• Gegroet.

    Ik mag een trailer wedstrijd starten en ik zoek mensen die een trailer wensen. Dan laat ik de deelnemers een trailer maken voor jouw story en dan hoef jij enkel te zeggen welke trailer het best bij je story past. Je mag daarna ook de trailer innen voor je story, want het zou nogal nutteloos zijn om een trailer te maken voor niemand. Heb je interesse in een trailer, laat dan volgende gegevens na:

    * Een korte, maar bondige samenvatting zodat de maker weet wat hij precies van je trailer moet maken. Indien je niet alles van je story wilt vrijgeven in dit topic mag een bondigere beschrijving in PB worden doorgestuurd.
    * Eventueel welke achtergrondmuziek die je wilt (let op dat er voor auteursrechten zijn op audio, dus kom bv niet met de nieuwste hit van Rihanna af)
    * Welke beelden je er eventueel in wilt. Dit door de link te plaatsen + de tijdstippen. (probeer hier die lengte van het filmpje minimaal te houden, want downloaden vraagt veel geheugen)
    * Wat er van tekst eventueel allemaal op moet.

    Wachtlijst:
    Philyra
    LOVExYOU1
    Yoda
    Jepson
    Maitresse
    Winterwerp
    Zailled
    Payned


    Er komt maar 1 trailer per ronde aan bod, dus sommige zullen een tijdje moeten wachten. Ik ga proberen zoveel mogelijk de volgorde van de lijst te respecteren, maar ik probeer zo veel mogelijk een verschillend thema aan te gaan, als iedereen met bv 1D afkomt, zullen andere mensen voorrang krijgen. Ook kijk ik zelf eerst of de trailer geschikt is om te maken en ik geen onmogelijke dingen vraag aan de deelnemers.

    Indien je interesse hebt om mee te doen met de wedstrijd kan je je hier aanmelden.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 20:54 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zou wel willen, maar ik heb niet super veel tijd. Ik heb een verhaal wat gebaseerd is op achtste groepers huilen niet, alleen dan in de 3de, dus niet groep 8

    MerelBieber schreef:
    Ik zou wel willen, maar ik heb niet super veel tijd. Ik heb een verhaal wat gebaseerd is op achtste groepers huilen niet, alleen dan in de 3de, dus niet groep 8
    Ik snap het niet?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik wil wel een trailer :
    Filmpje dit filmpje met de tekst maar vanaf 1:08 moet dat stuk weggeknipt worden en er geplaatst worden :
    Louis Tomlinson and Ruby McCallister
    I need to survive - Louis Tomlinson
    Read it on Quizlet ,
    made by xFood

    In het helemaal begin moet er ook nog staan : .
    Once you're in, the fight of your life begins.
    You can't trust anyone,
    you have to fight and you need to be hard.
    They will break you in little pieces.
    It isn't normal.

    Als het teveel gevraagt is moet je het maar zeggen hoor ;p

    xFood schreef:
    Ik wil wel een trailer :
    Filmpje dit filmpje met de tekst maar vanaf 1:08 moet dat stuk weggeknipt worden en er geplaatst worden :
    Louis Tomlinson and Ruby McCallister
    I need to survive - Louis Tomlinson
    Read it on Quizlet ,
    made by xFood

    In het helemaal begin moet er ook nog staan : .
    Once you're in, the fight of your life begins.
    You can't trust anyone,
    you have to fight and you need to be hard.
    They will break you in little pieces.
    It isn't normal.

    Als het teveel gevraagt is moet je het maar zeggen hoor ;p
    Dat kan je eigenlijk met gemak zelf doen. Je hoeft het gewoon te downloaden en het te knippen in moviemaker.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oh, ik kan wel een trailer gebruiken :Y)

    * Een korte, maar bondige samenvatting zodat de maker weet wat hij precies van je trailer moet maken. Chuck ontmoet Chelsea in een café. Hij zit dat er iets niet klopt, maar kan zo niet zeggen wat. Als ze een relatie krijgen wil Chelsea nog niet vertellen wat er mis is, ze vertelt hem alleen dat hij de pijn wegneemt als hij haar littekens ziet. Op een gegeven moment moet Chuck weer op tour met zijn band*. Halverwege de tour krijgt hij een telefoontje dat ze zelfmoord heeft gepleegd. Ze vliegen met heel de band hals over kop gelijk terug. Chuck heeft geen idee hoe hij nu verder moet, tot hij Holly tegen komt...
    * Eventueel welke achtergrondmuziek die je wilt Simple Plan - Save you
    * Welke beelden je er eventueel in wilt. Ehh.. Ik heb geen link, maar kogels die op de grond vallen, en een man/jongen die op zijn knieën neervalt in de regen, als dat kan.
    * Wat er van tekst eventueel allemaal op moet. I knew there wasn't a chance I could have saved her. But I wish I could. En de titel van het verhaal; Sometimes I wish I could save you

    * Het is een Simple Plan fanfic, maar ik hoef er niet persé beelden van hun in. Zolang de jongen/man dan niet echt herkenbaar in beeld is is het goed :Y)

