• Gegroet.

    Ik mag een trailer wedstrijd starten en ik zoek mensen die een trailer wensen. Dan laat ik de deelnemers een trailer maken voor jouw story en dan hoef jij enkel te zeggen welke trailer het best bij je story past. Je mag daarna ook de trailer innen voor je story, want het zou nogal nutteloos zijn om een trailer te maken voor niemand. Heb je interesse in een trailer, laat dan volgende gegevens na:

    * Een korte, maar bondige samenvatting zodat de maker weet wat hij precies van je trailer moet maken. Indien je niet alles van je story wilt vrijgeven in dit topic mag een bondigere beschrijving in PB worden doorgestuurd.
    * Eventueel welke achtergrondmuziek die je wilt (let op dat er voor auteursrechten zijn op audio, dus kom bv niet met de nieuwste hit van Rihanna af)
    * Welke beelden je er eventueel in wilt. Dit door de link te plaatsen + de tijdstippen. (probeer hier die lengte van het filmpje minimaal te houden, want downloaden vraagt veel geheugen)
    * Wat er van tekst eventueel allemaal op moet.

    Wachtlijst:
    Philyra
    LOVExYOU1
    Yoda
    Jepson
    Maitresse
    Winterwerp
    Zailled
    Payned


    Er komt maar 1 trailer per ronde aan bod, dus sommige zullen een tijdje moeten wachten. Ik ga proberen zoveel mogelijk de volgorde van de lijst te respecteren, maar ik probeer zo veel mogelijk een verschillend thema aan te gaan, als iedereen met bv 1D afkomt, zullen andere mensen voorrang krijgen. Ook kijk ik zelf eerst of de trailer geschikt is om te maken en ik geen onmogelijke dingen vraag aan de deelnemers.

    Indien je interesse hebt om mee te doen met de wedstrijd kan je je hier aanmelden.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 20:54 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mag ik meedoen? :3

    States schreef:
    Mag ik meedoen? :3
    Aan de wedsrtrijd?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Aan de wedsrtrijd?

    Joa. :D

    Ik zou opzich wel een trailer kunnen gebruiken, alleen het liefst een zonder beelden (en dus alleen plaatjes). Is dat mogelijk? 83


    i put the fun in funeral

    Kowalewicz schreef:
    Ik zou opzich wel een trailer kunnen gebruiken, alleen het liefst een zonder beelden (en dus alleen plaatjes). Is dat mogelijk? 83
    We zoeken eigenlijk trailers met beeldmateriaal. :X


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    States schreef:
    (...)
    Joa. :D
    Aanmelden kan vanaf nu hier


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)We zoeken eigenlijk trailers met beeldmateriaal. :X


    O, okee ^^.


    i put the fun in funeral

    Kowalewicz schreef:
    (...)

    O, okee ^^.
    Sorry.
    Mss moet je hem alsnog opgeven en zie ik wel of ik hem nog kan gebruiken, maar ik vrees er voor. Trailers voor films zijn immers ook niet met plaatjes.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ik wil wel eentje ^^ moet ik zelf de beelden opzoeken, of doen jullie dat?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Philyra schreef:
    ik wil wel eentje ^^ moet ik zelf de beelden opzoeken, of doen jullie dat?
    Dan doen wij wel. Moest er iets zijn dat je er zeker in wilt, dan moet je dat wel vermelden en eventueel de link naar het filmpje of filmpjes geven.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik stuur vanavond wel het verhaal , heb nu eerst college x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Ik stuur vanavond wel het verhaal , heb nu eerst college x'D
    Oki.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Dan doen wij wel. Moest er iets zijn dat je er zeker in wilt, dan moet je dat wel vermelden en eventueel de link naar het filmpje of filmpjes geven.


    http://www.quizlet.nl/stories/77028/the-sound-of-silence/

    dit is de link van het verhaal (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Philyra schreef:
    (...)

    http://www.quizlet.nl/stories/77028/the-sound-of-silence/

    dit is de link van het verhaal (;
    Staat daar ook de korte samenvatting?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Staat daar ook de korte samenvatting?


    Als je nu héél even de moeite doet om de link te kopiëren en die in de URL-balk te plakken, dan zie je dat.
    En als je zelfs dat te veel moeite gevraagd vindt, kan je hier klikken.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein