• Het verhaal:
    Rush City, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de hoeren moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Dangerous Haters' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'The Death Devils'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    Extra Info:

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als hoer of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Dangerous Haters'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'The Death Devils'.

    Bendeleden 'Dangerous Haters' (Max. 20)
    - Alysia Chanel Avery
    - Tyler Jay Lopez
    - Daniel Rose
    - Jerlynn Molan
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

    Bendeleden 'The Death Devils' (Max. 20)
    - Dianna Milena Lockhart
    - Destiny Maria Rodriguez
    - Jason Alexander Rodriquez
    - Liana June Deville
    - Mick Andrew Dobbins

    Prostituees (Oneindig)
    - Melanie Zoey Sedgewick
    - Nadia Oliva Smalls
    - Valentine Rosie

    Pooiers (Max. 10)
    - Tyler Jay Lopez
    - Wolf Nozaof
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

    Drugsdealers (Oneindig)
    - Jerlynn Molan
    - Mick Andrew Dobbins

    Noorderlingen (Max. 10)
    - Alexis Rosie Verdine
    - Dakota Jennifer Noise
    - Esti Nicole Lovey
    - Katelynn Milla Williams
    - Diana Becxêr
    - Myra Serena Mason
    - Nathan Valencio
    - Destiny Diana Catherine Rose Lopez

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!
    - Ja mag een nieuw topic openen, als de vorige vol is en xMinaj offline is!
    - Als je off-topic praat doe het met haakjes!

    Rollentopic!


    El Diablo.

    Jerlynn.

    "Moet jij me niet helpen dan? Die Jason had ik al bijna vermoord, maar dat wist je zeker wel?" Mompelt hij. "Kun je het niet meer in je eentje?" Vraag ik met een speelse grijns op mijn gezicht.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Tyler

    'Tuurlijk wel' zeg ik beledigd, 'don't you wanna have fun?' grijns ik.


    El Diablo.

    Dianna
    Ik zat in mijn kamer, op mijn bed en deed de deken over mijn hoofd heen en liet me vallen. Het bed lag lekkerder dan ik me kon herinneren en mijn ogen vielen dicht. Maar ik deed ze gelijk weer open, ik had honger. Ik stond op, haalde de deken weg en gooide hem ergens in een hoek. Ik deed mijn haren in een slordige paardenstaart en liep naar beneden. Ik deed mijn jas aan en liep naar de McDonald's. Het was er prettig uitgestorven, dus er was geen wachtrij, geen lange tenminste. Ik ging in de rij staan en bestelde een cheeseburger, grote friet, 12 kipnuggets en natuurlijk een grote cola. Ik had in tijden niet zoveel gegeten, dus één keer gaat niet veel effect op mijn gewicht hebben. Ik ging rustig zitten bij het raam, ik pakte mijn telefoon erbij en dacht gelijk aan Destiny.
    Des, kan je komen naar de McDonald's?, sms'te ik naar Destiny.

    Dakota
    Ik liep naar de keuken en pakte de huistelefoon, mijn iPhone lag op mijn bed en ik had geen zin om hem te pakken. Ik toetste het nummer van Nathan in(waarom doe ik dat überhaupt?) en belde hem, als hij niet opneemt word ik pissig, waarom weet ik zelf niet, ik wil gewoon met iemand praten denk ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Nathan.

    "I've got a hangover" Hoor ik opeens, als ik mijn appartement in ben gegaan. Ik maak de riem los van Zwabber zijn halsband en hang hem op, waarna ik mijn mobiel uit mijn broekzak vis en hem opneem. "Met Nath [Neet]" Zeg ik, terwijl ik me zuchtend op de bank laat vallen.

    Jerlynn.

    "Tuurlijk wel" Zegt Tyler beledigd, "Don't you wanna have fun?" Grijnst hij. "Oke," Zeg ik overgevend en rol even met mijn ogen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Tyler

    'Dacht ik al' grinnik ik.


    El Diablo.

    Jerlynn.

    "Dacht ik al" grinnikt hij. "Ha, wat ben ik weer voorspelbaar hé" Zeg ik nu met een kleine glimlach en geef hem een por.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Tyler

    'Hé, plet me abbs niet' lach ik, en begin haar te kietelen.


    El Diablo.

    Dakota
    "Hey Nate. Je spreekt met Dakota," zei ik glimlachend.
    "Noise, Dakota Noise," voegde ik er snel aan toe, voor het geval hij niet wist wie ik was bij alleen het horen van mijn voornaam.
    Ik moet eerlijk toegeven, ik heb misschien een kleine crush op hem. Maar elk meisje heeft dat vast.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Jerlynn.

    "Hé, plet me abbs niet" Lacht hij, waarna hij me begint te kietelen. "Ty-y-ler!" Stotter ik lachend en probeer zijn handen te ontwijken. Ik kan dus echt totaal niet tegen kietelen.

    Nathan.

    "Hey Nate. Je spreekt met Dakota" Hoor ik aan de andere kant van de lijn. Dakota, Dakota, waar ken ik haar ookalweer van? "Noise, Dakota Noise" Voegt ze er nog snel aan toe. Ah! Dakota Noise, nu weet ik het weer. "Haai," Zeg ik terug en kijk even naar Zwabber.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dakota
    "Ik vroeg me af of je soms zin had om iets te doen," zei ik.
    Ik begon te blozen, godzijdank ziet hij dat niet!
    "Alleen niet als een date ofzo," voegde ik eraan toe, wat zou hij dan wel niet denken?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Nathan.

    Ïk vroeg me af of je soms zin had om iets te doen," Zegt ze. Ik denk even na en haal dan even nonchalant mijn schouders op, wetend dat ze het toch niet kan zien. "Alleen niet als een date ofzo" Voegt ze er nog aantoe. Ik grinnik even. "Oke, is goed. Waar?" Antwoord ik dan met een lichte glimlach.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Tyler

    Ik grinnik, en ga door. 'You touched the holy abbs' grijns ik.


    El Diablo.

    Dakota
    "Ehm...bij het park?" vraag ik.
    Best day ever! Ik heb me nog nooit zo geweldig gevoelt. Ik zucht opgelucht en glimlach, zo mooi kan het leven dus soms zijn. Ik laat me zus me wel snel afzetten, ja ik durf nog steeds niet alleen naar buiten en dan hoop ik op het beste.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Jerlynn.

    "You touched the holy abbs" Grijns hij, nadat hij even grinnikte en gewoon doorgaat. "Sto-o-op" Lach ik nu.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Nathan.

    "Ehm...bij het park?" Vraagt ze. "Is goed, ik ze je daar" Zeg ik en glimlach even. Het maakt me niet uit met wie en wanneer ik uit ga, als het maar gezellig is. Met die gedachte loop ik weer naar de deur en trek ik mijn jas aan, waarna ik Zwabber gedag zeg en richting het parkje loop.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'