• Het verhaal:
    Rush City, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de hoeren moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Dangerous Haters' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'The Death Devils'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    Extra Info:

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als hoer of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Dangerous Haters'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'The Death Devils'.

    Bendeleden 'Dangerous Haters' (Max. 20)
    - Alysia Chanel Avery
    - Tyler Jay Lopez
    - Daniel Rose
    - Jerlynn Molan
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

    Bendeleden 'The Death Devils' (Max. 20)
    - Dianna Milena Lockhart
    - Destiny Maria Rodriguez
    - Jason Alexander Rodriquez
    - Liana June Deville
    - Mick Andrew Dobbins

    Prostituees (Oneindig)
    - Melanie Zoey Sedgewick
    - Nadia Oliva Smalls
    - Valentine Rosie

    Pooiers (Max. 10)
    - Tyler Jay Lopez
    - Wolf Nozaof
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

    Drugsdealers (Oneindig)
    - Jerlynn Molan
    - Mick Andrew Dobbins

    Noorderlingen (Max. 10)
    - Alexis Rosie Verdine
    - Dakota Jennifer Noise
    - Esti Nicole Lovey
    - Katelynn Milla Williams
    - Diana Becxêr
    - Myra Serena Mason
    - Nathan Valencio
    - Destiny Diana Catherine Rose Lopez

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!
    - Ja mag een nieuw topic openen, als de vorige vol is en xMinaj offline is!
    - Als je off-topic praat doe het met haakjes!

    Rollentopic!


    El Diablo.

    Dianna
    Ik haal het mes uit mijn keel, zoveel pijn nog niet en druk het mes keihard bij zijn ballen.
    "Krijg je ervan," zei ik lachend. Ik ren snel naar Jason toe.
    "Blijf hier en schiet die gast leeg!" zeg ik.
    Ik ren dan snel de kamer uit, Jason mag niet doodgaan. Ik ren het hotel uit, richting het ziekenhuis.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 1:31 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Lorenzo

    Dat mes kwam net door het vest heen, en heeft misschien een klein gaatje opgeleverd. Maar veel makt dat niet uit. Ik begin te schreeuwen als ik het mes bij mijn edele delen voel, en val even neer op de grond. Om daarna genoeg kracht te vinden om op te staan.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 1:31 ]


    El Diablo.

    [Ik heb me post aangepast en ik ben niet meer echt in het hotel. xD Dianna zoekt hulp voor Jason.]

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 1:32 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Jason

    Ik knik en haal mij nandere pistool erbij. Ik schiet die recht op het gaatje waar des net het mes gooide.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Hahaha is goedd]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dianna
    Eenmaal in het ziekenhuis trek ik een dokter mee en neem hem mee naar het hotel.
    "U moet mijn vriend helpen," smeek ik hem.
    Hij vind het wel goed en eenmaal bij het hotel, ga ik voorop en bescherm ik de dokter.
    "Dokter in the house!!!!" roep ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Lorenzo

    Ik grom als ik net een een kogel door mijn borst voel gaan, ik ben nu echt pissed en storm op Jason af. Daarna zie ik de dokter, 'Weg met die gast' schreeuw ik, en hou een van me guns op de dokter gericht.

    [ Mag Lorenzo Jason vermoorden? n.n ]

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 1:34 ]


    El Diablo.

    [noooo! Jason mag niet dood a. Daar is hij te knap voor (:]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Coma dan?]


    El Diablo.

    Dianna
    "WEG MET JOU DUDE!!!" roep ik.
    Ik schiet hem zes keer in zijn ballen, hij houd zijn kop wel even en ik trek Jason mee het hotel uit.
    "Het komt goed," zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Lorenzo

    Ze heeft gelukkig net mijn ballen gemisst, maar damn me bovenbenen doen nu echt pijn! 'Nog hulp nodig Ty?' vraag ik kreunend.


    El Diablo.

    [ Hahahaha #Gaateventjesstuk nee dat mag niet sorry hij is al zwaargewond maar hee! Het is door zijn linkbrostkas ! Dat is waar zijn hart ligt..hij is niet onmenselijk toch o.O]

    Destiny

    Nu de aandacht af is gericht op Jason, Lorenzo en de dokter is het nu mooi de kans om Tyler te vermoorden, Snel ren ik naar hem toe. Ik pak zijn handen vast en hou die achter zijn rug. Ik sta nu achter hem en pak mijn mes te voor schijn, 'Wil je me nog wat duidelijk maken schat? Je hebt 30 seconden,'

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 1:42 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dianna
    "Ik ben zo stom geweest," zeg ik paniekerig tegen Jason.
    Ik glimlach als ik me besef dat hij nog steeds gewond is.
    "Dokter nodig?" vraag ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [ Coma raakt hij zeker]

    Jason

    Voordat ik kan antwoorden vervaagt alles, ik zie Dianna nog maar vaag en wil nog wat zeggen maar het gaat niet. Ik kan mijn lichaam niet meer bewegen, het is veels te zwaar.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'Jij vergeet iets , "schat" ' grinnik ik, en ja hoor. Even later wordt ze al weggetrokken door Lorenzo. Ik schiet een paar keer in haar enkels zodat ze niet weg kan, en Lorenzo pakt haar wapens. 'Goed team hé?' grijns ik als Lorenzo naast me staat.


    El Diablo.