• Gelieve niet reageren met "I don't give a fuck" of die dingen, je weet dat het one direction is door de titel dus, als je ze toch niet mag, lees en reageer dan ook niet.

    Harry tweette net dat Zayn een familielid is verloren en hij voor een paar dagen naar huis gaat, en dus ook niet meedoet met concerten. En nu ben ik dus benieuwd, denken jullie dat het een groot verschil is als Zayn niet meedoet?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Echt wat zielig voor hem(huil)!! En ja er zal wel enig verschil zijn natuurlijk...


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik ging echt dood toen ik hoorde dat Louis Zayn's solo niet af wilde maken, en het publiek het maar liet zingen. Omfg.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Er staan al overal filmpjes op youtube, echt heel sneu :(


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Poor Zayn. Ik leef echt met hem mee! :[


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Christofer schreef:
    Er zal wel een verschil zijn. And I feel sorry for him. ):
    Maarja. ):


    Niall neemt zingt Zayn´s solo.. Las ik ergens


    we danced all night to the best song ever.

    ColouredWind schreef:
    Awh, arme Zayn.
    En ja, er zal een verschil zijn, maar ik vind dat dit nu toch wel even voorgaat.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liboiron schreef:
    According to twitter Louis was supposed to sing Zayn's solo at last night's concert but he just shook his head and let the crowd sing it.

    Dat vind ik op een of andere manier zo zielig


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    iheartziall schreef:
    (...)

    Niall neemt zingt Zayn´s solo.. Las ik ergens

    Uiteindelijk hebben ze allemaal een van zijn solo's overgenomen, hehe. :]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Jeetje,tijdens x factor al zijn opa, toch? En nu weer een familie lid. Ik vind het echt erg voor hem


    Physics is awesome

    Zayn is weer terug in de US *o* -hij zette dat net op facebook : D-

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 20:44 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ik vind onedirection vreselijk, maar het is zielig dat hij niet mee kan doen. sterkte!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Jeetje zeg... Wat rot voor hem! D:


    26 - 02 - '16

    Ik vind het erg om te lezen hoe sommige fans dan zo'n tweet posten van door dat familielid kan ik Zayn op die dag niet zien, dat is gewoon onrespectvol. Ik denk dat ze het wel redden voor een paar dagen zonder Zayn, maar natuurlijk niet te lang... Ik vind het ook ontzettend zielig voor Zayn (H)


    I'm just beautiful me.

    Hij is inmiddels al weer terug in de VS!


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.