• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Teske Velez

    Ik voelde een kusje in mijn hals. Ik lachte weer zachtjes. 'Je houdt van mijn kusjes,' zei hij op een mysterieuze toon. 'Je wilt meer kusjes van me,' zei hij op dezelfde toon. Ondertussen voelde ik zijn handen zachtjes over mijn rug heen gaan. Zachtjes lachte ik weer. 'Hmm, ik hou van jou kusjes,' begon ik en lachte weer eventjes. 'Ik wil meer van jouw kusjes, maar had je daar nou je hypnose voor nodig?' vroeg ik lachend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    "Hmm, ik hou van jou kusjes. Ik wil meer van jouw kusjes, maar had je daar nou je hypnose voor nodig?" lacht ze.
    Ik haal, nep-beledigd, diep adem.
    "Nee," zeg ik dan. "Maar ik ben niet het soort wolf dat zijn krachten misbruikt, of meisjes." Ik lach even en druk nog een kusje in haar hals en vervolgens op haar schouder. "Omdat je er zo graag nog eentje wilde," grinnik ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske Velez

    Ik hoorde Irial diep ademhalen. 'Nee, maar ik ben niet het soort wolf dat zijn krachten misbruikt, of meisjes,' zei hij. Hij lachte eventjes en voelde daarna een kusje op mijn hals en op mijn schouder. 'Omdat je er zo graag nog eentje wilde,' grinnikte hij. Ik lachte zachtjes. 'Dan ben jij een geweldige soort wolf,' zei ik en ik glimlachte.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    Yvo kwam langs me op bed zitten, legde zijn arm om mijn middel en glimlachte naar me. 'Wat als je moeder mij niet aardig vind?' vroeg hij me zachtjes terwijl ik me iets tegen hem aan liet leunen. 'Waarom zou mijn moeder je niet aardig vinden?' vroeg ik hem en keek even naar hem op.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    'Waarom zou mijn moeder je niet aardig vinden?' vroeg ze. Ik haalde mijn schouders op en keek even omlaag. 'Met moeders weet je het maar nooit, toch?' zei ik zachtjes. Ik keek Eliza eventjes aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'Me moeders weer je het maar nooit, toch?' zei hij zacht terwijl hij me aankeek. 'Ik denk wel dat ze je aardig vind en buiten dat om staat mijn geluk bij haar voorop,' glimlach ik en duw mijn schoenen uit zodat ik mijn benen op kan trekken. 'Zal ik jou ouders ooit eens zien?' vroeg ik heel zachtjes en kroop iets ineen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    'Ik denk wel dat ze je aardig vind en buiten dat om staat mijn geluk bij haar voorop,' zei ze. Ze trok haar schoenen uit en trok haar benen op. 'Zal ik jou ouders ooit eens zien?' vroeg ze heel zachtjes. Ik keek haar aan en zag dat ze iets ineen kroop. Ik trok haar ietsjes tegen me aan en haalde mijn schouders op. 'Ik weet het niet, misschien,' zei ik tegen haar en keek omlaag. 'Als ik klaar ben om ze te zien, ga je mee,'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'Ik weet het niet, misschien,' zei hij terwijl hij omlaag keek. 'Als ik klaar ben om ze te zien, ga je mee.' Even keek ik hem aan, beet op mijn onderlip voordat ik besloot de vraag toch te stellen.'Wat is er bij je thuis gebeurd waardoor je er weg blijft?' vroeg ik zachtjes, hopende dat hij het me niet al te kwalijk nam dat ik er naar vroeg.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Nou haat ik je D: Ik heb die hele verhaal nog niet uit bedacht in me hoofd D:]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Nooo, please don't hate me D: ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    "Dan ben jij een geweldige soort wolf," zegt ze glimlachend. En dat is één van de mooiste complimenten die ik al gekregen heb, ondanks dat het vast een grapje was. Dat moet ook wel als je hoopt op een plekje als Alfa. Ik wrijf nog even verder tot de zalf goed in haar huid gedrongen is. Dan ga ik opnieuw naast haar liggen en kijk haar glimlachend aan. Ik streel haar wang even en druk nog een kusje op haar lippen. Als vanzelf begint mijn lichaam weer te gloeien en krijg ik het nog warmer dan ik al had.
    "Jij bent gewoon geweldig, weet je dat?" vraag ik zacht. "Hoe je hiermee omgaat, ik had er nooit op durven hopen."