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 21:24 ]


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Montreal schreef:
    Oh, ik kan wel een trailer gebruiken :Y)

    * Een korte, maar bondige samenvatting zodat de maker weet wat hij precies van je trailer moet maken. Chuck ontmoet Chelsea in een café. Hij zit dat er iets niet klopt, maar kan zo niet zeggen wat. Als ze een relatie krijgen wil Chelsea nog niet vertellen wat er mis is, ze vertelt hem alleen dat hij de pijn wegneemt als hij haar littekens ziet. Op een gegeven moment moet Chuck weer op tour met zijn band*. Halverwege de tour krijgt hij een telefoontje dat ze zelfmoord heeft gepleegd. Ze vliegen met heel de band hals over kop gelijk terug. Chuck heeft geen idee hoe hij nu verder moet, tot hij Holly tegen komt...
    * Eventueel welke achtergrondmuziek die je wilt Simple Plan - Save you
    * Welke beelden je er eventueel in wilt. Ehh.. Ik heb geen link, maar kogels die op de grond vallen, en een man/jongen die op zijn knieën neervalt in de regen, als dat kan.
    * Wat er van tekst eventueel allemaal op moet. I knew there wasn't a chance I could have saved her. But I wish I could.

    * Het is een Simple Plan fanfic, maar ik hoef er niet persé beelden van hun in. Zolang de jongen/man dan niet echt herkenbaar in beeld is is het goed :Y)

    Kan je ook wat feiten zeggen die gebeuren in de story. Het is wat te kort om een goede trailer te maken.
    Mag via pb als je het niet online wilt zetten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zoek een trailer voor mijn verhaal het gaat over een treinkaping en volgt de passsagiers die bang zijn


    Mijn geheim is geheim

    PeetaMallark schreef:
    Ik zoek een trailer voor mijn verhaal het gaat over een treinkaping en volgt de passsagiers die bang zijn
    Je zult toch wat specifieker moeten zijn. Wil je het lijstje invullen?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Kan ik me nog inschrijven voor een trailer?


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Britsanity schreef:
    Kan ik me nog inschrijven voor een trailer?
    Ja doe maar, ik kies zelf welke ik wil gebruiken en welke niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Een korte, maar bondige samenvatting zodat de maker weet wat hij precies van je trailer moet maken. Een sneltrein van Amsterdam Centraal naar Rotterdam in de spits wordt gekaapt. Door 4 kapers 2 mannen en 2 vrouwen, de passagiers proberen te overleggen om de kapers te overmeesteren. Maar dat duur lang ze staan al een paar weken stil.
    * Eventueel welke achtergrondmuziek die je wilt: http://youtu.be/cy-DiJJLij0 van 7:20 tot 8:20
    * Welke beelden je er eventueel in wilt. Dit door de link te plaatsen + de tijdstippen. 1 minuut trailer wil ik met beelden van treinen en ook de foto's van de spelers met de namen van quizlet erbij hier de link van het topic waar de foto's staan
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=128322
    * Wat er van tekst eventueel allemaal op moet. De namen van de spelers, van waar tot waar de trein rijdt en maak het spannend alsof het een film is.


    Mijn geheim is geheim

    Oh, ik zou ook wel heel graag een trailer willen, als dat nog kan. Maar dan stuur ik wel mijn details via pb. Moet ik het naar jou sturen? (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Merwin schreef:
    Oh, ik zou ook wel heel graag een trailer willen, als dat nog kan. Maar dan stuur ik wel mijn details via pb. Moet ik het naar jou sturen? (:
    Liefst. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nog even een opmerking over wat ik had ingestuurd. Ik had vermeld dat het zich afspeelt in een steampunk-achtige omgeving. Daarmee bedoel ik niet dat de beelden hier per direct mee te maken moeten hebben. Daar bedoel ik alleen mee, dat ze bv geen moderne auto's of vliegtuigen, etc hebben ^^ Natuurlijk zijn er ook moderne dingen, maar dingen zoals dat dus niet x'D Zijn moderne dingen van een ander soort, dus dat soort beelden -mocht die van mij uitgekozen worden- moeten ze dan vermijden =] (ik vond zelf namelijk dat ik daar bij de uitleg te vaag over was..)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Nog even een opmerking over wat ik had ingestuurd. Ik had vermeld dat het zich afspeelt in een steampunk-achtige omgeving. Daarmee bedoel ik niet dat de beelden hier per direct mee te maken moeten hebben. Daar bedoel ik alleen mee, dat ze bv geen moderne auto's of vliegtuigen, etc hebben ^^ Natuurlijk zijn er ook moderne dingen, maar dingen zoals dat dus niet x'D Zijn moderne dingen van een ander soort, dus dat soort beelden -mocht die van mij uitgekozen worden- moeten ze dan vermijden =] (ik vond zelf namelijk dat ik daar bij de uitleg te vaag over was..)
    Goed dat je het zegt. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?