• ja, mijn gymleraar die zogenaamd zo leuk is.
    We doen nu handstand en radslag en salto's.
    Nou dat vind ik vreselijk, doodeng, pijnlijk.
    Na de eerste les heb ik nu nog steeds spierpijn.
    En nu had ik het vanmorgen weer.
    Gelukkig had ik een briefje mee dat ik niet mee hoefde te gymmen. Ging die man helemaal preken van ja, je moet het wel proberen en niet zo snel afhaken en anderen helpen je wel.
    Nou dat is bulshit.
    Vorige les heb ik zo ongeveer de hele les in mijn eentje gestaan niks doen. Ik heb wat in de ringen gehangen, maar het lukte niet en niemand kwam me helpen en ik weet zelf wat ik echt niet durf
    Denk nu niet dat ik het gewoon niet wil. Ik zie slecht, en daardoor zijn zulke dingen al enger en ik heb niet zo een goede motoriek en dat helpt dus ook niet.
    Ik kon mijn docent wel killen, waar bemoeit hij zich mee
    Een vriendin van mij deed ook niet mee en daar begon hij ook tegen te preken, echt onzin

    Sorry, maar dat moet ik even kwijt omdat ik anders iemand ga slaan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hij is je gymleraar. Hij hoort je te stimuleren, ik kan hem geen ongelijk geven.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    WhiteQueen schreef:
    Hij is je gymleraar. Hij hoort je te stimuleren, ik kan hem geen ongelijk geven.

    Ik vind niet dat een gymleraar je dingen moet laten doen die je niet wilt. Wij moesten ook een koprol over een rekstok doen en ik moest het doen. Nou ik vond het doodeng en kwam 9 van de 10 keer verkeerd terecht.
    Bij mensen die gewoon geen zin hebben snap ik het, maar ik durf het gewoon echt niet


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oef de ringen.... Dat had ik dit jaar ook, ik durf dat ook echt niet, elke keer als ik dat doe val ik. En ja, dit jaar alweer op mijn hoofd waardoor mijn nek heel hard krak zei.
    De mensen die mij hielpen deden iets fout, met onze gymleraar is niks mis, van hem hoefde ik daarna ook niet meer in de ringen ^^


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"