• het weekend is weer voorbij (again).

    Wat is raarste dat je beleefde ?

    Van mij ik voelde iets op mijn hand en ik zag 2 vliegen aan het paren waren.
    Ik dacht zo van mijn hand is geen plek om te paren :8

    (lol)

    dad: ja mehri help even mij om deze plank vast te houden dan maak ik die andere plank vast.
    *ik druk de plank tegen de kast aan. Met mijn armen in de lucht en volle kracht *
    *...*
    *...*
    *...*
    *kijkt achter ziet papa met zijn mobiel*
    me: PAAAAAPP...
    dad: oja oeps sorry m'n meisje

    Hahahaha mijn papa is soms zo afwezig joh.

    Mijn zusje en ik hebben elkaar nog niet de hersens ingeslagen, vrij apart.


    wat was dit ookalweer

    Mysticals schreef:
    (lol)

    dad: ja mehri help even mij om deze plank vast te houden dan maak ik die andere plank vast.
    *ik druk de plank tegen de kast aan. Met mijn armen in de lucht en volle kracht *
    *...*
    *...*
    *...*
    *kijkt achter ziet papa met zijn mobiel*
    me: PAAAAAPP...
    dad: oja oeps sorry m'n meisje

    Hahahaha mijn papa is soms zo afwezig joh.


    Was ie Pokemon go aan het spelen? Haha :p

    [ bericht aangepast op 7 aug 2016 - 18:57 ]


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Ik moet werken met Sneekweek. Gister was ik kwart over 6 ('s ochtends thuis) het was een gekkenhuis. Politie, dronken mensen die me mee uitvragen en dingen die uitverkocht raakten. En zo moet ik weer vannacht werken. Ik ben benieuwd wat deze avond meebrengt.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2016 - 19:19 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Verkeerde topic oepss

    [ bericht aangepast op 7 aug 2016 - 19:53 ]


    26 - 02 - '16

    Mysticals schreef:
    (lol)

    dad: ja mehri help even mij om deze plank vast te houden dan maak ik die andere plank vast.
    *ik druk de plank tegen de kast aan. Met mijn armen in de lucht en volle kracht *
    *...*
    *...*
    *...*
    *kijkt achter ziet papa met zijn mobiel*
    me: PAAAAAPP...
    dad: oja oeps sorry m'n meisje

    Hahahaha mijn papa is soms zo afwezig joh.


    Hahaha, ik probeerde iets te bedenken, maar dit vind ik wel echt een hele goede.

    Bij mij is het denk ik, dat ik op de boot met nogal wilde golven die ons overal om de oren sloegen gewoon in slaap gevallen ben.


    Tijd voor koffie.

    Hmmmm lastige. Ik denk het feit dat ik erachter ben gekomen dat ik echt al verhalen schrijf sinds ik kan schrijven. We hebben allemaal schriftjes vol verhalen terug gevonden van toen en feitelijk kon ik mij dat echt niet meer herinneren. Best apart. Ik besefte helemaal niet dat ik dat eigenlijk altijd al gedaan heb.

    Edit: En ja er zitten kind off HP en disney fanfics tussen (bat)

    [ bericht aangepast op 7 aug 2016 - 23:12 ]


    Happy Birthday my Potter!

    ik en een vriendin waren aan het lunchen en we aten samen echt heel veel, tot ik merk dat er nog maar drie boterhammen over zijn hen bedank dat mijn ouders en broertje misschien ook nog moeten eten.
    Dus ik kijk haar aan en kijk dan naar de zak met brood en ze pakte de zak met brood en liep heel sneeky naar de kast en legde de zak terug. :P

    GredWeasley schreef:
    Hmmmm lastige. Ik denk het feit dat ik erachter ben gekomen dat ik echt al verhalen schrijf sinds ik kan schrijven. We hebben allemaal schriftjes vol verhalen terug gevonden van toen en feitelijk kon ik mij dat echt niet meer herinneren. Best apart. Ik besefte helemaal niet dat ik dat eigenlijk altijd al gedaan heb.

    Edit: En ja er zitten kind off HP en disney fanfics tussen (bat)


    Ik ga proberen me niet af te vragen hoe Harry Potter fanfictions uit de hand van een vijfjarige eruitzien. :Y)


    Tijd voor koffie.

    Scribe schreef:
    Ik moet werken met Sneekweek. Gister was ik kwart over 6 ('s ochtends thuis) het was een gekkenhuis. Politie, dronken mensen die me mee uitvragen en dingen die uitverkocht raakten. En zo moet ik weer vannacht werken. Ik ben benieuwd wat deze avond meebrengt.

    Ik ga er woensdagavond uit! Ben je er dan ook? Kom ik even een verjaardagsdrankje halen. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ik ga er woensdagavond uit! Ben je er dan ook? Kom ik even een verjaardagsdrankje halen. :'D


    Haha ik ga maandag zelf op stap, de rest moet ik werken. ):


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik zit in het animatie team op een Franse camping en vanmorgen waren we stopdans aan het spelen met de kinderen en toen lag er opeens een onderbroek op de vloer, duidelijk een onderbroek van een kleine jongen en we zijn er niet achter gekomen van wie die is . Het was echt zo bizar.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one