 20)
    - Dianna Milena Lockhart
    - Destiny Maria Rodriguez
    - Jason Alexander Rodriquez
    - Liana June Deville

    Prostituees (Oneindig)
    -Melanie Zoey Sedgewick

    Pooiers (Max. 10)
    - Tyler Jay Lopez
    - Wolf Nozaof
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

    Drugsdealers (Oneindig)
    - Jerlynn Molan

    Noorderlingen (Max. 10)
    - Alexis Rosie Verdine
    - Dakota Jennifer Noise
    - Esti Nicole Lovey
    - Katelynn Milla Williams
    - Diana Becxêr
    - Myra Serena Mason
    - Nathan Valencio

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!
    - Ja mag een nieuw topic openen, als de vorige vol is en xMinaj offline is!
    - Als je off-topic praat doe het met haakjes!

    Rollentopic!

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 12:40 ]


    El Diablo.

    Tyler

    'Kies maar een plek, behalve bij het stuur' grijns ik.


    El Diablo.

    [ Destiny is al bij tyler ]

    Jason

    Ik liep naar Dianna toe, 'Des is al weg laten wij ook maar gaan we zien haar morgen wel,' zei ik toen. Dronken dat ik was ging ik toch proberen te rijden. 'Let;s go,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ok, negeer me post dan maar]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Tyler

    Ik ging alvast aan het stuur zitten. En ik zag dat Travis al op de achterbank ging. Nu alleen nog Lorenzo en Destiny. 'Doei Dia!' riep ik nog.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 13:33 ]


    El Diablo.

    Destiny

    'Hmm, toch nog een gentlemen?' zei ik toen. Ik liep langs hem heen gaf hem een klopje en een kort kusje op zijn wang en ging toen voorin zitten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    {Wat is er allemaal gebeurd? Waar kan ik inspringen?}

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 13:35 ]


    Tijd voor koffie.

    Dianna
    "Je bent dronken en ik wil nog niet dood. Dus jij gaat maar met de auto en ik loop," zei ik.
    Ik wil geen auto-ongeluk.
    Des, kijk je uit? Ik wil wel even voor spion spelen, voor de zekerheid., stuurde ik naar Destiny.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 13:35 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Tyler

    Ik grinnikte, 'ik ben onweerstaanbaar' mompelde ik. Toen Lorenzo ook eindelijk al zijn spieren in de auto had begin ik te rijden. De wegen waren slecht aangelegd en er was amper licht. Maar het moet wel lukken. Ik zet de radio aan, waar net het liedje 'bad boys' begint.


    El Diablo.

    {Dan reageer ik maar gewoon...}

    Myra Serena Mason
    Ik pak mijn mobieltje en begin te smsen. Ik loop een beetje verveeld rond. Ik was gestopt met iedere dag naar school gaan op mijn 15e. Ik had geen zin meer in dat gelul van die leraren die alles denken beter te weten. Ik ga alleen nog als ik zin heb. Ik geniet van de zon, terwijl ik tegen een muurtje aan leun.


    Tijd voor koffie.

    Jerlynn.

    Als ik in mijn kamer sta, sluit ik de deur en loop naar mijn kast. Ondanks dat ik mijn kleren al aan heb, ben ik toch van plan om me nog om te gaan kleden, want met deze kleren ga ik niet weg. Ik trek een setje kleren uit de kast, waarna ik het aantrek. Als ik mijn ring voor de finishing touch om mijn vinger schuif, word er op de deur geklopt. "Ik kom al!" Roep ik en loop naar de deur, waarna ik hem glimlachend opentrek.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Destiny

    Ik grijnsde, 'Denk niet teveel van jezelf he,' Ik begon zacht mee te zingen en keek Tyler toen aan. 'Hmm, misschien is het toch beter dat ik met jou mee ben gegaan,' grijns ik dan. Ik sms Dianna, Ik weet bij god niet waar hij me afzet maar oke, speel als spion en ga NIET met Jason mee. xx

    Jason

    Ik keek naar Dianna,'Je gaat dus echt niet alleen lopen.' zei ik toen. 'Ik loop wel met je mee,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dianna
    "Ik heb een wapen bij me en ik ben goed in vechtsporten dus ik red mezelf wel," zei ik snel.
    Ik mag niet met Jason mee dus, ik ga voor spion spelen en als Jason hiervan weet, ben ik zo dood.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Tyler

    'Doe ik toch' grinnik ik, ik zie dat ik al 180 rij. En opeens hoor ik sirene's achter me. 'Oké, we kunnen 2 dingen doen, stoppen of doorrijden?'


    El Diablo.

    Destiny

    Ik grinnik, 'Wat denk je zelf doorrijden!' Lachte ik toen. Waarom vroeg hij me dat nog?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    Snel rijd ik door, tot een enorme knal de auto laat stoppen. Ik kijk op, en zie de auto. Van mijn pa.


    El Diablo.