• RPG Teenage House.



    16 Tieners zijn uitgekozen om 1 jaar lang met elkaar samen te leven. Niemand kent elkaar, niemand weet jullie zijn, niemand kan naar binnen en niemand kan naar buiten. Houden jullie het een jaar vol, of barst de hel voor jullie los ? Dat is helemaal aan jullie. Good Luck.

    Praktische dingen.

    Het enige wat jullie moeten dus is: Koken, het huis proper houden, jullie kleren wassen, drogen, strijken en de vrede in het huis houden. Jullie moeten niet zorgen voor eten en drinken, dat doen andere mensen voor jullie. Er is geen enkel apparaat in huis te vinden dat jullie contact met de buitenwereld kan geven. Jullie blijven gedurende 1 jaar lang in hetzelfde terrein met dezelfde mensen. Er hangen camera's in de keuken, bij het zwembad, bij het sportveld, in de rest van de tuin, in de eetkamer, in de woonkamer, in alle gangen van het huis én bij de ingang van het terrein. De tuin is gelegen aan een bos. In dat bos is er een klein dorpje zodat je toch nog wat kan winkelen en met andere mensen praten. Dit zijn ook de enige mensen. Om de week is er een markt, je kan vragen of je op die markt mag helpen om wat geld te verdienen. Dit moet niet want de prijzen zijn heel laag.

    Regels in het huis.

    -Ontsnappen is onmogelijk.
    -Jullie weten niet over het bestaan van de camera's en dit blijft zo.
    -Er is altijd eten en drinken in de villa.
    -Jullie en anderen weten niet waar jullie zijn.
    -Iedereen heeft zijn eigen kamer met eigen badkamer. Het enige wat je van huis meehebt zijn je kleren en schoenen.
    -Verdeel het werk in huis.

    Regels in het spel.

    -Relaties mogen, 16+ ook, maar hou het deftig.
    -Laat iedereen meespelen.
    -Melden bij naamveranderingen. (Aan mij).
    -Melden bij afwezigheid langer dan 1 week. (Aan mij).
    -Langer dan 1 week niet antwoorden is verwijdering van rol.
    -Max 2 rollen per persoon. Jongen en meisje dan wel.
    -Zijn de rollen Vol, dan zijn ze Vol.
    -Werk met haakjes als je OCC praat.
    -Zelf geen topic aanmaken, sorry maar je gaat geduld moeten hebben als ik er niet ben.

    Het huis.


    -Het zwembad.
    -De woonkamer. -Niet letten op het uitzicht-
    -De keuken.
    -De eetkamer. -Meer stoelen & langere tafel-
    -Het huis.

    Rollen.

    In totaal komen er 8 meisjes en 8 jongens. Dit kunnen eventueel 10 meisjes en 10 jongens worden.

    Meisjes.
    1. Lacrima - Nikita Amery Carrey - 18 jaar.
    2. Nenuphar -
    3. LovingStyles - Erin Hazel Carter - 17 jaar.
    4. Nadal - Elmira Sanaz Maradian - 17 jaar.
    5. liefsamyx - Brooke Michelle Jones - 17 jaar.
    6. xMinaj - Alexis Ruby Lopez - 17 jaar.
    7.
    8. jdbfan - Judy-Ann Natasha Purple - 17 jaar.
    9. DracoWeasley - Madelaine Valerie Love - 17 jaar.
    10. Midna - Mia Alana Adams - 17 jaar.

    Jongens.
    1. Crane - Sammy VallTown - 19 jaar.
    2. Lacrima - Zac Taylor Murry - 19 jaar.
    3. Diapal - Iral - 17 jaar.
    4. Nadal - Azan Yasher Muradian - 17 jaar.
    5. LovingStyles - Nathaniel Taylor Rose - 18 jaar.
    6. jdbfan - Trisjan Diallo Grey - 18 jaar.
    7.
    8. DracoWeasley - Brandon Tristan Love - 19 jaar.
    9. lendy - Aiden James Lockwood - 18 jaar.
    10. Spyclon - Ivar Chesule - 17 jaar.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 23:45 ]

    Ivar

    Ik haal mijn schouders op, 'Ik denk dat ik en mijn familie de laatste tijd elkaar te veel op de lip hebben gezeten, dan kan iets zoals dit wel weer voor wat opluchting zorgen.' antwoord ik eenvoudig.


