• Seriously, een paar maanden geleden zou ik niet zeggen dat ik naar hem zou luisteren maar OMG. Hij is écht geweldig.

    Vooral dit liedje;


    EN EN EN EN DEZE;


    Hihi, he's just amazing.
    Iemand die mijn gevoelens deelt?

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 17:52 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik vind Drunk echt mooi (:! Hij is echt goedd


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Moriarty schreef:
    (...)

    Jaaa inderdaad! En hoe hij het publiek overal bij betrok vond ik echt geweldig hahah
    Maar ooh, dan stond je best vooraan toch? Ik stond eigenlijk beetje achteraan, aan de rechterkant, maar kon het gewoon goed zien en hoefde niet zo nodig dichtbij te staan. Het gegil deed wel echt pijn aan mn oren, maar dat was waar jij stond vast nog erger?
    Het gekrijs was echt vreselijk, haha, maar ik deed zelf vrolijk mee. Mijn oren functioneren volgens mij nog steeds niet helemaal goed xd
    maar ja, ik stond helemaal vooraan. Wel een beetje naar de zijkant, maar het was alsnog awesome.
    Ik vond dat Mike ook goed was met het publiek trouwens!


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Ik zag een clip op mtv en rubert grind speelde erin (:


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik hou van Ed. c: Heb zijn cd laten overbrengen uit de UK toen hij nog niet in België verkrijgbaar was. c:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Akita schreef:
    Ik zag een clip op mtv en rubert grind speelde erin (:
    Dat is de video van Lego House. In een woord; GEWELDIG.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Mijn vader en zus waren die dag ook in Amsterdam voor iemand anders, en mijn vader kwam vanochtend doodleuk naar me toe: "Ik heb Ed Sheeran's handtekening." Dus lol, ik was even helemaal blij, bleek het een grapje te zijn >.< Ugh. Maar ik zag de videos terug, echt ik hou van zijn stem.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ja dat liedje luisterde ik één seconde geleden ook haha. Welkom bij de club x)


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ik vind z'n muziek echt geweldig!
    Ik vind het echt jammer dat ik niet naar een concert van hem ben gegaan pas geleden


    Be faithful in small things because it is in them that your strength lies.