• Plaats hier foto's van Harry Potter.




    In een vorig topic werd het bericht bewerkt, met de boodschap dat dit een topic is om afbeeldingen te plaatsen, niet een overlegtopic. Als je wél wilt overleggen over Harry Potter, is daar altijd nog het HP talk topic.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eledhel schreef:



    Omfg.


    Eej, nu je het zegt....(krul)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Vandaag is Harry Potter and the Halfblood prince op tv, sbs 6, in Nederland, maar mijn vader wilt niet kijken...



    (Serieus, die wil ik!)


    (Dat is precies het stukje dat ik helemaal uit mijn hoofd ken! Yay'')


    "I solemnly swear that i am up to no good."






    "I solemnly swear that i am up to no good."






    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    abo!;)

    Lilium schreef:




    Kan je die effe vertalen voor mij? Mijn Engels snapt het niet!:$


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Page394 schreef:
    (...)

    Kan je die effe vertalen voor mij? Mijn Engels snapt het niet!:$


    Tot James, Albus en Lily ook naar Zweinstein gingen, hadden ze regelmatig Hagrid als babysitter. Op een dag, tijdens een rustig/stil moment, vroeg Hagrid aan Ginny: "ik vind het heerlijk om op de kleintjes te passen, maar ik kan het niet helpen me af te vragen, waarom ik? Waarom niet Ron, Luna of Hermelien?" En ginny , zacht Hagrid arms strelend, fluisterde: "Harry zei eens tegen mij, ook al houdt hij van al zijn vrienden, hij zal jou altijd waarderen als zijn eerste echte vriend. En daarom, vertrouwt hij jou met zijn leven." Hagrid liet een traan en vergat dit moment nooit meer.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Goddamnit! Ik had het net helemaal vertaald! En ik heb nog nooit engels geleerd xD


    Define "good".

    NinaEverdeen schreef:
    Goddamnit! Ik had het net helemaal vertaald! En ik heb nog nooit engels geleerd xD


    Dan heb je er nu wat van geleerd ^^

    OT:




    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    (...)

    Dan heb je er nu wat van geleerd ^^

    OT:




    Ik vond de laatste hilarisch, papa kwam kijken wat ik zo grappig vond, ik zei dat hij het toch niet ging snappen, hij zei dat ik hem niet moest onderschatten, ik liet het zien, en toen snapte hij er niks van xD


    Define "good".

    Lilium schreef:


    Sweeney Todd! (H)


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    NinaEverdeen schreef:
    (...)
    Ik vond de laatste hilarisch, papa kwam kijken wat ik zo grappig vond, ik zei dat hij het toch niet ging snappen, hij zei dat ik hem niet moest onderschatten, ik liet het zien, en toen snapte hij er niks van xD


    Hahah ^^ Mijn papa snapt het vaak nog wel, maar mijn moeder is de leek bij ons in huis. Ze houdt er ook niet van als ik over HP begin en daarom doen mijn pa/broer en ik dat wel eens expres met een zin uit de film of zo (:






    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.




    The odds are néver in our favor.

    Lilium schreef:
    (...)

    Dan heb je er nu wat van geleerd ^^

    OT:





    Van welke film is dat 2e plaatje?


    ~Live your life!~

    Lilium schreef:
    (...)

    Tot James, Albus en Lily ook naar Zweinstein gingen, hadden ze regelmatig Hagrid als babysitter. Op een dag, tijdens een rustig/stil moment, vroeg Hagrid aan Ginny: "ik vind het heerlijk om op de kleintjes te passen, maar ik kan het niet helpen me af te vragen, waarom ik? Waarom niet Ron, Luna of Hermelien?" En ginny , zacht Hagrid arms strelend, fluisterde: "Harry zei eens tegen mij, ook al houdt hij van al zijn vrienden, hij zal jou altijd waarderen als zijn eerste echte vriend. En daarom, vertrouwt hij jou met zijn leven." Hagrid liet een traan en vergat dit moment nooit meer.


    Aww, das lief!! Ik begreep het half, maar sommige woorden niet.


    "I solemnly swear that i am up to no good."