    I only miss you when I'm breathing

    Mia

    Hij haalde zijn schouders op. 'Ik denk dat ik en mijn familie de laatste tijd elkaar te veel op de lip hebben gezeten, dan kan iets zoals dit wel weer voor wat opluchting zorgen,' zei hij en ik knikte. Ik keek weer naar voren. 'Dat kan,' zei ik zachtjes. Ik glimlachte naar het uitzicht.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ja, ik ga slapen denk ik ;d verveel me en begin beetje moe te raken XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Trusten]

    Ivar

    Ik kijk nog even glimlachend naar het uitzicht en loop weer terug nasr de jacuzzi waar ik mijn flesje pak en naar beneden beginntelopen. Ik zet het flesje op het aanrecht en besluit beneden te blijven, ik loop naar de woonkamer waar ik Erin en de jongen van de ruzie vanochtend samen aantref. Sam heette hij volgens mij. Het ziet er erg stil uit en ze zitten een eindje van elkaar dus besluit ik masr in een comfortabele stoel naast de bank te gaan zitten. 'Heey,' begin ik een conversatie met Erin, aangezien zij het dichtst bij zit.


    I only miss you when I'm breathing

    Erin
    'heey,' hoor ik iemand zeggen en als ik opkijk zie ik dat het Ivar is. 'Hee Ivar,' zeg ik tegen hem. 'is het boven niet gezellig?'

    [ eigenlijk staat Sam nog en ligt Erin languit op de bank :p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Boeiend :P]

    Ivar

    'Wel hoor, maar ik gooide perongeluk een blikje in Irals oog,' leg ik uit met een kleine grijns. 'En ik moest mijn lege fles Duvel terug brengen,' voeg ik er aan toe.


    I only miss you when I'm breathing

    Erin
    Ik grinnik even,'serieus? Tegen zijn oog? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?' vraag ik lachend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    'Nou ehm, ik ging beneden drinken halen en toen ik voven was gooide ik het blikje naar hem. Maar hij zat te staren naar Mia dus hij ving hem niet en belande het blikje tegen zijn oog,' leg ik uit met een kleine grijns.


    I only miss you when I'm breathing

    Erin
    Ik fluit zachtjes, 'oehlala dus Iral heeft een oogje op Mia? Interressant,' grinnik ik waarna ik even met mijn wenkbrauwen wiebel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    'Nou, ik weet van niks. Maar ik zag hem kijken, en toen ik het hem zei dat hij het onopvallender moest dien keek hij me vernietigend aan. Dus... Wie weet?' antwoord ik, ik wil net nog een slok nemen tot ik besef dat ik helemaal niks heb om te drinken. Snel ga ik naar de koelkast en kom even later weer terug met een vers biertje tussen mijn handen geklemd.


    I only miss you when I'm breathing

    Erin
    'Alcoholist,' grinnik ik als hij terug komt met nog een biertje. 'Dus Ivar,' zeg ik dan,' heb jij al iemand op het oog of heb je thuis een vriendin?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    'A man needs, what a man needs,' zeg ik met een grijns, 'Nou, ik heb thuis wel een vriendin. Alleen het loopt de laatste tijd niet echt lekker. En jij, heb jij al iemand oo het oog of heb je een vriend thuis?'


    I only miss you when I'm breathing

    Erin
    Ik klak even met mijn tong en schud dan mijn hoofd, 'Nope, ik had wel een vriendje maar ik heb het een maand geleden uitgemaakt. Het liep niet meer echt tussen ons dus besloot ik er een punt achter te zetten'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik knik even, misschien had ik dat ook moeten doen. 'Maar heb je al wel een oogje op iemand hier?' vraag ik door na een flinke teug.


    I only miss you when I'm breathing

    Erin
    Ik haal mijn schouders op, 'niet echt.' zeg ik, 'het is een beetje ingewikkeld, maar goed. Iemand hier waarop je zou kunnen vallen als je geen vriendin zou hebben?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered