• Gelieve niet reageren met "I don't give a fuck" of die dingen, je weet dat het one direction is door de titel dus, als je ze toch niet mag, lees en reageer dan ook niet.

    Harry tweette net dat Zayn een familielid is verloren en hij voor een paar dagen naar huis gaat, en dus ook niet meedoet met concerten. En nu ben ik dus benieuwd, denken jullie dat het een groot verschil is als Zayn niet meedoet?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Kelso schreef:
    omg, of deze:



    Ik was toen echt pissig! Respect is ver te zoeken...

    iSagittarius schreef:
    (...)

    Ik was toen echt pissig! Respect is ver te zoeken...

    dat is niet gewoon onrespectvol, dat is ook nog eens racistisch.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    IchLiebeZiam schreef:
    (...)
    Er staat iets wat een meisje stuurde via Twitter:
    "Zayn's family member decided to die so I can't see him on Tour on Saturday. Eurgh."


    Wow, dat is echt respectloos. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb echt medelijden met hem! Vorig jaar zijn Opa en nu dit opnieuw... Hopelijk is hij snel weer de oude! En ik vind het wel raar dat ze dan met 4 verder doen. Als ik hen was zou ik stoppen (: One Direction is niet hetzelfde zonder Zayn Jawaad Malik! <3


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    *zit met haar mond open voor de pc.*
    IK ben vandaag dus officieel op mars geweest. hier wist ik dus helemaal niets van! OMG! zoo zielig. (huil) Ik denk dat het best wel uitmaakt, hij doet wel vet veel uithalen... Ik heb echt zoo'n medelijden. (huil)(huil)(huil)


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    ten eerste....oohw zo zielig voor zayn
    ten 2e dat is echt zooo respectloos...houd dan gewoon die klep van je dicht
    ten 3e jaaa...als zayn er niet is dan is het geen 1D meer (huil)


    Live your life yourself, because nobody else will live it for you

    Liboiron schreef:
    Ik heb echt medelijden met hem! Vorig jaar zijn Opa en nu dit opnieuw... Hopelijk is hij snel weer de oude! En ik vind het wel raar dat ze dan met 4 verder doen. Als ik hen was zou ik stoppen (: One Direction is niet hetzelfde zonder Zayn Jawaad Malik! <3

    Stoppen kunnen ze niet, ze zijn op een tour. Ze moeten doorgaan, met z'n vieren.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Liboiron schreef:
    Ik heb echt medelijden met hem! Vorig jaar zijn Opa en nu dit opnieuw... Hopelijk is hij snel weer de oude! En ik vind het wel raar dat ze dan met 4 verder doen. Als ik hen was zou ik stoppen (: One Direction is niet hetzelfde zonder Zayn Jawaad Malik! <3

    2010 zelfs, maar oké. En doordat het een tour is samen met een andere band kunnen ze niet stoppen


    Er was ook iemand die het waagde om te tweeten:
    Why trend #1MinuteSilenceAt7pmToPrayForZayn ? We should trend something for Justin he's turning 18 so sad
    Of zoiets, grnajkjebhebbjhabkje


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Het is Joji Malik en hij was de eerste die Zayn hoorde zingen. Sad, so sad. Ik lees op twitter dat het Zayn's oom is (ook ergens oma, maar dat was maar 1 keer) en dat Zayn erg close met die oom was ):


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    En nu lees ik een tweet van Mr Joji Malik himself "Why is twitter killing me for" plus dat het Zayns neef is... Oké, nu weet ik het ook niet meer.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    I feel really sorry for Zayn and his family! Vind het echt verschrikkelijk! Het zal ongetwijfelt niet hetzelfde zijn zonder Zayn maar familie gaat boven alles en ik denk dat de jongens met zijn vieren ook wel een geweldige show kunnen neerzetten!

    Ik vind het trouwens zo onrespectvol wat sommige mensen zeggen! Je hoeft echt geen fan te zijn maar je kunt toch wel een beetje respect tonen? Ik zou me afvragen hoe al die mensen zich zouden voelen als het iemand van hun familie is en er zulke erge dingen worden gezegd! Ik ben er echt heel boos over en niet alleen omdat het Zayn is.. Ik zou ook zo flippen als het iemand anders was geweest, iemand die ik niet zou kennen.. vind het echt héél onrespectvol en ik kan er echt gewoon niet met mijn hoofd bij dat mensen uberhaupt het gore lef hebben om hun mond op die manier open te trekken!

    Het spijt, zoals je ziet ben ik erg echt heel erg pissed over..

    ColouredWind schreef:
    En nu lees ik een tweet van Mr Joji Malik himself "Why is twitter killing me for" plus dat het Zayns neef is... Oké, nu weet ik het ook niet meer.


    Het is allemaal een beetje vaag! Ik las een paar verschillende dingen, zo ook dat zijn vader/oma zouden overleden zijn! Ik denk dat we gewoon even moeten afwachten totdat Zayn of iemand anders van zijn familie of managment het bekend maakt!

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 22:11 ]

    Bumbleblee schreef:
    (...)

    Het is allemaal een beetje vaag! Ik las een paar verschillende dingen, zo ook dat zijn vader/oma zouden overleden zijn! Ik denk dat we gewoon even moeten afwachten totdat Zayn of iemand anders van zijn familie of managment het bekend maakt! (:

    Zayns nichtje heeft zojuist gezegd dat het haar tante was


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Het blijkt dat hij zelfs 7000 volgers kwijt is geraakt op twitter, omdat hij niet meedoet aan een paar concerten

    Ik vind het zo zielig voor hem. (huil)
    Ik snap niet waarom mensen zulke hartloze dingen kunnen zeggen.
    One direction is echt niet hetzelfde zonder hem.
    Ik wens hem en zijn familie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.


    Vas Happening.