• RPG Teenage House.



    16 Tieners zijn uitgekozen om 1 jaar lang met elkaar samen te leven. Niemand kent elkaar, niemand weet jullie zijn, niemand kan naar binnen en niemand kan naar buiten. Houden jullie het een jaar vol, of barst de hel voor jullie los ? Dat is helemaal aan jullie. Good Luck.

    Praktische dingen.

    Het enige wat jullie moeten dus is: Koken, het huis proper houden, jullie kleren wassen, drogen, strijken en de vrede in het huis houden. Jullie moeten niet zorgen voor eten en drinken, dat doen andere mensen voor jullie. Er is geen enkel apparaat in huis te vinden dat jullie contact met de buitenwereld kan geven. Jullie blijven gedurende 1 jaar lang in hetzelfde terrein met dezelfde mensen. Er hangen camera's in de keuken, bij het zwembad, bij het sportveld, in de rest van de tuin, in de eetkamer, in de woonkamer, in alle gangen van het huis én bij de ingang van het terrein. De tuin is gelegen aan een bos. In dat bos is er een klein dorpje zodat je toch nog wat kan winkelen en met andere mensen praten. Dit zijn ook de enige mensen. Om de week is er een markt, je kan vragen of je op die markt mag helpen om wat geld te verdienen. Dit moet niet want de prijzen zijn heel laag.

    Regels in het huis.

    -Ontsnappen is onmogelijk.
    -Jullie weten niet over het bestaan van de camera's en dit blijft zo.
    -Er is altijd eten en drinken in de villa.
    -Jullie en anderen weten niet waar jullie zijn.
    -Iedereen heeft zijn eigen kamer met eigen badkamer. Het enige wat je van huis meehebt zijn je kleren en schoenen.
    -Verdeel het werk in huis.

    Regels in het spel.

    -Relaties mogen, 16+ ook, maar hou het deftig.
    -Laat iedereen meespelen.
    -Melden bij naamveranderingen. (Aan mij).
    -Melden bij afwezigheid langer dan 1 week. (Aan mij).
    -Langer dan 1 week niet antwoorden is verwijdering van rol.
    -Max 2 rollen per persoon. Jongen en meisje dan wel.
    -Zijn de rollen Vol, dan zijn ze Vol.
    -Werk met haakjes als je OCC praat.
    -Zelf geen topic aanmaken, sorry maar je gaat geduld moeten hebben als ik er niet ben.

    Het huis.


    -Het zwembad.
    -De woonkamer. -Niet letten op het uitzicht-
    -De keuken.
    -De eetkamer. -Meer stoelen & langere tafel-
    -Het huis.

    Rollen.

    In totaal komen er 8 meisjes en 8 jongens. Dit kunnen eventueel 10 meisjes en 10 jongens worden.

    Meisjes.
    1. Lacrima - Nikita Amery Carrey - 18 jaar.
    2. Nenuphar -
    3. LovingStyles - Erin Hazel Carter - 17 jaar.
    4. Nadal - Elmira Sanaz Maradian - 17 jaar.
    5. liefsamyx - Brooke Michelle Jones - 17 jaar.
    6. xMinaj - Alexis Ruby Lopez - 17 jaar.
    7.
    8. jdbfan - Judy-Ann Natasha Purple - 17 jaar.
    9. DracoWeasley - Madelaine Valerie Love - 17 jaar.
    10. Midna - Mia Alana Adams - 17 jaar.

    Jongens.
    1. Crane - Sammy VallTown - 19 jaar.
    2. Lacrima - Zac Taylor Murry - 19 jaar.
    3. Diapal - Iral - 17 jaar.
    4. Nadal - Azan Yasher Muradian - 17 jaar.
    5. LovingStyles - Nathaniel Taylor Rose - 18 jaar.
    6. jdbfan - Trisjan Diallo Grey - 18 jaar.
    7.
    8. DracoWeasley - Brandon Tristan Love - 19 jaar.
    9. lendy - Aiden James Lockwood - 18 jaar.
    10. Spyclon - Ivar Chesule - 17 jaar.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 23:45 ]

    Erin
    Ik lach eventjes, 'bij jou voel ik me tenminste echt op mijn gemak,' zeg ik met een glimlach.

    [okee word nu echt inspiratie loos dus ga slapen, doegdoeg]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik heb hetzelfde dus, laterz en trusten]


    I only miss you when I'm breathing

    Ivar

    Ik glimlach vriendelijk terug, 'Hopelijk blijft dat heel het komende jaar zo,' zeg ik vriendelijk bij de glimlach.


