• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    Ze rolt op haar zij en kijkt me aan.
    "Wou je er nog mee verder?" vraagt ze terwijl ze haar vingers over mijn borstkas laat gaan.
    "Ik zou het niet erg fijn voor je vinden mocht hij uitdrogen," zeg ik zacht terwijl ik opnieuw met een lok haar speel. "En als je in slaap valt dan kom ik gewoon naast je liggen en doen we samen een dutje," voeg ik er met een glimlach aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske Velez

    'Ik zou het niet erg fijn voor je vinden mocht hij uitdrogen en als je in slaap valt dan kom ik gewoon naast je liggen en doen we samen een dutje,' zei hij met een glimlach. Ondertussen speelde hij weer met een lok van mijn haar. Ik lachte zachtjes naar hem. 'Klinkt goed,' zei ik zachtjes. Ik bekeek zijn gezicht en begon toen te glimlachen. Met een vinger tekende ik zachtjes een hartje op zij borst. Ik twijfelde eventjes, maar ging toch met mijn hand naar zijn buik. Daar tekende ik zachtjes en voorzichtigjes een aantal hartjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Hoezo dat, wilde je nog een paar cm's extra groeien? ]

    Eliza

    'Ik ben benieuwd naar je kamer, maar ik wil eerst even frisse lucht,' zei hij met een lachje waarop ik begrijpend knikte. 'Dan gaan we eerst even naar buiten,' zei ik en opende de voordeur om naar buiten te gaan. 'Alles goed?' vroeg ik hem eenmaal buiten en keek hem even schuin aan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Ja ;D ben nog maar 1.59m XD]

    Yvo Leroux

    'Dan gaan we eerst even naar buiten,' zei ze. Ze opende de deur en we gingen naar buiten. 'Alles goed?' vroeg ze. Ik knikte lichtjes en trok haar zachtjes tegen mij aan. 'Alleen moe van al die vragen,' zei ik zachtjes en gaapte een klein beetje. Zachtjes lachte ik naar haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ah, klein is ook fijn! Ik ben zelf ook maar 1.63m ;D ]

    Eliza

    Hij knikte licht en trok me zacht tegen zich aan. 'Alleen moe van al die vragen,'zei hij zacht gaapte vervolgens een beetje. 'Ja, mijn moeder kan soms flink wat vragen stellen,' glimlachte ik en pakte zacht zijn hand vast. 'Maar ze is wel heel lief,' voegde ik er nog aan toe.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    "Klinkt goed," zegt ze waarop ze begint te glimlachen. Ik krijg een rilling wanneer ze een hartje op mijn borst tekent en kijk haar op mijn beurt glimlachend aan. Ze lijkt even te aarzelen voor ze naar mijn buik gaat om ook daar hartjes te tekenen.
    "Het is oké," stel ik haar alsnog gerust. "Ik vind het niet erg bij jou. Of toch minder dan bij anderen," geef ik eerlijk toe. "Soms is het bijna fijn, als je me daar aanraakt," voeg ik er nog blozend aan toe. En dat is het ook echt, bijna fijn. Maar dat komt vooral de gedachte dat ze zich er niet door laat afschrikken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Yvo Leroux

    'Ja, mijn moeder kan soms flink wat vragen stellen, maar ze is wel heel lief,' zei ze terwijl ze mijn hand pakte. Zachtjes kneep ik er in en keek haar aan. 'Ik zeg ook niet dat ze dat niet is,' zei ik met een glimlach.

    Teske Velez

    'Het is oké. Ik vind het niet erg bij jou. Of toch minder dan bij anderen. Soms is het bijna fijn, als je me daar aanraakt,' zei hij. Ik keek hem aan en begon te glimlachen. Zachtjes bleef ik kleine hartjes te tekenen. 'Dit is wie jij ben en het voelt apart aan, anders. Anders dan normaal, maar jijzelf bent ook anders dan normaal. Jij bent Irial. Jou buik is Irial. Op één of ander manier horen al die dingen bij jou. Jij bent mijn levende sprookjes prins en die littekens maken dat niet minder. Ergens maken ze jou juist daar compleet,' zei ik zachtjes. Ik hoopte niet dat het verkeerd overkwam, dat was wel het laatste wat ik wou.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    "Dit is wie jij ben en het voelt apart aan, anders. Anders dan normaal, maar jijzelf bent ook anders dan normaal. Jij bent Irial. Jouw buik is Irial. Op één of ander manier horen al die dingen bij jou. Jij bent mijn levende sprookjes prins en die littekens maken dat niet minder. Ergens maken ze jou juist daar compleet," zegt ze zacht.
    Vertederd kijk ik haar aan. Het klinkt een beetje vreemd maar ik snap wat ze bedoelt. Wanneer ik de zin nog een keer overloop in mijn hoofd moet ik even lachen.
    "Ben ik een prins?" vraag ik lachend, met opgetrokken wenkbrauw. "Eerder het Beest, vind je niet?" grinnik ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske Velez

