• Gelieve niet reageren met "I don't give a fuck" of die dingen, je weet dat het one direction is door de titel dus, als je ze toch niet mag, lees en reageer dan ook niet.

Harry tweette net dat Zayn een familielid is verloren en hij voor een paar dagen naar huis gaat, en dus ook niet meedoet met concerten. En nu ben ik dus benieuwd, denken jullie dat het een groot verschil is als Zayn niet meedoet?

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Hier is een link met wat meer uitleg:
    Zayn Malik Forced To Leave One Direction Tour

"You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

Kelso schreef:
    Ja, uiteraard is dat een groot verschil, ik vind het erg voor Zayn, maar ook voor al die mensen die hun tickets hebben betaald en erop rekenden om hen alle vijf te zien. Het blijft wel begrijpelijk dat hij naar huis gaat.

Firm believer of all that is magic

Sommige mensen hebben echt een harde klap van een molen gehad.

Ik hoop dat hij en zijn familie dit in alle rust kunnen verwerken.

There is nothing more badass than being yourself

IchLiebeZiam schreef:
    (...)
    Er staat iets wat een meisje stuurde via Twitter:
    "Zayn's family member decided to die so I can't see him on Tour on Saturday. Eurgh."

OMG en dat noemt zich een Directioner.

Firm believer of all that is magic

Ik vind het zielig voor Zayn. En ik vind die respectloze tweets en zo onzin. Serieus, doe even normaal. Die mensen zouden het toch ook kut vinden als ze een familielid verliezen.

Destroy what destroys you.

Eledhel schreef:
    (...)
    Nah, ik ben benieuwd wie zijn solo's overneemt en wie er gaat rappen in Moments =P Lijkt me Harry of Niall.

Naill neemt ze over

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Nadal schreef:
    (...)

Naill neemt ze over

Ja? Hoe weet je dat?

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Just read this at Tumblr: 'Whilst Zayn is back with his family, Niall will be singing all of his solos. The boys will not call themselves One Direction when they perform but Harry, Louis, Liam and Niall instead until Zayn is back.'

Het is zo sneu voor hem, en ik vind het meer dan respectvol als we een beetje rekening met 'm houden.

“A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

Eledhel schreef:
    (...)
    Ja? Hoe weet je dat?

Ik heb mijn bronnen. Nee, sorry dat zag ik op Facebook en Twitter. (:

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Attenborough schreef:
    Just read this at Tumblr: 'Whilst Zayn is back with his family, Niall will be singing all of his solos. The boys will not call themselves One Direction when they perform but Harry, Louis, Liam and Niall instead until Zayn is back.'

Het is zo sneu voor hem, en ik vind het meer dan respectvol als we een beetje rekening met 'm houden.

Oh, gelukkig dat ze zichzelf niet One Direction noemen. Ik ben echt héél benieuwd hoe het zal zijn zonder Zayn. Waarschijnlijk verschrikkelijk =P

Attenborough schreef:
    Just read this at Tumblr: 'Whilst Zayn is back with his family, Niall will be singing all of his solos. The boys will not call themselves One Direction when they perform but Harry, Louis, Liam and Niall instead until Zayn is back.

Dit is echt te lief! (=

Weetje wat ik zo raar vind? Van die vrouwkes die zichzelf directioners noemen, omdat ze persé Zayn ook willen zien, maar boos zijn dat hij er niet is. Echte fans begrijpen het en steunen hem. (krul)

Big girls cry when their hearts are breaking

Attenborough schreef:

Inderdaad, ik heb echt medelijden met die arme jongen en zijn hele familie

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

Ik heb gelezen dat sommige meiden die tickets hebben voor de tour zeiden 'I want my money back' omdat Zayn er niet was. Dat noemt zich dus een Directioner.. Als Directioner moet je ze steunen, ja het is niet leuk als er iemand ontbreekt, maar dan ga je dat toch niet zeggen?

[ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 12:38 ]

The truth past away.

According to twitter Louis was supposed to sing Zayn's solo at last night's concert but he just shook his head and let the crowd sing it.