• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    'Nee dat is waar. Je zal vast een goeie indruk op der maken,' zei ze waarop ik glimlachte. In de woonkamer gekomen, gingen we op zoek naar haar shirt. Ik had hem al gauw gevonden. Ik pakte hem op en hield hem achter me rug.

    Teske Velez

    De handen verdwenen. 'Ik dacht dat je niet wilde slapen?' fluisterde hij bij mijn oor. 'Mmm, doe ik ook niet,' mompelde ik zacht. Ik deed heel eventjes me ogen op om hem aan te kijken. Al gauw deed ik ze weer dicht. Ik viel een beetje in slaap.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    Ik wilde net naar de plek toe lopen waar Yvo stond toen ik zag dat hij mijn shirt had gevonden en hem vervolgens achter zijn rug hield. Ik lachte zachtjes toen ik een poging deed om hem terug te pakken. 'Hey, dat is gemeen,' lachte ik toen ik hem niet te pakken kreeg. Vervolgens trok ik een pruillip en keek hem met een zielig gespeelde blik aan. 'Mag ik mijn shirt?'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    'Hey, dat is gemeen,' zei ze lachend toen ze hem niet te pakken kreeg. Ze begon heel zielig te kijken. 'Mag ik mijn shirt?' vroeg ze. Ik dacht eventjes na en gaf hem uiteindelijk terug. 'Alleen omdat ik je mag,' zei ik en drukte een kusje op haar voorhoofd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'Alleen omdat ik je mag,' zei hij, na even te hebben nagedacht en drukte een kusje op mijn voorhoofd. Glimlachend pakte ik mijn shirt van hem aan en sloeg vervolgens mijn armen om zijn nek heen. 'Bof ik even,' zei ik zacht en drukte een kus op zijn wang. Daarna liet ik hem weer los, deed mijn shirt goed en trok hem weer aan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    "Mmm, doe ik ook niet," mompelt ze slaperig. Haar ogen gaan heel even open om dan weer te sluiten. Ik grinnik en geef haar een kusje op de schouder.
    "Kom op, Tes, niet slapen," fluister ik plagerig. Ik verplaats mijn lippen naar haar hals en bijt er zachtjes in. Dan schuif ik op tot ik naast haar zit en druk een kusje op haar wang. Dan zijn haar lippen aan de beurt.
    "Wakkeer worden," grijns ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Yvo Leroux

    Ze sloeg mijn armen om me nek heen. 'Bof ik even,' zei ze zacht en drukte een kus op mijn wang. Ze liet me daarna los en deed haar shirt goed aan. Ik bekeek haar stiekem. 'Hmm, nu wil ik je nog steeds aanraken,' zei ik. Ik trok haar zachtjes naar me toe en liet mijn handen voorzichtigjes onder haar shirt kruipen. Zachtjes streelde ik haar rug.

    Teske Velez

    Ik voelde een kusje op mijn schouder. 'Kom op, Tes, niet slapen,' hoorde ik hem plagerig fluisteren. Ik mompelde wat onverstaanbaar. Ik voelde zijn lippen op mijn hals. Zachtjes beet hij daar. Ik begon te glimlachen. Ik vernam dat hij zich verschoof. Ik voelde een kus op mijn wang en daarna op mijn lippen. 'Wakkeer worden,' zei hij. Ik liet me een beetje tegen hem aanvallen. Ik keek hem glimlachend aan. 'Ik ben wakker,' zei ik en ik sloot mijn ogen weer.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    Ze laat zichzelf een beetje tegen me aanvallen en kijkt me glimlachend aan.
    "Ik ben wakker," zegt ze waarop ze haar ogen weer sluit.
    "Niet wakker genoeg," plaag ik.
    Ik zet mijn handen op haar schouders en duw haar zachtjes achterover op het bed, zodat ze haar rug niet bezeerd. Ik zorg er voor dat het kussen op haar bovenlichaam blijft liggen en trek voor de zekerheid ook nog eens het deken over haar heen, voor zover dat lukt. Ik ga boven haar hangen en kriebel haar zachtjes in haar zij.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske Velez

    'Niet wakker genoeg,' zei hij plagend. Ik voelde zijn handen op mijn schouders en duwde me zachtjes achter over. De kussen bleef op me liggen en hij deed ook nog de dekens over me heen. Ik voelde iets gekriebel bij me zij. Ik begon te lachen en opende me ogen. 'Ik ben wakker,' zei ik lachend. Ik haalde de kussen onder de dekens vandaan. Dat lag echt niet lekker. 'Alsjeblieft stop?' zei ik lachend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'Hmm, nu wil ik je nog steeds aanraken,' zei hij en trok me zachtjes naar zich toe. Voorzichtig gleden zijn handen onder mijn shirt en streelde zacht mijn rug. 'Ik hou je niet tegen,' glimlach ik en sla mijn armen weer om zijn nek heen terwijl ik iets op mijn tenen ga staan om hem een zachte zoen te geven. ' Zometeen bij mijn moeder kun je niet zomaar je handen onder mijn shirt laten verdwijnen, gaat je dat wel lukken?' plaag ik zacht.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    'Ik hou je niet tegen,' glimlachte ze. Ze sloeg haar armen om mijn nek en gaf mij een zachte zoen. 'Zometeen bij mijn moeder kun je niet zomaar je handen onder mijn shirt laten verdwijnen, gaat je dat wel lukken?' vroeg ze. Ik keek beetje moeilijk en keek haar aan. 'Misschien net,' zei ik met een lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    Ze begint te lachen en opent haar ogen.
    "Ik ben wakker. Alsjeblieft stop?" lacht ze. Ondertussen haalt ze het kussen onder het deken vandaan. Ik hou mijn hand stil maar laat het wel op haar zij liggen.
    "Ik wil wel," zeg ik met een plagerige grijns. "Maar hoe zorg ik er dan voor dat je niet weer indommelt?"
    Ik ga wat dichter tegen haar aan liggen en kijk haar uitdagend in de ogen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske Velez

    'Ik wil wel, maar hoe zorg ik er dan voor dat je niet weer indommelt?' vroeg hij. Hij ging hing boven me, maar ging wat dichter tegen me aanliggen. Uitdagend keek hij mij in de ogen aan. Zijn hand lag stil op mijn zij. Ik glimlachte naar hem. 'Mij nu niet suf masseren,' zei ik met een lachje. 'De rest mag je zelf bedenken,' voegde ik er nog zachtjes aan toe. Ik sloeg mijn armen om hem heen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    Ik moest even lachen om het moeilijke gezicht wat hij even had. 'Misschien net,' zei hij met een lachje. 'Dan zal ik zorgen dat ik niet te dicht bij je zit, ik wil het je natuurlijk niet te moeilijk maken,' zei ik plagend en liet mijn vingers weer even door zijn haren gaan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    'Dan zal ik zorgen dat ik niet te dicht bij je zit, ik wil het je natuurlijk niet te moeilijk maken,' zei ze plagend. Ik voelde haar vingers even door me haren. Ik keek haar met grote ogen aan. 'Mooi niet dat jij ver weg gaat zitten,' zei ik tegen haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    Even beet ik op mijn onderlip om niet in lachen uit te barsten toen hij me met grote ogen aankeek. 'Mooi niet dat jij ver weg gaat zitten,' zei hij. 'Niet? Ik dacht aan de andere kant van de woonkamer te gaan zitten, maakt de verleiding minder groot om onder mijn shirt te zitten,' grinnikte ik en drukte toen een kus op zijn wangen. 'Nee hoor, ik plaag je maar. Ik ga nog wel bij je op schoot zitten als je dat graag wilt.'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'