• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael

    Lachend steek ik mijn hand op.
    "Zingen," zeg ik met een brede grijns. "Lynn zong mee en tikte."
    Ik kijk veelbetekend naar haar terwijl ze me op zijn schouder slaat. Het kleine blondje meisje heeft niet enorm veel kracht dus veel voel ik er niet van. Lachend druk ik een kus op haar wang.
    "Pas maar op want ik ga terug slaan," grap ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik moet gaan dansen, ben er weer rond half tien.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [doei wat voor dans doe je eigenlijk??]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary

    "Slijmbal."
    Lachend rol ik mijn ogen en ik kijk hem glimlachend aan. Ik voel zijn hand op mijn heup, en ik bijt zacht op mijn lip. Mijn huid brandt onder zijn aanraking, en ik geniet ervan. Zachtjes begin ik te zingen, terwijl ik hem blijf aankijken. Dit liedje zegt zo ongeveer wat ik voor hem voel, en het moet eruit, op de een of andere manier.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 20:16 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jeremy

    "Ik denk dat jij me nog niet aankon."
    Ik grinnik.
    "Serieus? Ik kan vrij veel aan, hoor."
    Stoer steek ik mijn borst vooruit.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Serieus? Ik kan vrij veel aan, hoor."
    Ik knik kritisch.
    "Dat hoop ik voor je," lach ik. "Anders wordt het nog moeilijk voor je."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [zullen isa en lilly anders praten.??? spraakzame docent :X]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeremy

    "Dat hoop ik voor je. Anders wordt het nog moeilijk voor je."
    Ik grinnik en druk een kus op haar neus.
    "Je kan het me ook altijd een beetje gemakkelijk maken."
    De man draait zich geirriteerd weer om, en ik steek mijn tong nog eens uit.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    Ik kijk even naar isa. "Gaat het ondertussen wel?" ik dacht terug aan toen ik in de wc liep


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna

    "Je kan het me ook altijd een beetje gemakkelijk maken."
    Ik negeer de man voor ons en richt me gewoon op Jeremy.
    "Sorry," lach ik. "Dat zit niet in me. Ik houd ervan om het mensen een beetje moeilijk te maken."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Sorry. Dat zit niet in me. Ik houd ervan om het mensen een beetje moeilijk te maken."
    "Pfffffffffffffffffffffffffffffff," zeg ik droog.
    Ik wapper even met mijn hand.
    "Zo zijn we niet getrouwd he..."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle.

    "Heb je goed gedaan," complimenteert Irial me met een verliefde blik.
    Hij druk een kusje op mijn voorhoofd.
    "En nu wil ik eens weten wie wat deed," hoor ik de leerkracht zeggen.
    Zonder van dat Irial van me weg kijkt steetk hij mijn hand op en zeg,
    "Beatbox."
    Glimlachend kijkt hij me aan. Een beetje aarzelend steek ik mijn hand op en zeg zachtjes “Zingen.” Ik laat snel mijn hand weer zakken en kijk Irial glimlachend terug aan.

    Isabelle.
    Charlotte kijkt me aan met grote ogen en trekt een pruillip. Om het af te maken laat ze haar onderlip trillen alsof ze gaat huilen. Ze moet even lachen.
    "Sorry," zegt ze dan. "Lilly!" begroet ze haar. Ze trekt een stoel dichter bij me en klopt er uitnodigend op met haar hand.
    "Neuriën en vingerknippen," antwoord Charlotte nog snel op de docent. “Ja, ik deed, Klakken en Klappen.” Ik moet ervan lachen. “Twee letters verschil.” Lach ik naar Charlotte en glimlach naar Lilly.

    Hale Clevement.

    “Beatbox.” Zegt Irial terwijl hij Kyle aan blijft kijken. Ik lach eventjes erom. “Zingen.” Zegt Kyle zachtjes, en laat heel snel zijn hand weer zakken. “Neuriën en vingerknippen.” Antwoord Charlotte. “Ja, ik deed, klakken en klappen.” Zegt Isabelle ook nog snel. “Zingen. Lynn zong mee en tikte.” Zegt Michael. Ik knik even. “Het klonk erg leuk allemaal. Maar het mag meer boost hebben. Ga eens bij elkaar zitten wie wat doet. Beatbox en neuriën samen. Zingen samen. Klappen en tikken samen.” Zeg ik en wacht tot er actie komt.

    [Sorry alles viel weg, ik had vet veel getypt, dus sorry als het wat afgezaagd is. :S]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna

    "Zo zijn we niet getrouwd hè..."
    Ik schiet in de lach.
    "Ik wist niet dat we getrouwd waren," grinnik ik. "Dan wil ik wel een mooie ring. Met een mooi diamantje," vervolg ik lachend.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ik wist niet dat we getrouwd waren. Dan wil ik wel een mooie ring. Met een mooi diamantje."
    "Dat is dan pech voor jou," zeg ik geamuseerd.
    "Ik maakte maar een grapje hoor."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    Ik glimlach terug. "Gaat het al beter nadat je naar de wc's bent gegaan want je rende ineens weg?" ik kijk haar vragend aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan