• RPG Teenage House.



    16 Tieners zijn uitgekozen om 1 jaar lang met elkaar samen te leven. Niemand kent elkaar, niemand weet jullie zijn, niemand kan naar binnen en niemand kan naar buiten. Houden jullie het een jaar vol, of barst de hel voor jullie los ? Dat is helemaal aan jullie. Good Luck.

    Praktische dingen.

    Het enige wat jullie moeten dus is: Koken, het huis proper houden, jullie kleren wassen, drogen, strijken en de vrede in het huis houden. Jullie moeten niet zorgen voor eten en drinken, dat doen andere mensen voor jullie. Er is geen enkel apparaat in huis te vinden dat jullie contact met de buitenwereld kan geven. Jullie blijven gedurende 1 jaar lang in hetzelfde terrein met dezelfde mensen. Er hangen camera's in de keuken, bij het zwembad, bij het sportveld, in de rest van de tuin, in de eetkamer, in de woonkamer, in alle gangen van het huis én bij de ingang van het terrein. De tuin is gelegen aan een bos. In dat bos is er een klein dorpje zodat je toch nog wat kan winkelen en met andere mensen praten. Dit zijn ook de enige mensen. Om de week is er een markt, je kan vragen of je op die markt mag helpen om wat geld te verdienen. Dit moet niet want de prijzen zijn heel laag.

    Regels in het huis.

    -Ontsnappen is onmogelijk.
    -Jullie weten niet over het bestaan van de camera's en dit blijft zo.
    -Er is altijd eten en drinken in de villa.
    -Jullie en anderen weten niet waar jullie zijn.
    -Iedereen heeft zijn eigen kamer met eigen badkamer. Het enige wat je van huis meehebt zijn je kleren en schoenen.
    -Verdeel het werk in huis.

    Regels in het spel.

    -Relaties mogen, 16+ ook, maar hou het deftig.
    -Laat iedereen meespelen.
    -Melden bij naamveranderingen. (Aan mij).
    -Melden bij afwezigheid langer dan 1 week. (Aan mij).
    -Langer dan 1 week niet antwoorden is verwijdering van rol.
    -Max 2 rollen per persoon. Jongen en meisje dan wel.
    -Zijn de rollen Vol, dan zijn ze Vol.
    -Werk met haakjes als je OCC praat.
    -Zelf geen topic aanmaken, sorry maar je gaat geduld moeten hebben als ik er niet ben.

    Het huis.


    -Het zwembad.
    -De woonkamer. -Niet letten op het uitzicht-
    -De keuken.
    -De eetkamer. -Meer stoelen & langere tafel-
    -Het huis.

    Rollen.

    In totaal komen er 8 meisjes en 8 jongens. Dit kunnen eventueel 10 meisjes en 10 jongens worden.

    Meisjes.
    1. Lacrima - Nikita Amery Carrey - 18 jaar.
    2. Nenuphar -
    3. LovingStyles - Erin Hazel Carter - 17 jaar.
    4. Nadal - Elmira Sanaz Maradian - 17 jaar.
    5. liefsamyx - Brooke Michelle Jones - 17 jaar.
    6. xMinaj - Alexis Ruby Lopez - 17 jaar.
    7.
    8. jdbfan - Judy-Ann Natasha Purple - 17 jaar.
    9. DracoWeasley - Madelaine Valerie Love - 17 jaar.
    10. Midna - Mia Alana Adams - 17 jaar.

    Jongens.
    1. Crane - Sammy VallTown - 19 jaar.
    2. Lacrima - Zac Taylor Murry - 19 jaar.
    3. Diapal - Iral - 17 jaar.
    4. Nadal - Azan Yasher Muradian - 17 jaar.
    5. LovingStyles - Nathaniel Taylor Rose - 18 jaar.
    6. jdbfan - Trisjan Diallo Grey - 18 jaar.
    7.
    8. DracoWeasley - Brandon Tristan Love - 19 jaar.
    9. lendy - Aiden James Lockwood - 18 jaar.
    10. Spyclon - Ivar Chesule - 17 jaar.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 23:45 ]

