• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Ok nu is het laatste XD en ehm ja dat had ik ook in mijn gedachte XD]

    Yvo Leroux

    Ik kalmeerde een beetje toen Eliza's duim voelde over mijn hand. 'Een eigen huisje, of appartementje?' vroeg ze verder. Ik glimlachte, ik was blij dat ze niet wat anders vroeg. 'Een appartementje,' zei ik met een glimlach.

    [Nu ben ik weg haha xd truste ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Haha, trusten!]

    Eliza

    'Leuk joh,'reageerde mijn moeder en glimlachte weer even. 'En zit je er helemaal alleen, of heb je nog huisgenoten?' vroeg ze weer en nu wilde ik haar eigenlijk gewoon even de mondsnoeren. Verschil nummer 1; mijn moeder is een stuk aanweziger en soms heel nieuwsgierig.

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 0:51 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    'En zit je er helemaal alleen, of heb je nog huisgenoten?' vroeg ze weer. Ik dacht eventjes na. 'Volgens mij alleen, althans ik heb nog niemand anders gezien,' zei ik.

    [Tot zo ver mijn inspiratie]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    Een beetje tegen mijn verwachtingen in helpt ze me haar rokje uit te doen. Ze blijft me kussen en probeert ondertussen ook mijn broek open te krijgen. Na een tijdje lukt ze het. Ik maak mijn lippen even los van de hare en breng ze naar haar oor.
    "Rustig aan, we hebben tijd," fluister ik zachtjes.
    Ik bijt even op haar oorlel terwijl ik mijn handen over haar lichaam laat glijden. Ik hou haar vast en duw haar zachtjes achterover zodat ze weer op haar rug ligt. Ik ga op haar liggen maar zorg ervoor dat ik mijn volle gewicht niet gebruik. Ik kijk haar glimlachend in de ogen terwijl ik een lok haar achter haar oor stop en druk dan teder mijn lippen op de hare.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske Velez

    'Rustig aan, we hebben tijd,' fluisterde hij zachtjes bij mijn oor. Hij beet eventjes in mijn oorlel terwijl ik zijn handen over me lichaam heen voelde glijden. Hij hielt mij vast en duwde mij zachtjes naar achteren, waardoor ik weer op me rug lag. Irial ging bovenop me liggen. Hij keek mij glimlachend aan. Stiekem staarde ik eventjes in zijn ogen toen hij een lok haar achter mijn oor stopte. Dan voelde ik zijn lippen weer op die van mij. Ik haakte mijn benen weer om zijn middel en drukte hem zachtjes tegen mij aan. Het voelde heerlijk om hem bij mij te hebben. Maar al te graag beantwoordde ik zijn kus.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'Volgens mij alleen, althans ik heb nog niemand anders gezien,' antwoordde hij waarop ik zachtjes moest lachen. 'Wij gaan even naar boven, of buiten?' Zei ik en keek even vragend naar Yvo. 'Prima,' zei moeder en ze glimlachtte even.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    Eliza moest zachtjes lachen. Zo raar was het toch niet? 'Wij gaan even naar boven, of buiten?' zei ze en ze keek mij vragend aan. Ik glimlachte naar haar. Het maakte mij niet uit. Ik wou gewoon eventjes rust, of zo. 'Prima,' zei de moeder. Ik durfde ergens niet als eerste op de staan. Dan lijkt het alsof ik graag weg wou. Ik wachtte daarom tot Eliza op stond.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    Ze slaat haar benen om mijn middel en trekt me tegen haar aan terwijl ze me terugkust. Ik laat mijn vingertoppen over haar zij gaan, naar beneden langs haar heupen over haar bil en bovenbeen en zo weer terug naar boven om haar lichaam te ontdekken.
    "Ben je zeker?" fluister ik dan toch maar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske Velez

