• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Teske

    'Misschien ken je er wel eentje van zonder dat je het weet en ik kan niet meteen een vraag bedenken. Ik leer je gaandeweg wel beter kennen. Wilde je nog wat doen, of blijven we hier de hele dag liggen? Niet dat ik dat erg zou vinden,' zei hij. Ik dacht eventjes na. Ik werd er nog nieuwsgieriger door, maar besloot om maar niet verder te vragen. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik lig wel lekker,' zei ik zachtjes. 'Mijn moeder komt vanavond alleen wel thuis,' voegde ik er nog zachtjes aan toe. Ergens wil ik niet weten hoe ze gaat reageren als ze me hier zo ziet liggen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'En gelukkig gaan die sommige dingen snel,' glimlach ik en druk een klein kusje op zijn kaak. 'En, wat is je eerste indruk van mijn moeder?' vraag ik hem dan en leg ondertussen een paar kussen tegen het hoofdeinde van mijn bed aan voordat ik daar tegen aanleun en hem zachtjes naar me toe trek.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo

    'En, wat is je eerste indruk van mijn moeder?' vroeg ze terwijl ze wat deed. Zachtjes trok ze me naar haar toe. Ik glimlachte naar haar. 'Had je dat buiten niet ook al gevraagd?' vroeg ik met een glimlachje. Ik streelde zachtjes haar wang en drukte eventjes mijn lippen op die van haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'Had je dat buiten niet ook al gevraagd?' vroeg hij glimlachend drukte daarna even zijn lippen op de mijne. Met een lichte frons keek ik hem aan. 'Heb ik dat echt al gevraagd?' grinnikte ik daarna en schudde licht mijn hoofd. 'Soms is mijn geheugen net een zeef,' lachte ik zachtjes en legde mijn handen in zijn nek terwijl ik hem een zachte zoen gaf.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo

    'Soms is mijn geheugen net een zeef,' lachte ze zachtjes. Ze legde in mijn nek toen ze me een zachte zoen gaf. Ik lachte zachtjes naar haar. Ik deed mijn armen zachtjes om haar heen en drukte haar lichtjes tegen mij aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    Een speelse uitdrukking verscheen op mijn gezicht terwijl ik mijn handen onder zijn shirt liet glijden. Even streelde ik licht over zijn buik heen om vervolgens mijn vingers in zijn zij te zetten en een poging te doen om hem te kietelen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo

    Ik voelde haar handen onder mijn shirt glijden en voelde haar gestreel over mijn buik. Ik lachte zachtjes naar haar. Haar vingers gingen naar mijn zij en ze deed iets. Het leek op kietelen. Lachen greep ik haar handen vast en haalde ze daar weg. 'Dat mag niet,' zei ik met een lachje tegen haar. Rond om haar lippen gaf ik zachte kusjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'Dat mag niet,' zei hij met een lachen en gaf daarna zachte kusjes rond mijn lippen. 'Naahh, dat is niet eerlijk,' pruttelde ik en draaide mij hoofd iets zodat een van zijn kusjes mijn lippen raakte. 'Jij kan tegen kietelen..' mopperde ik er lachend achteraan. 'Dan plaag ik je wel anders,' grinnikte ik toen en gaf hem een zachte zoen om vervolgens mijn tong even over zijn onderlip te laten gaan en me daarna terug te trekken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo

    'Dan plaag ik je wel anders,' grinnikte. Ze gaf me een zachte zoen en liet vervolgens haar tong eventjes over mijn onderlip gaan. Net toen ik er zachtjes in wou happen trok ze hem terug. 'Plaag me niet,' mompelde ik met een lachje. Zachtjes beet ik in haar onderlip.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'Plaag me niet,' mompelde hij met een lachje en beet vervolgens zacht in mijn onderlip. Ik grinnikte even, sloeg mijn armen om zijn nek en drukte me stevig tegen hem aan terwijl ik hem zoende. 'Soms kan even plagen best leuk zijn,' zei ik zacht tegen zijn lippen en streelde weer even plagend met het puntje van mijn tong over zijn onderlip heen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Ben ik de enige die er een hekel aan heeft dat er nog maar drie mensen reageren op deze rpg?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Je bent niet de enige ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Nope, ik vind het ook vervelend..]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Hoe lang zou het nog duren voor we vast komen te zitten?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you