    Sammy - 19
    'Oh, gewoon. Ik vertrouw hem niet helemaal. Maar je moet doen wat je niet laten kunt.' zei ik met een lichte jaloerse ondertoon toen hij naar boven was verdwenen. Ik knikte zachtjes wat weer tot gevolg had dat er een pijnlijke steek door mijn nek ging. 'Au.' fluisterde ik zachtjes.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 14:24 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Erin
    Ik glimlach naar Ivar als hij beneden komt met een spijkerbroek en hemdje. Als ik die heb aangetrokken kijk ik weer naar Sam, 'moet ik anders je nek masseren? Misschien helpt dat een beetje,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sammy - 19
    Voorzichtig schudde ik mijn hoofd. 'nee, dankje. Lief van je.' zei ik zachtjes terwijl ik Ivar probeerde te vermijden. 'Ik zal jullie alleen laten.' zei ik zachtjes en stond op. 'Ik spreek je later, oké?' vroeg ik aan Erin en wierp haar een klein knipoogje toe.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Erin
    'Je mag hier heus wel blijven zitten hoor,' zeg ik nog snel tegen Sam voordat hij wegloopt. 'Ivar en ik zijn toch niks van plan, dus je kan er gerust bij zitten,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sammy - 19
    'Nee, ik snap het hoor.' zei ik en wierp haar een gemaakt lachje toe. 'Veel plezier.' fluisterde ik en liep naar de keuken. Ik was geen keukenprins maar misschien kom ik wel iets lekkers maken.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Erin
    Ik kijk Sam een beetje niet begrijpend na. Iets later spring ik op en loop hem achterna naar de keuken. 'Ik ben echt niks van plan met hem hoor,' zeg ik tegen Sam als ik hem zie, 'ik ben niet een of andere slet die al met iemand gaat zoenen als ze hem nog maar net kent,' vervolg ik, 'tenzij ik dronken ben,' mompel ik er achteraan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sammy - 19
    'Nou, dan heb je nu de kans hem beter te leren kennen, toch?' zei ik gemaakt vriendelijk en pakte een mes uit een la. Uit de koelkast haalde ik twee eieren en wat groente. Toen keek ik weer naar Erin. 'Het is echt goed hoor, ik, ik euh... Ik ga gewoon wat koken.'


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Erin
    Ik ga op het aanrecht zitten en wiebel een beetje met mijn benen. 'Daar is nog een jaar de tijd voor,' antwoord ik simpel, 'en wil jij hem dan niet beter leren kennen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sammy - 19
    Ik glimlach oprecht naar haar. 'Erin, ik vind het echt allemaal heel lief wat je voor me doet en voor me wilt doen. Maar ik ben aardig volwassen en als ik vrienden wil maken dan doe ik dat. Maar ik voel me hier nog niet genoeg thuis om dat soort dingen te gaan ondernemen.' zei ik zachtjes en sneed de groente in stukjes.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Erin
    Ik knik even en bijt op mijn onderlip. 'Dat snap ik,' zeg ik tegen Sam. Dan is het even stil. 'Als je wilt dat ik weg ga moet je het gewoon zeggen hoor,' zeg ik zacht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sammy - 19
    Langzaam schudde ik mijn hoofd. 'Nee hoor, ik vind het wel fijn. Maar er wacht daar binnen waarschijnlijk iemand op je.' zei ik terwijl ik het gas aanzetten met de pan met groente erop. Ik opende de twee eitjes en liet ze samen met de groente bakken.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Erin
    Ik haal mijn schouders op, 'als Ivar wil praten kan hij toch ook gewoon hier heen komen?' zeg ik terwijl ik een beetje aan mijn hemdje frunnik. 'Dus,' zeg ik dan, 'vertel eens iets over jezelf,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sammy - 19
    Ik deelde bijna nooit iets over mezelf, aangezien er ook niet veel over te vertellen viel. 'Ik, ik... Ik, uhm... Weet niet zo goed, wat ik kan v-vertellen.' zei ik zachtjes wanneer de omelet klaar was. Ik schraapte hem uit de pan en kieperde hem op een bord. 'Wil je ook?' vroeg ik terwijl ik een vork omhoog hield.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Erin
    Ik schud mijn hoofd, 'nee dankje,' zeg ik waarna ik even naar hem glimlach. 'Maar ik bedoel je gewoon de standaard dingen, lievelingskleur, film, eten, vakantieland. Gewoon dat soort dingen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik kijk de andere twee na die naar de keuken zijn gegaan, hmm ik moet ze maar alleen laten anders waren ze ze wel hier gebleven. Ik staar een beetje naar de deur en neem af en toe nog een slok.


    I only miss you when I'm breathing