    'Ben ik een prins?' vroeg hij lachend. Ik keek hem glimlachend aan en knikte. 'Eerder het Beest, vind je niet?' grinnikte hij. Ik lachte zachtjes. Ik liet mijn hand op zijn zij rusten. 'Het beest in Belle en het beest is een prins,' zei ik met een lachje. Ik boog wat naar voren en drukte zachtjes een kusje op zijn borst, bij zijn hart.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'Ik zeg ook niet dat ze dat niet is,' glimlacht hij. 'Sorry dat ze vroeg na je ouders..' zeg dan en kijk even naar hem op. Alleen naar hem kijken warmde me al helemaal op. Ik sloot even mijn ogen terwijl ik iets tegen hem aanleunde en snoof de frisse buitenlucht op. 'Wil je een stukje lopen? Of joggen? Dat heb je vandaag helemaal nog niet gedaan,' zeg ik dan en begin iets achteruit te lopen terwijl ik zijn hand vasthoud.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    Ze lacht even. Ik zou alles doen om haar te doen lachen.
    "Het Beest in Belle en het beest is een prins," lacht ze.
    Dan drukt ze een kusje op mijn borstkas, op de plaats waar mijn hart zich bevindt. Zonder dat ik er dit keer iets aan kan doen gaat het sneller slaan.
    "Eerlijk gezegd zou ik alles voor je zijn waarvan je wilt dat ik het ben," geef ik fluisterend toe. Ik kijk haar diep in de ogen. Snel geef ik haar nog een kusje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Yvo Leroux

    'Sorry dat ze vroeg na je ouders..' zei ze. Ik haalde me schouders op. Eliza kon daar niks aan toen. Ik voelde haar iets tegen me aanleunen. 'Wil je een stukje lopen? Of joggen? Dat heb je vandaag helemaal nog niet gedaan,' zei ze en ik vernam dat ze naar achteren. Ik keek haar aan en haalde mijn schouders weer op. 'Lopen is goed. Op dit moment heb ik niet echt zin in joggen,' zei ik met een glimlach.

    Teske Velez

    'Eerlijk gezegd zou ik alles voor je zijn waarvan je wilt dat ik het ben,' fluisterde hij naar hem. Hij keek mij aan en gaf mij vlug een kusje. Zachtjes lachte ik. 'Jezelf zijn,' zei ik zachtjes. 'Dat is wat ik wil dat je bent,' zei ik met een lachje. Heel eventjes sloot ik mijn ogen. Daarna deed ik ze weer open en keek ik hem glimlachend aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    "Jezelf zijn. Dat is wat ik wil dat je bent," lacht ze.
    Er verschijnt een brede grijns op mijn gezicht. Ze sluit haar ogen en wanneer ze ze weer opent wiebel ik even met mijn wenkbrauwen.
    "Daar ben ik toevallig heel goed in," lach ik.
    Ik zet kleine kusjes over haar hele gezicht. Dan steek ik een wijsvinger in de lucht en zeg,
    "En dan nu; le rug. Draai je om." Ik grinnik even.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske Velez

    'Daar ben ik toevallig heel goed in,' lachte hij. Ik lachte zachtjes. Ik lachte ietsjes harder toen hij allemaal kleine kusjes gaf over mijn hele gezicht. Toen hij klaar was stak hij zijn vinger in de lucht. Ik wou vragen waarom, maar was te laat. 'En dan nu; le rug. Draai je om,' grinnikte hij. Ik lachte weer eventjes en gaf hem snel nog een kusjes. Ik ging op mijn buik liggen en legde mijn armen onder mijn hoofd. Ik glimlachte naar hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'Lopen is goed. Op dit moment heb ik niet echt zin in joggen,'zei hij met een glimlach waarop ik even grinnikte. 'Ja ja, volgens mij ben je gewoon bang dat ik je eruit jog,' zeg ik plagend en trek hem meer naar me toe zodat ik hem een vlugge zoen kan geven. 'Nee, ik plaag je maar,' zeg ik dan zachtjes en ga weer langs hem lopen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'