• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna

    "Jaloers, dat is het goede woord," zeg ik nog voordat hij zijn lippen op de mijne drukt. Ik sla mijn armen om zijn hals en ga volledig in de zoen op. De rest van de wereld staat buiten spel. Het i op dit moment alleen Jeremy en Donna.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Nog eens bedankt voor de ring. Hij is prachtig, en de betekenis doet me speciaal voelen," zegt ze waarop ze op haar lip bijt.
    Ik kijk haar glimlachend aan.
    "Dat ben je ook," fluister ik.
    Ik voel de vlinders door mijn lijf razen.

    Irial

    Ik schud lachend mijn hoofd wanneer Kyle een beetje idioot grijnzend het lokaal in loopt. Hij gaat zitten maar laat mijn hand niet los.
    "En nu?" lach ik.
    Ik weet met mijn voet een stoel dichterbij te trekken zodat ik ook kan gaan zitten.
    "Egoïst," zeg ik plagerig.

    Charlotte

    Een eindje verderop gaan Kyle en Irial binnen
    "Ze zijn leuk samen," zegt Isabelle.
    Ik knik en geef haar gelijk. Een paar stappen later zijn we er ook.
    "Isa en Char meneer," roept Lilly net.
    Ik grinnik.
    "Die zijn hier hoor," roep ik even luid. Ik rol even met mijn ogen en besluit op mijn plekje op de vensterbank te gaan zitten. Wanneer ik Michael en Lynn zie zitten lach ik even.
    "Hi," zeg ik zonder geluid met een glimlachje.
    Misschien is het wel beter zo, even een pauze. Dan kunnen we elkaar daarna een beetje herontdekken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    "En nu?" Lacht Irial, met zijn voet weet hij een stoel dichterbij te trekken en gaat zitten.
    "Egoïst." Zegt hij plagerig.
    "Ja." Zeg ik en trek Irial tegen me aan en doe mijn armen om hem heen.
    "Mijn!" Zeg ik en schiet in de lach, waarna ik hem weer loslaat en zijn hand weer pak en onze vingers verstrengel.

    Isabelle

    "Die zijn hier hoor." Roept Charlotte luid. Ik lach en neem een plek, niet te ver en niet te dichtbij Lilly.
    Ik Glimlach even naar haar.

    Hale Clevement

    "Nou, volgens mij is ieder er nu wel." Zeg ik en loop naar de piano en pak het stapeltje blaadjes waar de tekst op staat.
    "Ik wil graag iets doen, samen met zijn allen." Zeg ik ondertussen geef ik iedereen een blaadje met de tekst.
    "Ik wil dat jullie samen werken met elkaar om dit lied leuk te laten klinken."

    [Lied is I like it like that, van Red Chelle rae.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik glimlach terug naar Isa.
    In gedachte staar ik voor me uit.
    Ik merk amper wat de docent zegt en wat er om me heen gebeurd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael

    Ik zie Charlotte even lachen.
    "Hi," vormt ze met haar.
    Ik lach naar haar en knipoog.
    Naast me hoor ik Lynn zuchten.
    "Gaan we nog wat doen?" vraagt ze een beetje verveeld.
    Lynn is het type meisje wat niet stil kan zitten en altijd tot het uiterste wil gaan. Het woord 'Saai' staat niet in haar woordenboek.
    "Jij gaat je stem laten horen," lach ik en ik trek haar mee.
    Er is één nummer dat we samen altijd zingen. Ik knijp zachtjes in haar hand en pak dan een gitaar. Ze weet precies wat ik bedoel. Lachend zet ze in.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Dat ben je ook."
    Ik voel dat ik rood word en ik bijt weer op mijn lip. Alles tintelt, en ik weet wie de schuldige is.
    "Wanneer ga ik ooit kunnen wennen aan die complimentjes?" zucht ik.
    Dan kijk ik hem weer aan.
    "Al moet ik toegeven dat jij ook vrij geweldig bent."


    Jeremy

    "Jaloers, dat is het goede woord."
    Ik grinnik zacht en voel haar lippen op de mijne. Ik ga er helemaal in op en voorzichtig trek ik haar op mijn schoot. Al een geluk dat we bijna helemaal vanachter zitten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Willen jullie alsjeblieft effe meedoen???? Ik probeer een beetje alles goed te doen enzo. Niet dat nu alles om mijn docent moet draaien maar hij probeert iets...] [Anders kan ik hem beter verwijderen, als ieder z'n eigen zin wil hebben daar in glee... Zeg het mij maar.]

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 18:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik doe mee toch!?xD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna

    Voorzichtig trekt Jeremy me op schoot. Ik ga met mijn gezicht naar hem toe zitten. Met één hand ga ik door zijn haar. Mijn lippen laten de zijne los en ik wrijf met mijn neus langs zijn neus.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Maar geen van mijn personages is op school :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Pavarotti schreef:
    [Willen jullie alsjeblieft effe meedoen???? Ik probeer een beetje alles goed te doen enzo. Niet dat nu alles om mijn docent moet draaien maar hij probeert iets...]

    [Sorry maar ik was al aan het typen.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    ow oke] [Schrijf er anders nog iets aan vast ofzo ;')]

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 18:03 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeremy

    Ik kijk glimlachend in haar ogen, wanneer ze met haar neus langs de mijne wrijft.
    "Koesjiewoesjie," zeg ik schattig, en grinnik dan.
    Met een engelengezichtje kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "Ja," antwoordt Kyle. Hij trekt me zo abrupt tegen zich aan dat ik bijna van mijn stoel kletter. "Mijn!" Samen met hem moet ik lachen. Dan laat hij me los en verstrengelt zijn vingers met de mijne.
    "Wacht maar," zeg ik mysterieus.
    Voor hij kan antwoorden leg ik mijn hand over zijn mond en luister naar de leraar. Ik laat Kyle los wanneer ik een blaadje toegereikt krijg.
    Wanneer ik de lyrics zie moet ik even lachen. Dit belooft leuk te worden.

    Charlotte

    "Nou, volgens mij is ieder er nu wel. Ik wil graag iets doen, samen met zijn allen. Ik wil dat jullie samen werken met elkaar om dit lied leuk te laten klinken," deelt de leerkracht mee.
    Ik neem een blaadje van hem aan en kijk er even naar. Met opgetrokken wenkbrauw kijk ik hem aan.
    "Dit is nogal... controversieel," zeg ik met een grijns. "I like it like that," voeg ik er lachend aan toe. Ik bestudeer de tekst nog even terwijl ik een aantal ideeën door mijn hoofd laat gaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Pavarotti schreef:
    ow oke] [Schrijf er anders nog iets aan vast ofzo ;')]

    [Nee, nog niet.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."