    I only miss you when I'm breathing

    Iral

    Ik heb nog een tijdje - zwijgend - met Nikita in de jacuzzi gezeten. Mia en Ivar stonden aan de rand van het dak. Toen is Ivar naar beneden gegaan en nu heb ik mijn blikje ook op, dus ik besluit dat ook maar te doen.
    Oké, misschien haat ik Ivar niet, dat is iets te hard uitgedrukt, maar ik vind het niet leuk dat hij me voor lul zet bij Nikita en Mia.
    In een niet al te beste stemming loop ik de trap af met een handdoek om me heen geslagen.
    Ik loop door de woonkamer naar de keuken, en zie uit mijn ooghoek Ivar en twee anderen bij de bank hangen, maar ik probeer er geen aandacht aan te besteden.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 10:43 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Erin
    'Dat hoop ik ook,' zeg ik terug waarna ik weer languit op de bank ga liggen. 'Weet je, ik vraag me af als er iets heel erg uit de hand loopt ze ook in gaan grijpen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik knik, 'Daar dacht ik vanmiddag ook al aan, toen ik hrt net had gehoord dat we hier een jaar zitten.' zeg ik, 'Maar waarschijnlijk zullen ze niet zo heel veel doen.


    I only miss you when I'm breathing

    [Jullie bleven lang op.. 2 uur ;o Toen lag ik te slapen XD Ik was moe o-o vaag]

    Mia

    Eventjes later was Ivar naar beneden gegaan. Ik bleef nog naar uitzicht kijken. Ik hoorde wat achter me. Ik keek eventjes en zag Iral vertrekken. Ik haalde mijn schouders op en keek weer naar buiten. Alleen Nikita was er nog. Misschien ging ik zo ook wel naar beneden.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Erin
    'Daar dacht ik vanmiddag ook al aan, toen ik hrt net had gehoord dat we hier een jaar zitten. Maar waarschijnlijk zullen ze niet zo heel veel doen,' zegt Ivar. 'Lekker dan,' zucht ik, 'straks wordt er nog iemand vermoord en dan doen zij er niks aan,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iral

    In de keuken gooi ik mijn blikje weg. Vervolgens ga ik naar boven. Ik kleed me om en blijf dan op mijn bed zitten. En nu? Wat ga ik nu doen? Als het goed is, zitten Mia en Nikita nog op het dak. Maar Mia die vind me vast een stalker of zo, want Ivar heeft tegen haar gezegd dat ik naar haar zat te gluren. Ik keek gewoon wat ze aan het doen was.
    Radeloos blijf ik op het bed zitten en kijk voor me uit.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Ivar

    'Je, je denkt toch niet dat iemand hier een ander wil vermoorden?' vraag ik ongelovig, 'daar zou niemand hier ook maar aan denken. Toch?


    I only miss you when I'm breathing

    Erin
    'Je, je denkt toch niet dat iemand hier een ander wil vermoorden? Daar zou niemand hier ook maar aan denken. Toch?' vraagt Ivar. Ik haal mijn schouders op, 'je weet maar nooit wat voor een gekken hier rondlopen,' antwoord ik waarna ik even naar Sam kijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mia

    Ik begon me te vervelen en ergens vond ik het hier onprettig worden met die stilte. Ik sloeg me vest een beetje dicht en stopte mijn handen in me zakken. Ik ging de gang door en uit verveling ging ik alle deuren tellen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Het is hier toch avond?]

    Iral

    Ik sta op om de deur dicht te doen en hier te gaan lezen tot ik in slaap val. Net als ik mijn hand op de klink leg hoor ik lichte voetstappen, waarschijnlijk van een meisje. Jongens lopen veel zwaarder. Ik steek mijn hoofd even de hoek om en zie Mia met haar handen in haar zakken lopen.
    Ik sluit de deur, ga op bed zitten en verdiep me in een boek.

    [Ik moet gaan, ben er later op de dag nog wel.]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Ehm, ik ben ook ff weg ;d ik heb zin om Link doelloos rondjes te gaan laten lopen op de wii.. ik ben er misschien vanmiddag en anders na het eten;d dag dag]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ivar

    ik grijns als ik zie dat haar blik op Sam is gericht, 'Daar heb je gelijk in,' zegbik met dezelfde grijns.


    I only miss you when I'm breathing