    Ik voelde zijn vingers over mijn zij omlaag gaan. Langs me heupen over mijn bil en over me bovenbeen. Zo ging hij ook weer omhoog. Ik glimlachte ondertussen tegen zijn lippen aan. Het voelde heerlijk. 'Ben je zeker?' fluisterde hij. Ergens zat er een aarzeling. Het lijkt zo snel, maar dit voelde wel anders. De vorige kregen het na paar maanden nog niet eens voor elkaar. Lichtjes knikte ik naar hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    Als ik in haar ogen kijk zie ik een lichte aarzeling. Toch knikt ze.
    "Want ik kan wachten," voeg ik er zachtjes nog aan toe.
    Ik wrijf zachtjes over haar wang en druk een kusje op haar neus om haar vervolgens glimlachend aan te kijken. Ze betekent zoveel voor me dat mijn verlangens op de tweede plaats komen. Velen zouden me misschien gek verklaren dat ik deze kans afsla, maar ik wil er zeker van zijn dat ze niet twijfelt. Ik aai zachtjes over haar haren en voel dat mijn ogen fonkelen. Mijn hart dreigt opnieuw sneller te slaan, maar ik weet het onder controle te houden, net als de warmte.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske Velez

    'Want ik kan wachten,' zei hij zachtjes. Hij wreef zachtjes over mijn wang en ik lachte zachtjes toen hij een kusje op mijn neus drukte. Het voelde heerlijk hoe hij mij aanraakte. Ik gaf hem een klein kusje. 'Ook al zal ik er geen spijt van krijgen als we doorgaan,' zei ik zachtjes. Ik keek eventjes in zijn ogen en zag dat ze fonkelde. Zo mooi. 'Wil ik denk ik toch wachten. Ik wil kunnen knikken zonder aarzeling,' voegde ik er aan toe. Ik liet mijn vingers zachtjes over zijn rug gaan. Dit voelde allemaal zo normaal aan, maar het was alles behalve normaal.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    "Ook al zal ik er geen spijt van krijgen als we doorgaan. Wil ik denk ik toch wachten. Ik wil kunnen knikken zonder aarzeling," zegt ze zacht.
    Haar vingers gaan zachtjes over mijn rug. Ik knik rustig terwijl ik haar blijf aankijken.
    "Het is jouw beslissing, dat zal het altijd zijn," stel ik haar fluisterend gerust. Ik ga naast haar liggen en trek het deken weer over haar heen. Ik laat mijn vingers op en neer over haar schouder wandelen.
    "Ik was nog niet klaar met je rug," zeg ik dan waarop ik een kusje op haar wang druk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eliza

    Ik glimlachte even en stond vervolgens op. 'Ging redelijk goed toch?' Vroeg ik zachtjes aan Yvo toen we, nadat hij ook was opgestaan, weer in de gang stonden. Ik legde mijn armen losjes om zijn middel en drukte een kus op zijn kaak. 'Wil je naar boven, buiten of liever naar huis?' Voegde ik er nog zacht aan toe.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Teske Velez

    'Het is jouw beslissing, dat zal het altijd zijn,' fluisterde hij mij. Ergens stelde mij dat heel erg gerust. Ik glimlachte naar hem. Hij ging naast me liggen en trok de dekens over mij heen. Zijn vingers gingen over mijn schouder heen wandelen. 'Ik was nog niet klaar met je rug,' zei hij en drukte een kusje op mijn wang. Zachtjes lachte ik naar hem. Ik ging op mijn zij liggen en keek hem aan. 'Wou je er nog mee verder?' vroeg ik aan hem. Zachtjes ging ik met paar vingers over zijn borst heen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Echt.. alles groeit snel bij mij -.- me teen en vinger nagels mijn haar.. Maar mijn lengte? Ho maar xd]

    Yvo Leroux

    We liepen samen naar de gang toe. 'Ging redelijk goed toch?' vroeg ze zachtjes toen we daar waren. Ze legde haar armen losjes om me middel heen en gaf mijn kaak een kusje. 'Wil je naar boven, buiten of liever naar huis?' vroeg ze zachtjes. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik ben benieuwd naar je kamer, maar ik wil eerst even frisse lucht,' zei ik zachtjes met een lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you