• Ja ja, nummer veertien. één van mijn grotere projecten en is nog in volle gang. Heb nog twee sessies te gaan om in te laten kleuren. Pistool krijgt grijze tinten en de tekst (I am bulletproof) en rozen worden ingekleurd. De laatste tattoo die ik hier heb laten zien was mijn tiende, dus vond het wel weer eens tijd worden om wat te delen ^^

    Jullie nog plannen en/of tattoo's die jullie willen showen?


    Edit van 03-04-2014:



    Vandaag heb ik de tweede sessie gehad. Deze duurde ongeveer 3,5 uur waarbij de rozen zijn ingekleurd en de tekst. De laatste sessie is in juni, en dan wordt hij helemaal afgemaakt ^^

    Edit van 14-09-2014:



    Momenteel is hij helemaal klaar, hier en daar nog een paar kleine plekjes bijwerken/goed invullen, maar dit is het eindresultaat en ik ben er superblij mee^^

    [ bericht aangepast op 14 sep 2014 - 20:17 ]

    Wauw, die is echt mooi.
    Ik zou er zelf ook wel meer willen, maar ik heb er helaas écht geen geld voor. :c


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Wauw, die is echt mooi.
    Ik zou er zelf ook wel meer willen, maar ik heb er helaas écht geen geld voor. :c


    Dank dank ^^

    Dat euvel ken ik, heb mijn afspraak voor volgende week ook af moeten zeggen omdat januari zo'n geweldige maand is >.<
    Wat zou je willen laten zetten?

    Die is niice! ik ben zelf met een grote backpiece bezig je vind hem in mn blog =)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Die ziet er al heel leuk uit. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
    Ik ben al een tijdje aan het denken voor een 3de tattoo, maar dan moet ik eerst een voorwaarde afgehandeld hebben die ik mezelf gesteld heb en natuurlijk geld hebben.


    Take me to wonderland

    Remington schreef:
    (...)

    Dank dank ^^

    Dat euvel ken ik, heb mijn afspraak voor volgende week ook af moeten zeggen omdat januari zo'n geweldige maand is >.<
    Wat zou je willen laten zetten?


    Vreselijk, dat probleem. x_x
    Ik wil de test 'Madness takes its toll' ergens willen, al weet ik nog niet precies waar.


    Your make-up is terrible

    Oh, wauw, die is mooi!
    En ja, ooit wil ik nog wel eens een tattoo. Maar zal er toch wel nooit van komen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik vind hem mooi (:
    Ik hoef geen tattoo, mede doordat ik als de dood ben voor naalden en ik het idee dat het permanent is niet fijn vind, al vind ik tattoo's vaak wel gaaf.


    Take risks and conquer your fears.

    Wauw die is echt heel vet, laat je hem nog een keer zien als die af is? Ik wil later denk ik ook een tattoo, maar een grote zou ik nooit mogen waarschijnlijk, maar één van normale grote, een tijger lijkt me wel vet, een roos, tekstje in het japans of een lyric lijkt me wel leuk.

    Gaaf zeg!! ik vraag me altijd af hoe je / iemand beslist hoe groot de tattoo moet worden: groot gemiddeld of klein?

    En ik ben nu ook wel benieuwd naar je anderen, zeker nummer 11, 12 en 13.

    Fluitsma schreef:
    Oh, wauw, die is mooi!
    En ja, ooit wil ik nog wel eens een tattoo.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Krull schreef:
    Gaaf zeg!! ik vraag me altijd af hoe je / iemand beslist hoe groot de tattoo moet worden: groot gemiddeld of klein?

    En ik ben nu ook wel benieuwd naar je anderen, zeker nummer 11, 12 en 13.


    Ghehe, hoe bepaal ik hoe groot iets moet worden? Dat hangt net af van de plek en van de tekening. Mijn dertiende tattoo nam al een compleet A4tje in beslag als ontwerp, en om alle details er goed in te krijgen moest hij ook minstens zo groot worden. De hele simpele op mijn pols had daarentegen nog wel kleiner gekund. Het hangt allemaal net af van wat je wil en hoe gedetailleerd de dingen moeten zijn.


    Nummer 11 is een moeder dochter symbool dat ik tijdens het glazen huis in 2013 heb laten zetten voor het goede doel, zit op mijn linkerpols en is dus wel een kleintje.


    Nummer 12 is een tattoo in mijn nek van een scheepswiel met een drietand en adelaarsvleugels, ik heb altijd een fascinatie gehad voor SEAL's en dan met name SEAL team six, hun symbool is een adelaar met een drietand, een pistool en anker, dit heb ik iets laten aanpassen en er een scheepswiel van laten maken, heb ook al twee ankers op mijn heupen, en drie vond ik weer iets teveel van het goede. (cat) Deze is voor mij eigenlijk meer een 'helden tattoo' geworden, waarbij ik niet alleen aan de Amerikaanse helden denk, maar ook aan onze eigen hier in Nederland.


    Nummer 13 is een día de los muertos (dag van de doden) tattoo. Deze staat meer symbool hoe ik nu al een tijdje in het leven sta met mijn ziekte en diagnoses. De vrouw is meer de buitenkant, hoe mensen mij zien. Het gezicht staat voor hoe ik mezelf zie.


    Dus nee, zoals iedereen kan zien hou ik me niet echt aan één bepaalde stijl, maar zijn het voor mij herinneringen aan dingen die belangrijk zijn (geweest) in mijn leven en is mijn lichaam een soort van dagboek geworden.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2014 - 1:29 ]

    Wauw vind ze heel erg mooi.

    Gomenasai schreef:
    Wauw die is echt heel vet, laat je hem nog een keer zien als die af is? Ik wil later denk ik ook een tattoo, maar een grote zou ik nooit mogen waarschijnlijk, maar één van normale grote, een tijger lijkt me wel vet, een roos, tekstje in het japans of een lyric lijkt me wel leuk.


    Dank dank ^^

    Mijn ouders waren er ook niet blij mee toen ik mijn eerste grote tattoo liet zetten, maar omdat het een memorial tattoo was zeiden ze er niets van. Mijn andere 3 grote tattoos heb ik eerst laten zetten en het ze later pas verteld (soms echt maaaaaaanden later pas). Inmiddels hebben ze zich erbij neergelegd en zeggen ze er niets meer over.

    En zolang het betekenis voor jou heeft moet het gewoon kunnen vind ik ^^

    Assassin schreef:
    (...)

    Vreselijk, dat probleem. x_x
    Ik wil de test 'Madness takes its toll' ergens willen, al weet ik nog niet precies waar.


    Wel een sterke tekst inderdaad.
    Zou er vanaf hangen of hij echt puur voor jezelf wordt of dat je hem wel wil laten zien. Ik heb een tekst aan de binnenkant van mijn bovenarm, en hij valt in de eerste instantie eigenlijk helemaal niet op.

    Remington schreef:
    (...)

    Wel een sterke tekst inderdaad.
    Zou er vanaf hangen of hij echt puur voor jezelf wordt of dat je hem wel wil laten zien. Ik heb een tekst aan de binnenkant van mijn bovenarm, en hij valt in de eerste instantie eigenlijk helemaal niet op.


    De binnenkant van je bovenarm is ook wel een goede plek, daar had ik nog niet aan gedacht. Het is ook meer iets voor mezelf dan voor anderen.
    Ik heb enkel het probleem dat ik van mezelf erg smal gebouwd ben en niet al te groot ben, waardoor de oppervlakken waarop hij kan en groot genoeg zal zijn nogal beperkt worden.


    Your make-up is terrible