• RPG Teenage House.



    16 Tieners zijn uitgekozen om 1 jaar lang met elkaar samen te leven. Niemand kent elkaar, niemand weet jullie zijn, niemand kan naar binnen en niemand kan naar buiten. Houden jullie het een jaar vol, of barst de hel voor jullie los ? Dat is helemaal aan jullie. Good Luck.

    Praktische dingen.

    Het enige wat jullie moeten dus is: Koken, het huis proper houden, jullie kleren wassen, drogen, strijken en de vrede in het huis houden. Jullie moeten niet zorgen voor eten en drinken, dat doen andere mensen voor jullie. Er is geen enkel apparaat in huis te vinden dat jullie contact met de buitenwereld kan geven. Jullie blijven gedurende 1 jaar lang in hetzelfde terrein met dezelfde mensen. Er hangen camera's in de keuken, bij het zwembad, bij het sportveld, in de rest van de tuin, in de eetkamer, in de woonkamer, in alle gangen van het huis én bij de ingang van het terrein. De tuin is gelegen aan een bos. In dat bos is er een klein dorpje zodat je toch nog wat kan winkelen en met andere mensen praten. Dit zijn ook de enige mensen. Om de week is er een markt, je kan vragen of je op die markt mag helpen om wat geld te verdienen. Dit moet niet want de prijzen zijn heel laag.

    Regels in het huis.

    -Ontsnappen is onmogelijk.
    -Jullie weten niet over het bestaan van de camera's en dit blijft zo.
    -Er is altijd eten en drinken in de villa.
    -Jullie en anderen weten niet waar jullie zijn.
    -Iedereen heeft zijn eigen kamer met eigen badkamer. Het enige wat je van huis meehebt zijn je kleren en schoenen.
    -Verdeel het werk in huis.

    Regels in het spel.

    -Relaties mogen, 16+ ook, maar hou het deftig.
    -Laat iedereen meespelen.
    -Melden bij naamveranderingen. (Aan mij).
    -Melden bij afwezigheid langer dan 1 week. (Aan mij).
    -Langer dan 1 week niet antwoorden is verwijdering van rol.
    -Max 2 rollen per persoon. Jongen en meisje dan wel.
    -Zijn de rollen Vol, dan zijn ze Vol.
    -Werk met haakjes als je OCC praat.

    Het huis.


    -Het zwembad.
    -De woonkamer. -Niet letten op het uitzicht-
    -De keuken.
    -De eetkamer. -Meer stoelen & langere tafel-
    -Het huis.

    Rollen.

    In totaal komen er 8 meisjes en 8 jongens. Dit kunnen eventueel 10 meisjes en 10 jongens worden.


    Naam :
    Leeftijd (16-19) :
    Geslacht :
    Roepna(a)m(en) :
    Innerlijk :
    Uiterlijk (Foto&Beschrijving) :
    Extra :


    Meisjes.
    1. Lacrima - Nikita Amery Carrey - 18 jaar.
    2. Nenuphar - Aurora Muta Kane - 18 jaar.
    3. LovingStyles - Erin Hazel Carter - 17 jaar.
    4. Nadal - Elmira Sanaz Maradian - 17 jaar.
    5. liefsamyx - Brooke Michelle Jones - 17 jaar.
    6. xMinaj - Alexis Ruby Lopez - 17 jaar.
    7. IHeartMusicc - Amelia Luna Ramirez - 18 jaar.
    8. jdbfan - Judy-Ann Natasha Purple - 17 jaar.
    9. DracoWeasley - Madelaine Valerie Love - 17 jaar.
    10. Midna - Mia Alana Adams - 17 jaar.

    Jongens.
    1. Crane - Sammy VallTown - 19 jaar.
    2. Lacrima - Zac Taylor Murry - 19 jaar.
    3. Diapal - Iral - 17 jaar.
    4. Nadal - Azan Yasher Muradian - 17 jaar.
    5. LovingStyles - Nathaniel Taylor Rose - 18 jaar.
    6. jdbfan - Trisjan Diallo Grey - 18 jaar.
    7. IHeartMusicc - Julian Alexander Ramirez - 19 jaar.
    8. DracoWeasley - Brandon Tristan Love - 19 jaar.
    9. lendy - Aiden James Lockwood - 18 jaar.
    10. Spyclon - Ivar Chesule - 17 jaar.



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 9:53 ]

    oke thanks dat aletwee van mij erin zijn gezet


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Gaan we vandaag nog beginnen? 18 mensen is toch wel genoeg?


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Ik ga zo de topic aanmaken ^^ Nog even afwerken waar ik mee bezig was (: .

    Topic is aangemaakt, zoek hem en schrijf maar !

    hoe heet het topic


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    @ jdbfan : RPG || Teenage House || 01.

