• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    "Hé, wat is er?"
    Ik schud mijn hoofd en glimlach zacht door de tranen heen. Ik veeg ze even weg en snik.
    "Het is gewoon... Jij.. en..."
    Ik lach even en veeg nog een traan weg.
    "Ik ben gewoon zo gelukkig."
    Zacht druk ik mijn lippen op de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lynn.

    Lachend leg ik mijn arm om Michaels schouder en herhaal sommige woorden zachtjes voor een diepte effect. Hij geeft me een knipoog en knikt goedkeurend. Ik had dit complimentje niet echt nodig maar het doet altijd goed.

    Donna

    "Tuurlijk," lach ik en ik pak al mijn haar samen.
    "Kijk," zeg ik. "Dit is veel haar en jij hebt weinig haar. Dat heeft niets te maken met kort, lang, dik, dun. Het is een hoeveelheid," leg ik hem uit. "Maar het is niet erg hoor. Je leent gewoon wat van mij."
    Lachend leg ik een pluk haar over zijn hoofd.
    "Veel beter."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    Ik haar bezorgd aan wanneer ze haar hoofd schud. Pas dan zie ik haar glimlachen. Ze veegt haar tranen weg en snikt,
    "Het is gewoon... Jij.. en... Ik ben gewoon zo gelukkig."
    Vertederd kijk ik haar.
    "Oh, awww. Heb je enige idee hoe schattig je nu bent?" zeg ik met lief lachje.
    Ik druk een kusje op haar voorhoofd en kijk haar liefdevol aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jeremy

    "Tuurlijk. Kijk. Dit is veel haar en jij hebt weinig haar. Dat heeft niets te maken met kort, lang, dik, dun. Het is een hoeveelheid. Maar het is niet erg hoor. Je leent gewoon wat van mij. Veel beter."
    Ik kijk haar droog aan.
    "Meen je 'm nu?"
    Ik grinnik even en schud mijn hoofd.
    "En ik dacht dat ik raar was..."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik moest lachen om Donna :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Ik voel een kneepje in mijn hand en ik glimlach met mijn ogen nog steeds gesloten. Als het liedje af ik open ik mijn ogen en kijk Irial glimlachend aan.
    "Yay, Nog een keer." Hoor ik Charlotte zeggen en zie hoe ze Isabelle omhelst, en dat die schrikt. Ik moet even lachen en kijk dan weer naar Irial.


    Isabelle

    "Yay, nog een keer." Zegt Charlotte waarom ze mij omhelst, ik schrok me rot en schiet in de lach.
    "Laat me niet zo schrikken!" Zeg ik lachend en kijk haar aan.

    Hale Clevement

    Als ze klaar zijn klap ik in mijn handen. Even kijk ik naar Lilly en knik. Toch leuk dat ze mee deed.
    "Dat klonk, in een word. Geweldig." Zeg ik en kijk ieder even aan.
    "En nu wil ik eens weten wie wat deed." Zeg ik lachend. Ik had wel gekeken, maar het ging zo door elkaar dat ik niet goed wist wie wat deed.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    "Oh, awww. Heb je enig idee hoe schattig je nu bent?"
    Ik lach even en veeg de tranen weg. Stomme sentimentaliteit.
    "Jij ziet er altijd schattig uit."
    Ik druk kort mijn lippen op de zijne en kijk hem glimlachend aan. Het verbaast me dat hij niet hoort hoe hard mijn hart bonkt, en de vlinders in mijn buik maken me bijna misselijk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Meen je 'm nu? "En ik dacht dat ik raar was..."
    Ik schiet in de lach. Zo hard dat iemand voor me geïrriteerd om kijkt. Arrogant kijk ik terug.
    "Het kan altijd vreemder," lach ik zachtjes.

    Michael


    Goedkeurend knik ik mee op de maat als we overnieuw beginnen. Lachend ze ik weer in. Lynn's hand glijd in de mijne terwijl ze voor een effect zorgt. Trots kijk ik naar mijn kleine zusje. Ik mag dan wel totaal geen bloedband met dit meisje hebben. Toch ben ik net zo trots als een echte broer met het zelfde bloed.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Het kan altijd vreemder."
    Grinnikend knik ik.
    "Zoals die meneer met zijn pruik achterstevoren," zeg ik iets luider, zodat de man voor ons het kan horen. Samenzweerderig kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Samenzweerderig kijkt Jeremy me aan.
    "Ach laat die man. Het is zo'n zielig geval van nooit lol gahad," lach ik en ik druk een klein kusje op zijn wang. "Triest," lach ik hoofdschuddend.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [lilly staat nu bij char en isa]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeremy

    "Ach laat die man. Het is zo'n zielig geval van nooit lol gahad. Triest."
    Ik grinnik even.
    "Gosh, je bent geweldig. Waarom ben ik nooit eerder op het idee gekomen je mee uit te vragen?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Gosh, je bent geweldig. Waarom ben ik nooit eerder op het idee gekomen je mee uit te vragen?"
    Ik schud onwetend mijn hoofd.
    "Ik denk dat jij me nog niet aankon," lach ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    Wanneer het liedje uit is opent Kyle zijn ogen en kijkt me glimlachend aan. Ik volg zijn blik even naar Charlotte en Isabelle en schud lachend mijn hoofd.
    Dan kijk ik hem weer aan en zijn ogen ontmoeten de mijne.
    "Heb je goed gedaan," complimenteer ik hem met een verliefde blik.
    Ik druk een kusje op zijn voorhoofd.
    "En nu wil ik eens weten wie wat deed," hoor ik de leerkracht zeggen.
    Zonder van Kyle weg te kijken steek ik mijn hand op en zeg,
    "Beatbox."
    Glimlachend kijk ik Kyle aan.

    Charlotte

    Isa wipt even op begint te lachen.
    "Laat me niet zo schrikken!" zegt ze lachend.
    Ik kijk haar aan met grote ogen en trek een pruillip. Om het af te maken laat ik mijn onderlip trillen alsof ik ga huilen. Ik moet even lachen.
    "Sorry," zeg ik dan. "Lilly!" begroet ik vrolijk het blondje dat bij ons is komen staan. Ik trek een stoel dichter bij me en klop er uitnodigend op met mijn hand. Plots dringt het tot me door dat de leerkracht iets zei.
    "Neuriën en vingerknippen," antwoord ik zacht.

    Arion

    "Jij ziet er altijd schattig uit," zegt ze.
    Ze geeft me een kleine kus en kijkt me glimlachend aan. Ik veeg nog een laatste traan van haar gezicht.
    "Slijmbal," grap ik.
    Ik geef haar nog een kusje en leg mijn hand, zonder erbij na te denken, op haar heup.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 19:34 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    Ik kijk even dankbaar naar Charlotte en ga zitten.
    Ik hield me in om niet heel de tijd om te draaien en tegen Isa te praten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan