• Hi lieve mensen die dit topic aan durven te klikken.
    Ik heb altijd problemen met namen/ karakters te bedenken voor mijn verhalen. Daarom vraag ik dus hulp aan jullie. Ik hoop dat jullie mij hier mee kunnen helpen.
    Ik heb nog maar 1 begeleider nodig!

    Kleine samenvatting van 't verhaal:
    Allison Champion en haar broer Guy worden beiden uitgekozen als tributen voor de Hongerspelen. Maar kunnen ze elkaar wel vermoorden in de arena?

    Rollen:
    Ik heb iedereen uitgekozen!
    Ik heb alleen nog maar 1 begeleider nodig!


    Invullen voor andere tributen:
    Naam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    -Tussen 12 en 18 graag.-
    District:- Ik kan je personage ook voor een ander district gebruiken.-
    Uiterlijk: -het liefst bekend persoon MET naam van bekend persoon.-
    Kort 't karakter:
    De specialiteit van persoon:
    -Waar hij/zij goed in is om de andere te vermoorden.-
    Tactiek: -Hoeft niet perse.-
    Titel:


    Het team van district 12:
    2 Stylisten, soort van coach en begeleider.
    Naam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    -Liefst foto van bekend persoon MET naam van bekend persoon.-
    Karakter:
    Extra:
    Titel:


    Kies er dus een van, je mag natuurlijk ook meerderheid invullen ;)
    Als ik je personage kies stuur ik je een berichtje.
    Nog enkele vragen? Vraag maar rustig in een gastenboek bericht!!

    X'jes Le me

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 19:31 ]


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

    Naam: Emerald word over het algemeen bij haar hele voornaam genoemd, maar heel soms noemt haar zusje haar 'Ems'. Zelf vind ze dit niet zo leuk en wilt liever dat mensen haar gewoon 'Emerald' noemen.
    Achternaam: Benway
    Volledige naam: Emerald Ophelia Benway
    Leeftijd: Ze is nu 24 jaar oud en geboren op 1 augustus.
    Uiterlijk:

    Nicki Minaj.
    Emerald's haarkleur laat haar opvallen, alleen niet in het Capitool. Daar loopt namelijk iedereen met andere haarkleuren en make-up. Haar eigen make-up is niet zo simpel, ze maakt haar ogen op met dikke oogschaduw. Oogschaduw die ze in allerlei kleuren heeft, waarvan ze de helft soms niet eens gebruikt. Ook lippenstift gebruikt ze niet te zuinig. Het is hetzelfde verhaal als met haar oogschaduw, alleen gebruikt zij wel al haar kleuren lippenstift. Elke dag doet ze een andere op en zo werkt ze een hele rij lippenstiften af. Naast haar make-up heeft ze ook een stel, bijna niet zichtbare, goudkleurige tattoo's. Die zitten alleen over haar armen en handen.
    Haar kledingstijl is ook al heel opvallend. Emerald's favoriete kleuren zijn toch wel een beetje de felle kleuren. Dan niet per sè de neon-kleuren, maar gewoon de knal-kleuren. Haar kledingstijl is gewoon een beetje met wijde truitjes, strakke broeken en wijde rokjes. Alleen gaat het nog wel verder dan dat. Haar kledingkast is namelijk helemaal volgepropt met kleding, die ze echt allemaal nog draagt. Maar nog steeds komen er elke dag nieuwe kledingstukken bij.
    Het ergste aan zichzelf vind ze dat ze wat flinkere heupen heeft. Emerald weet haar schouders ook te omschrijven als 'mannenschouders', terwijl dat juist heel erg meevalt. Wel heeft ze een platte buik en weegt ze maar 60 kg bij haar 1.72 meter lang.
    Karakter: Bij haar is het ook een kwestie van of ze je aardig of niet, daar is ze erg standvastig in. De rest van de tijd is ze eigenlijk heel aardig, dat is dan het moment dat ze je geaccepteerd heeft. Voor de rest is ze bijna nooit chagerijnig. Dat komt bijna nooit voor, behalve in de winter wel eens. In de winter heeft ze altijd van die dagen dat ze geen zin heeft om iets te doen en dan blijft ze gewoon binnen. Op andere dagen heeft ze juist energie te veel en kan ze niet stilzitten. Dan houd ze er van om te gaan rennen door het park. Dat doet ze eigenlijk altijd wel in de weekenden. Bij haar is het echt een kwestie van of ze je aardig vind. Ze kan namelijk ineens omslaan als ze je niet mag. Mag ze je wel, zit je goed. Niet dat ze een opstoker is, maar dan houd ze liever de eer aan zichzelf. Ze staat ook heel stevig in haar schoenen en is ze heel nuchter. Emerald gelooft niet zo in spirituele dingen. Overal is er wel een verklaring voor, vind ze. Ook zal ze nooit op de achtergrond blijven tijdens een gesprek. Meestal weet ze wel een manier om aandacht te trekken. Soms denken mensen dat ze áltijd aandacht zoekt, maar dat is niet zo. Nou ja, meestal klopt het ook wel, maar ze zal het nooit echt toegeven. Dat kan ze maar heel moeilijk, iets toegeven. Dat komt doordat ze echt enorm koppig is, iets wat sommige mensen irritant vinden, meestal dramt ze dan haar zin gewoon door. Ze wilt dan altijd gelijk hebben. Soms komt Emerald wat arrogant over tegen sommige mensen, de blikken die ze geeft, maar daar heeft ze verder geen boodschap aan. Ze doet gedraagt zich gewoon hoe dat ze zich wilt gedragen.
    Extra: Emerald woont bij haar moeder Kenya. Kenya is niet zo een goede huisvrouw, maar ze heeft daar zo haar personeel voor. Terwijl ze zelf haar verdriet om haar man Winter probeert te verwerken. Op een dag, vier jaar geleden, was hij gewoon verdwenen en sindsdien heeft ze niet meer van hem gehoord. Geruchten in het Capitool gaan dat hij is vermoord.  Winter en Kenya hebben samen vier kinderen, waarvan Emerald hun oudste is. Emerald werd opvolgt door haar 23 jarige zusje Leaf. Ze schelen bijna niets en daarom zijn ze heel erg close samen. Na Leaf kwam Meadow, die nu 19 jaar oud is. Zij is heel lui en erg afhankelijk van haar moeder. Als laatste kwam Blossom. Blossom is tegenwoordig heel veel bezig met styling. Ze wilt heel graag haar zusjes Emerald en Leaf achterna.

    Ik maak morgen nog een styliste, als je deze topic ten minste nog even open laat!
    -XOXO

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 20:42 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Naam: Febe [Feebe uitgesproken](Coach)
    Achternaam: Noël
    Volledige naam: Febe Ayla Anderson Noël
    Leeftijd: net 18
    Uiterlijk:

    : ze is super strategisch en en over het algemeen vechtlustig
    om alle andere districten
    extra:Ze zoekt problemen op zonder aandacht te trekken zo zou ze ruzie kunnen ontketenen tussen 2 tributen.
    Titel:haar roepnaam is Fay[Fey uitgesproken].



    exuse me voor de link maar ik kon niet anders

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 0:11 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naam: Leaf's is al een afkorting op zich, dus erg véél bijnamen heeft ze niet. Alhoewel haar zussen haar soms 'Zaza' of 'Lee' noemen. Zaza komt van haar tweede naam, namelijk Azalea.
    Achternaam: Benway
    Volledige naam: Leaf Azalea Benway
    Leeftijd: Ze is nu 23 jaar oud en geboren op 29 mei.
    Uiterlijk:

    Rihanna.
    Haar rode lokken hebben van zichzelf een hele donkere bruine kleur, maar ze vind dit rood veel beter bij zichzelf passen. Leaf's moeder vond het niet erg als haar dochter haar haren op zo een jonge leeftijd haar haren zou verven en sindsdien heeft ze het in die kleur. Qua make-up gebruikt ze ook nog al veel, net als haar zus Emerald. Ook zij heeft een hele verzameling oogschaduw, waar ze de hele rij van afwerkt tot ze elke kleur heeft gehad. Bij lippenstift doet ze dat niet, vrijwel elke dag draagt ze roze of rood, maar wel in allerlei andere tinten. Rouge draagt ze ook niet echt vaak.
    Net als haar zus heeft ze ook een st tattoo's op haar handen, maar die van haar zijn gewoon zwart. Zo heeft ze er ook een op haar enkel en voet. Verdere tattoo's dan die heeft ze niet en ze heeft zich ook niet chirugisch laten veranderen. Haar zussen ook niet, trouwens. Dat heeft alleen haar moeder laten doen. Leaf zelf heeft geen mening over die ingrepen, maar ze wilt het niet voor zichzelf.
    Leaf's kledingstijl is gewoonweg te breed om te beschrijven. Ze draagt echt alles. Het liefst draagt ze echter felgekleurde, wijde rokjes met een hoge taille. Om wel origineel te blijven, draagt ze die niet elke dag, maar wel vaak. Met die rokjes draagt ze dan een topje of iets met een andere felle kleur en dan enorme hakken. Hakken zijn dan ook echt haar ding. Ze heeft namelijk een enorme kast vol met schoenen, zoals onder andere hakken en ballerina's.
    Verder heeft Leaf een erg mager postuur, met wel wat bredere heupen. Ze is niet zo heel groot, maar 1.65, en ze weegt 59 kg. Haar gezicht heeft een ovale vorm en een lichtgetinte kleur, die ze van haar moeder heeft geërfd.
    Karakter: Haar karakter is heel overenthousiast en soms ook wat kinderlijk. Zo kan ze kinderlijk op dingen reageren. Haar zus Emerald is al lang geleden gewend geraakt aan het kinderlijke gedrag en heeft altijd haar dosis kinderlijke blijheid per dag nodig. Dat is omdat de zussen elke dag samen zijn. Toch is Leaf heel verschillend van haar zus. Waar haar zus soms arrogant kan kijken naar mensen die haar niet aanstaan, is Leaf altijd aardig tegen iedereen, zelfs als ze ze toch niet echt aardig vind. Vanwege haar kinderlijkheid vinden ook vaak mensen haar aardig. Tuurlijk, zoals iedereen heeft ook zij haar slechte kanten. Leaf is bijvoorbeeld heel snel jaloers. Alleen laat zij haar kanten nooit merken en zal ze het achter je rug omdoen. Ook plant ze haar dag rond haar humeur en omdat die altijd goed is, is ze altijd in de weer met dingen. Al is het winkelen of kleding maken. Leaf vind het erg verstikkend om hele dagen door thuis te zitten en wilt dat dus niet. Daarom probeerd ze haar dagen vol te plannen met van alles. Ze is er dol op om mensen te stijlen en hun make-up te doen. Daarom maakt ze ook altijd haar jongere zusjes Meadow en Blossom op.
    Extra: Leaf woont bij haar moeder Kenya. Kenya is niet zo een goede huisvrouw, maar ze heeft daar zo haar personeel voor. Terwijl ze zelf haar verdriet om haar man Winter porbeert te verwerken. Op een dag, vier jaar geleden, was hij gewoon verdwenen en sindsdien heeft ze niet meer van hem gehoord. Geruchten in het Capitool gaan dat hij is vermoord.  Winter en Kenya hebben samen vier kinderen, waarvan Lead hun tweede is. Leaf werd opvolgt door haar 19-jarige zusje Meadow. Zij is heel lui en erg afhankelijk van haar moeder. Als laatste kwam Blossom. Blossom is tegenwoordig heel veel bezig met styling. Ze wilt heel graag haar zusjes Emerald en Leaf achterna.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 18:15 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Ik wil begeleider doen!
    Wacht even!


    What do you see? Everything. That is my curse.

    Naam: Cedric
    Achternaam: Genius
    Volledige naam: Cedric John Genius
    Leeftijd: 20
    Uiterlijk:

    John grimes, Je kent hem wel c;
    Hij heeft (wit)blond haar dat meestal rechtovereind staat of hij heeft het plat naar voren en dan zo'n Just out of bed look. Bruin groene ogen, roze lippen. De rest weet je wel xD
    Karakter: Hij is heel druk en kan overal de lol wel van in zien. Veel mensen snappen niet dat hij de baan als begeleider van district 12 kan zijn. Hij is soms net een klein kind. Maar als het moet kan hij heel volwassen en serieus over komen.
    Extra: Hij heeft een fobie voor liften, soort van claustrofobie achtig iets. Hij mag Allison trouwens heel graag en anders om ook, als dat mag van jou ='D
    Titel: Mijn eerder vernoemde titel, maar die gebruik je al =D


    What do you see? Everything. That is my curse.

    Ik wil anders nog wel een begeleider maken..
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old