    Naam : Aurora Muta Kane.
    Leeftijd (16-19) : 18 jr.
    Geslacht : Woman.
    Roepna(a)m(en) : Aurora, maar omdat die naam te lang is kunnen ze haar ook wel; Muta, noemen. Dat is haar tweede naam. Ze heeft verder niet echt een bijnaam. Alhoewel, ze haar soms wel Aurie noemen.
    Innerlijk : Als iemand zich schuldig voelt, geeft Aurora zichzelf altijd de schuld. Dat komt ook meerdere deels door haar jeugd, ze heeft niet echt een fantastische tijd achter d'r rug gehad.
    Aurora is wel enorm slim als het komt tot puzzels en uitdagingen; zo kan ze razendsnel dingen oplossen, en houdt ze ervan als haar hersens beginnen te kraken bij een denksport/spel.
    Aurora is ook erg koppig en heeft een sterke wil. Ze vind dat ze dingen moet afmaken; Aurora heeft een echte doorzettingswil.
    Als je goede vrienden met haar bent dan zul je diegene leren kennen die binnen in d'r zit. Het is niet dat ze verlegen is, ze vertrouwt mensen alleen niet zo snel. Ze moeten haar vertrouwen voor zich winnen, vind ze. Als iemand goed om kan gaan met iemand die dierbaar voor Aurora is; kan ze daar jaloers om worden; en voelt ze zich minderwaardig. Omdat ze dan denkt dat diegene (die dierbaar voor haar is) haar achterlaat.
    Zelf scheld ze eigenlijk nooit. Alleen als ze erg boos is, maar dat komt eigenlijk niet voor bij haar. Je kunt haar hooguit geirriteerd maken, maar verder dan dat kan niet. Of je moet echt iets heel ergs gedaan hebben; en dan heb je spijt als je haar boos ziet.
    Uiterlijk (Foto&Beschrijving) :


    Aurora heeft de korte lengte(1.67 m) van haar moeder en zit hier soms best mee, omdat zij niet zovaak ergens bij kan komen. Ze is wel trots op haar prachtig, golvende, lange haar en haar uiterlijk. Haar heupen zijn niet zo breed. Op de foto heeft ze felblauw met paars haar, maar ondertussen heeft ze d'r haar geverfd in bruin. Ze heeft een tattoo op haar rechterschouder, dit staat voor het leven en alles wat je tegen kan komen. En over haar hele linkerarm heeft ze een soort waterplant laten tattoeëren.
    Meestal draagt Aurora casual kleding, maar omdat ze vaak morst heeft ze zowat geen lichte kleding. Haar lievelingskleur is rood; dus dit zie je ook meestal aan haar kleding.
    Extra :
    Aurora moet persé koffie of een sigaret op hebben om nog enigszins 'normaal' te kunnen reageren. Dit geldt vooral voor in de ochtend. Aurora heeft namelijk een enórm ochtendhumeur, en als iemand haar wakker maakt heeft ze een totaal ander karakter dan dat je haar kent. Haar schattige, aardige karakter, is overgenomen door een chagrijnig', en felle karakter.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 19:34 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil de laatste rol van een meisje gappen ;D mag et mag et mag et ;D

    En diegene boven mij heeft een plaatje van Leda gebruikt ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    Ik wil de laatste rol van een meisje gappen ;D mag et mag et mag et ;D
    En diegene boven mij heeft een plaatje van Leda gebruikt ;D

    Ahja, ik vind haar echt mooi. Hihi, ;3. Dus je kent haar ook? ;D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nenuphar schreef:
    (...)
    Ahja, ik vind haar echt mooi. Hihi, ;3. Dus je kent haar ook? ;D


    Uhu ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Je mag je mag je mag^^

    Naam: Mia Alana Adams
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Meisje
    Roepnaam: Mia
    Innerlijk: Mia is een meisje met lef, maar ook verlegen en rustig. Ze is vaak nieuwsgierig, maar heeft wel respect voor iemand zijn of haar privacy. Mia is aardig en te vertrouwen, maar als je ruzie met haar maak ben je de klos.
    Uiterlijk:

    Mia is 1.60m. Ze heeft bruin haar en fel blauwe ogen. Ze heeft een tongpiercing waar ze maar al te graag mee speel. Ze is dun, maar nog net niet te dun. Ze heeft meestal wel een veer in haar haren verwerkt of ze heeft een ketting om met een veer of oorbellen in met een veer eraan. Ze heeft wel altijd een kettinkje om met als hanger een luiaard. Haar kledingstijl is niet echt met woorden te beschrijven. Ze houd van verschillende dingen.
    Extra: -Die weet ik nog niet-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    @ Midna: Omygosh! Jij doet dat meisje die ik eerst eigk wou doen voor deze Rpg. Seriously, ik maak geen grapje. Haha, zo grappig en toevallig. ;p


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nenuphar schreef:
    @ Midna: Omygosh! Jij doet dat meisje die ik eerst eigk wou doen voor deze Rpg. Seriously, ik maak geen grapje. Haha, zo grappig en toevallig. ;p


    Haha xd deze plaatje heb ik ook bij een andere rpg.. ik kon geen andere vinden.. xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mag ik een jongen reserveren?


    I only miss you when I'm breathing