• Het verhaal:
    Rush City, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de hoeren moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Dangerous Haters' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'The Death Devils'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    Extra Info:

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als hoer of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Dangerous Haters'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'The Death Devils'.

    Bendeleden 'Dangerous Haters' (Max. 20)
    - Alysia Chanel Avery
    - Tyler Jay Lopez
    - Daniel Rose
    - Jerlynn Molan
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

    Bendeleden 'The Death Devils' (Max. 20)
    - Dianna Milena Lockhart
    - Destiny Maria Rodriguez
    - Jason Alexander Rodriquez
    - Liana June Deville
    - Mick Andrew Dobbins

    Prostituees (Oneindig)
    - Melanie Zoey Sedgewick
    - Nadia Oliva Smalls
    - Valentine Rosie

    Pooiers (Max. 10)
    - Tyler Jay Lopez
    - Wolf Nozaof
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

    Drugsdealers (Oneindig)
    - Jerlynn Molan
    - Mick Andrew Dobbins

    Noorderlingen (Max. 10)
    - Alexis Rosie Verdine
    - Dakota Jennifer Noise
    - Esti Nicole Lovey
    - Katelynn Milla Williams
    - Diana Becxêr
    - Myra Serena Mason
    - Nathan Valencio
    - Destiny Diana Catherine Rose Lopez

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!
    - Ja mag een nieuw topic openen, als de vorige vol is en xMinaj offline is!
    - Als je off-topic praat doe het met haakjes!

    Rollentopic!


    El Diablo.

    Tyler

    'Tuurlijk' zeg ik, en steek dan een joint op. Jep i use drugs, i don't care!


    El Diablo.

    Dakota
    "Ik ben een gest..." zeg ik, maar halverwege haak ik af, dit hoeft hij echt niet te horen!
    Ik glimlach maar en kijk naar de grond, waardoor mijn witblonde lokken voor mijn gezicht komen te hangen en je dus niet ziet dat ik als een gek zit te blozen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Mick.
    Mijn blik glijd door de club. Misschien zitten er een paar mensen tussen die wel drugs zouden willen kopen, toch probeer ik het niet. In een van de hoeken zitten een paar jongens die me wel erg bekend voorkomen, volgens mij zijn dat die jongens die ik al eerder bij de 'bazen' van het drugs dealen heb gezien. Als er iets is waar ik nu geen zin in heb is ruzie krijgen met die mensen. Ik zucht en drink uit mijn mixje dat voor mijn neus, op de bar staat. Extra veel Jägermeister. Lekker.

    Jerlynn.

    "Tuurlijk" Zegt hij en steekt dan een joint op. "Geef mij der ook eens eentje" Zeg ik en kijk hem aan.

    Nathan.

    "Ik ben een gest.." Zegt ze, maar haakt halverwege haar zin af, waardoor ik nogal nieuwsgierig word. "Wat ben je?" Vraag ik dan, als haar witblonde lokken mijn zicht op haar gezicht verstoren.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Esti
    Ik kijk even op als de jongen die naast mij en Jason zit zucht. 'Is er iets mis?' vraag ik voor de zekerheid aan hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    {Kan ik inspringen ergens?}


    Tijd voor koffie.

    Dakota
    "Een gestoorde gek die heel heel miscchien een crush heeft op," zeg ik en mijn benen beginnen te trillen.
    "Jou," maak ik mijn zin af. Ik kijk weer naar hem en mijn benen stoppen met trillen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Nadia.
    Mijn hakken van m'n lange zwarte laarzen tikken op de straatstenen. Mijn 'werk' heb ik af, gedaan, klaar. Gelukkig, ik ben moe en voel me misselijk. Dat krijg je er van. Iedere avond met een andere man in bed, er kan altijd iets fout gaan. Morgen zal ik wel een afspraak bij de dokter maken. Zwanger zijn, dat kan ik er nog wel bij hebben. Ik zucht diep en blijf even staan om een sigaret uit mijn tas te pakken. Nadat ik de sigaret opgestoken loop ik verder. Af en toe neem ik een trekje. De rook blijft achter me hangen en vervaagd. Kon ik dat ook maar met mijn herinneringen doen. Ik sla een hoekje om en hoor iemand fluiten achter me. Vast weer zo'n jongen die aandacht probeert te trekken. Ik negeer hem en loop door.

    Tyler

    Snel gooi ik het doosje met joints naar Jerlynn toe, en daar achteraan de aansteker.


    El Diablo.

    Mick.
    Naast me zie ik een meisje zitten. Ze kijkt me aan. "Is er iets mis?" Vraagt ze, met een kleine bezorgde ondertoon. Mijn gezichtsuitdrukking veranderd van ernstig naar vriendelijk. Ik haal mijn schouders op. "Nee, alleen lastige tijden, je weet wel," Mompel ik en drink mijn glas leeg. Ik wenk het barmeisje en bestel een simpel biertje.

    4Everdeen schreef:
    {Kan ik inspringen ergens?}


    [Wie zijn je personage('s) ?]

    Esti
    'Nee, alleen lastige tijden, je weet wel,' mompelt hij waarna hij zijn glas leeg drinkt en aan het barmeisje een biertje vraagt. Ik knik, 'ik snap je denk ik wel,' zeg ik zuchtend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jerlynn.

    tyler gooit een doosje met joints naar me toe, die ik behendig vang, waarna er een aansteker achteraan komt die ik net aan kan vangen. Ik haal glimlachend een joint uit het doosje en steek hem aan, waarna ik een haal neem.

    Nathan.

    "Een gestoorde gek die heel heel miscchien een crush heeft op," Zegt ze en haar benen beginnen te trillen. "Jou," Vervolgt ze. Even kijk ik haar verbaasd aan, maar dan begin ik te lachen. "Je maakt een grapje toch?" Zeg ik, als ik uitgelachen ben en haar serieuze gezicht zie. Fuck, ik wil haar niet kwetsen.

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 19:37 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dakota
    "Helaas niet," zeg ik.
    Ik bijt op mijn tong, om mijn tranen in te houden, ach ja het kon slechter gaan. Bijna niks kan mij kwetsen, maar dit wel, dit kwetst me erger dan ik ooit had gedacht.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Mick.
    Ze knikt en haar haren bewegen mee. "Ik snap je, denk ik, wel," Zegt ze zuchtend. Ik laat mijn blik over haar lichaam glijden. Ze is knap, dat moet ik toegeven, maar niet iemand voor mij. Daar is ze te teder voor. Als ik haar zo bekijk lijkt ze me niet echt een type die in deze buurt rondloopt. "Kom je, zegmaar, van de straat?" Vraag ik aan haar en haal even en hand door mijn haar.