• Gelieve niet reageren met "I don't give a fuck" of die dingen, je weet dat het one direction is door de titel dus, als je ze toch niet mag, lees en reageer dan ook niet.

    Harry tweette net dat Zayn een familielid is verloren en hij voor een paar dagen naar huis gaat, en dus ook niet meedoet met concerten. En nu ben ik dus benieuwd, denken jullie dat het een groot verschil is als Zayn niet meedoet?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Er is een verschil ja, dat is ook logisch als een bandlid niet meedoet, maar ik denk dat ze het wel kunnen 'upcoveren'


    SLOAN.

    Boggs schreef:
    Er is een verschil ja, dat is ook logisch als een bandlid niet meedoet, maar ik denk dat ze het wel kunnen 'upcoveren'

    Nah, ik ben benieuwd wie zijn solo's overneemt en wie er gaat rappen in Moments =P Lijkt me Harry of Niall.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik vind het echt zielig voor hem


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ja, uiteraard is dat een groot verschil, ik vind het erg voor Zayn, maar ook voor al die mensen die hun tickets hebben betaald en erop rekenden om hen alle vijf te zien. Het blijft wel begrijpelijk dat hij naar huis gaat.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Kelso schreef:
    Ja, uiteraard is dat een groot verschil, ik vind het erg voor Zayn, maar ook voor al die mensen die hun tickets hebben betaald en erop rekenden om hen alle vijf te zien. Het blijft wel begrijpelijk dat hij naar huis gaat.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Ik las het op twitter.. Arme Zaynie.):
    Maarja, een verschil? Ik denk wel een beetje, maar volgens mij kunnen ze daar heel goed mee om gaan.


    The universal language of art.

    Ah dat vind ik zielig voor Zayn. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Er zal wel een verschil zijn. And I feel sorry for him. ):
    Maarja. ):


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Zayniak schreef:
    Ik vind het echt zielig voor hem


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Kelso schreef:
    Ja, uiteraard is dat een groot verschil, ik vind het erg voor Zayn, maar ook voor al die mensen die hun tickets hebben betaald en erop rekenden om hen alle vijf te zien. Het blijft wel begrijpelijk dat hij naar huis gaat.


    effort never betrays you

    Kelso schreef:
    Ja, uiteraard is dat een groot verschil, ik vind het erg voor Zayn, maar ook voor al die mensen die hun tickets hebben betaald en erop rekenden om hen alle vijf te zien. Het blijft wel begrijpelijk dat hij naar huis gaat.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Awh, arme Zayn.
    En ja, er zal een verschil zijn, maar ik vind dat dit nu toch wel even voorgaat.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ColouredWind schreef:
    Awh, arme Zayn.
    En ja, er zal een verschil zijn, maar ik vind dat dit nu toch wel even voorgaat.


    Tell me about it, stud.

    Ik vind het echt vreselijk voor hem! Echt heel erg.. Vind het best wel kut dat sommige mensen zeggen van "I don't give a fuck!"

    JDaniels schreef:
    Ik vind het echt vreselijk voor hem! Echt heel erg.. Vind het best wel kut dat sommige mensen zeggen van "I don't give a fuck!"

    Daarom heb ik dat er ook boven gezet, ik erger me zo erg aan zulke reacties.
    En idd, heel zielig voor hem. Stel je voor hoe hij zich nu moet voelen )=


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...