• Gegroet.

    Ik mag een trailer wedstrijd starten en ik zoek mensen die een trailer wensen. Dan laat ik de deelnemers een trailer maken voor jouw story en dan hoef jij enkel te zeggen welke trailer het best bij je story past. Je mag daarna ook de trailer innen voor je story, want het zou nogal nutteloos zijn om een trailer te maken voor niemand. Heb je interesse in een trailer, laat dan volgende gegevens na:

    * Een korte, maar bondige samenvatting zodat de maker weet wat hij precies van je trailer moet maken. Indien je niet alles van je story wilt vrijgeven in dit topic mag een bondigere beschrijving in PB worden doorgestuurd.
    * Eventueel welke achtergrondmuziek die je wilt (let op dat er voor auteursrechten zijn op audio, dus kom bv niet met de nieuwste hit van Rihanna af)
    * Welke beelden je er eventueel in wilt. Dit door de link te plaatsen + de tijdstippen. (probeer hier die lengte van het filmpje minimaal te houden, want downloaden vraagt veel geheugen)
    * Wat er van tekst eventueel allemaal op moet.

    Wachtlijst:
    Philyra
    LOVExYOU1
    Yoda
    Jepson
    Maitresse
    Winterwerp
    Zailled
    Payned


    Er komt maar 1 trailer per ronde aan bod, dus sommige zullen een tijdje moeten wachten. Ik ga proberen zoveel mogelijk de volgorde van de lijst te respecteren, maar ik probeer zo veel mogelijk een verschillend thema aan te gaan, als iedereen met bv 1D afkomt, zullen andere mensen voorrang krijgen. Ook kijk ik zelf eerst of de trailer geschikt is om te maken en ik geen onmogelijke dingen vraag aan de deelnemers.

    Indien je interesse hebt om mee te doen met de wedstrijd kan je je hier aanmelden.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 20:54 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Dat kan je eigenlijk met gemak zelf doen. Je hoeft het gewoon te downloaden en het te knippen in moviemaker.

    Goed ik voel me nu best dom maar hoe download ik dat filmpje dan ?

    xFood schreef:
    (...)
    Goed ik voel me nu best dom maar hoe download ik dat filmpje dan ?
    Mat youtube converters. Dat kunnen sites zijn om het internet en je kan ook zo'n programma'tje downloaden. Gewoon free converter in google intypen en je bent om weg. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb op zich wel behoefte aan een trailer.. Als je nog een ronde overhebt, pb me dan maar. Dan stuur ik een korte samenvatting van het verhaal<3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    * Een korte, ma

    [ bericht aangepast op 21 maart 2012 - 19:42 ]

    Ik zet de wedstrijd stop. Er zullen dus geen trailers meer gemaakt worden. Indien ik me eens verveel wil ik eventueel nog een paar trailers van op de lijst maken, maar reken er maar niet op.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?