• Gelieve niet reageren met "I don't give a fuck" of die dingen, je weet dat het one direction is door de titel dus, als je ze toch niet mag, lees en reageer dan ook niet.

    Harry tweette net dat Zayn een familielid is verloren en hij voor een paar dagen naar huis gaat, en dus ook niet meedoet met concerten. En nu ben ik dus benieuwd, denken jullie dat het een groot verschil is als Zayn niet meedoet?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    ColouredWind schreef:
    Awh, arme Zayn.
    En ja, er zal een verschil zijn, maar ik vind dat dit nu toch wel even voorgaat.


    They were never in fact homeless

    ColouredWind schreef:
    Awh, arme Zayn.
    En ja, er zal een verschil zijn, maar ik vind dat dit nu toch wel even voorgaat.

    This


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    En ook echt eerst met X Factor zijn opa die overleed en nu een ander familielid, het zit hem ook niet mee, de arme jongen


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Dat is echt lullig, natuurlijk is er een verschil, maar familie gaat natuurlijk voor.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    ColouredWind schreef:
    Awh, arme Zayn.
    En ja, er zal een verschil zijn, maar ik vind dat dit nu toch wel even voorgaat.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Sommige mensen zijn echt te onrespectvol:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Kelso schreef:
    Ja, uiteraard is dat een groot verschil, ik vind het erg voor Zayn, maar ook voor al die mensen die hun tickets hebben betaald en erop rekenden om hen alle vijf te zien. Het blijft wel begrijpelijk dat hij naar huis gaat.

    Kelso schreef:
    Sommige mensen zijn echt te onrespectvol:


    Zij heeft zó veel haat gekregen, grappig gewoon. Nu zegt ze dat ze het niet meent, jezus wat een sukkel.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Kelso schreef:
    Sommige mensen zijn echt te onrespectvol:


    Dat is echt zo respectloos van diegene. Natuurlijk is het jammer dat je hem niet ziet, maar dit gaat toch echt voor


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    JDaniels schreef:
    Ik vind het echt vreselijk voor hem! Echt heel erg.. Vind het best wel kut dat sommige mensen zeggen van "I don't give a fuck!"


    Idd, ik erger me daar ook aan o.O poor zayn :( Ik vind dit echt verschrikkelijk, ik weet hoe hij zicht nu voelt.. gosh, ik wil hem een knuffel gaan geven <3


    Life is like a roller coaster. It has its ups and downs. But it's your choice to scream or enjoy the ride.

    Eledhel schreef:
    (...)
    Zij heeft zó veel haat gekregen, grappig gewoon. Nu zegt ze dat ze het niet meent, jezus wat een sukkel.

    Ik weet het, ik zou haar echt gewoon een tik willen geven, dat ze wat gezond verstand krijgt. 0.0


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    omg, of deze:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik leef echt met hem mee. Het is vreselijk om een familielid te verliezen.


    Think, it's the new sexy.

    Kelso schreef:
    Sommige mensen zijn echt te onrespectvol:



    Dude, wat voor plaatje is dat? Ik zie hem niet. D:

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 20:42 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Dude, wat voor plaatje is dat? Ik zie hem niet. D:

    Er staat iets wat een meisje stuurde via Twitter:
    "Zayn's family member decided to die so I can't see him on Tour on Saturday. Eurgh."

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 20:47 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.