    [Ik kan vandaag niet veel meer reageren en de komende tien dagen ook heel weinig omdat ik vanavond op stage naar Zwitserland vertrek en ik 's avonds ook nog taken heb :c]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Yvo Leroux

    'Wat is er bij je thuis gebeurd waardoor je er weg blijft?' vroeg ze zachtjes. Ik keek even omlaag. 'Niet nu,' zei ik zachtjes en keek haar weer aan. Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Niet nu'.


    Teske Velez

    Irial ging nog eventjes door. Toen hij klaar was ging hij weer naast me liggen en streelde hij eventjes over mijn wang. Ik glimlachte toen hij een kusje op mijn lippen drukte. 'Jij bent gewoon geweldig, weet je dat?' vroeg hij zachtjes. Ik bleef nog even op mijn buik liggen en keek hem vragend aan. 'Hoe je hiermee omgaat, ik had er nooit op durven hopen,' zei hij. Ik dacht eventjes na. 'Ik had eerst wel het gevoel van. Uh oh, snap je?' begon ik. Ik bleef naar hem kijken om zijn reactie te kunnen zien. 'Maar jij bent gewoon hetzelfde en zulke gesprekken gaan beter als ik niet suf ben,' zei ik met een lachje. Ik sloot eventjes mijn ogen. 'Maar diegene is die geweldig is ben jij,' zei ik uit eindelijk. 'Als ik jou was, had ik het niet eens durven te vertellen'.


    [Is goed ;d, ik zelf ben er morgen waarschijnlijk heel de dag er niet.. Smiddags naar weet ik veel waar... en s'avonds verjaardag o-O]

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 12:07 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    'Ik had eerst wel het gevoel van. Uh oh, snap je?" Ik kijk haar vragend aan en lach zachtjes. "Maar jij bent gewoon hetzelfde en zulke gesprekken gaan beter als ik niet suf ben. Maar diegene is die geweldig is ben jij. Als ik jou was, had ik het niet eens durven te vertellen," gaat ze verder.
    Ik knik even en kijk haar glimlachend aan.
    "Je was er vroeg of laat toch wel achter gekomen, en dan heb ik liever dat je het van mij hoort dan op het nieuws of van een ander."
    Ik haal een hand door haar zachte, zwarte haren. Mijn ogen gaan fonkelen en ik bijt even op mijn piercing. Dat ik dit mag meemaken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske Velez

    'Je was er vroeg of laat toch wel achter gekomen, en dan heb ik liever dat je het van mij hoort dan op het nieuws of van een ander,' zei hij en hij haalde zijn hand door mijn haren. Ik zag zijn ogen fonkelen en hij beet even op zijn piercing. Ik lachte zachtjes. Ik ging op me zij liggen en kroop wat dichter naar hem toe. Glimlachend keek ik hem aan. Zachtjes liet ik mijn vingers over zijn wang gaan. 'Ik ga dus nu niet denken aan hoe het zou zijn gelopen als ik het via wat anders te horen kreeg,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    Teske gaat op haar zij liggen en kijkt me glimlachend aan. Haar vingers gaan over mijn wang.
    "Ik ga dus nu niet denken aan hoe het zou zijn gelopen als ik het via wat anders te horen kreeg," zeg ze zacht.
    Ik sluit mijn ogen even omdat ik het ook niet wil weten.
    "Daar hoef je je geen zorgen over te maken, want ik voel een enorme drang om eerlijk tegen je te zijn," zeg ik zacht. Zonder regels te breken welliswaar. Ik leg mijn hand op die van haar zodat ze stil liggen op mijn wang. Ik draai mijn hoofd een beetje en druk een kusje op haar handpalm.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.