• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 19:49 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [kan anders Irial Lilly niet horen roepen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle

    Isabelle duwt Irial mijn kant op.
    Irial pakt me bij mijn middel en trekt me tegen zich aan.
    "Hallo." Zegt hij met een glimlachje.
    "Hi." Zeg ik en druk mijn lippen even op de zijne.
    "Kyle kun je komen?" Hoor ik zacht door de muur heen. Ik kijk Irial aan.
    "Sorry, maar Lilly. Ze is niet helemaal oké." Zeg ik zacht.

    Isabelle

    "Sorry, maar Lilly. Ze is niet helemaal oké." Zegt Kyle ineens.
    Ik zucht even. "Ik ga alvast naar het Glee lokaal." Zeg ik dan.
    Ik draai me om en loop weg, naar het lokaal.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael

    Ik voel haar nagels over mijn rug krassen. Zachtjes kreun ik haar naam. Za bijt op mijn onderlip en kijkt me uitdagend aan. Lachend ga ik met mijn lippen naar beneden. Een kusje op haar neus, kin, tussen haar borsten, op haar buik, net onder haar navel, op haar onderbuik...


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik ben lichtelijk in paniek.
    Mijn zicht is waazig en draaierig en ik voel me niet lekker.
    Ik heb het warm. Langzaam trek ik mijn jasje uit. "Kyle" fluister ik.
    Ik probeerde weer rustig te blijven.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    "Hi." Kyle drukt zijn lippen even op de mijne. Veel tijd is ons niet gegund want al snel hoor ik Lilly's stem.
    "Kyle kun je komen?"
    "Sorry, maar Lilly. Ze is niet helemaal oké," zegt Kyle.
    Ik knik even en wil iets zeggen maar Isabelle is me voor.
    "Ik ga alvast naar het Glee lokaal."
    "Ik ga even mee met haar, ze heeft ook nogal een rotdag," fluister ik in Kyle's oor zodat Lilly het niet hoort. Ik geef hem snel nog een kusje en ga achter Isabelle aan.

    Charlotte

    Michael's lippen gaan over mijn lichaam. Ik krijg kippenvel en giechel even wanneer ik zijn lippen onder mijn navel voel, het kietelt.
    Ik haal mijn handen door zijn haar.
    "Michael?" zeg ik met een schattig stemmetje terwijl ik hem smekend aan kijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    "Ik ga alvast naar het Glee lokaal." Zegt Isabelle en loopt weg.
    "Ik ga even mee met haar, ze heeft ook nogal een rotdag." Fluistert Irial in mijn oor. Hij geeft me nog snel een kusje en gaat dan achter Isabelle aan.
    "Kyle." Hoor ik zacht achter de deur.
    Ik draai me naar de deur en open hem. "Lilly!" Ik zie dat ze vol met zweet staat. "Gaat alles wel goed?" Ik ga naast Lilly zitten.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 19:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ze zat al:X]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    "Sorry dat ik weg liep, maar begrijp je me?" Ik kijk Irial aan.
    Ik loop de trap op en ga het lokaal in waar ik op een stoel ga zitten.
    Ik klop op de stoel naast me voor Irial.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael

    "Michael?" zeg ze schattig en ze kijkt me smekend aan.
    "Voordat ik me laat gaan moet ik één ding weten," grinnik ik zachtjes. "Met of zonder condoom?"
    Ik lach zachtjes en druk een kusje op haar voorhoofd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Met moeite onderschijdt ik Kyle's gezicht.
    Ik haalde mijn schouders op. "Alles is wazig. Ik geloof dat ik even frisse lucht nodig heb" stamel ik met moeite eruit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    "Sorry dat ik weg liep, maar begrijp je me?"
    Ik knik even maar twijfel dan.
    "Ik en Kyle, of Lilly?" vraag ik.
    Ik glimlach voorzichtig wanneer ik Kyle's naam uitspreek. Ik heb het echt nog nooit zo te pakken gehad. Die kleine heeft het goed voor elkaar gekregen.

    Charlotte

    "Voordat ik me laat gaan moet ik één ding weten. Met of zonder condoom?"
    Hij lacht even en drukt een kusje op mijn voorhoofd.
    Ik kijk hem glimlachend aan en haal nog een keer mijn hand door zijn haar.
    "Waar jij je best bij voelt," antwoord ik zacht.
    Ik vond het wel leuker zonder, maar gezien de situatie die hij met Donna voorhad laat ik hem liever beslissen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "Waar jij je hest bij voelt," antwoord ze zacht.
    Even twijfel ik, zonder was zeker beter. Ik grijns naar haar.
    "Dan zonder," zeg ik zachtjes en ik druk mijn lippen weer op de hare. Mijn handen leg ik op haar heupen en ik laat mezelf naar binnen glijden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Yay Blaineee is Back. :D Stomme Dave, gaat ie Kurt over willen halen. xD]


    Kyle

    "Alles is wazig. Ik geloof dat ik even frisse lucht nodig heb."
    Zegt Lilly met moeite.
    "Wat wil je dat ik doe?" Vraag ik dan. "Ik kan je niet dragen, dat lukt me niet." Zeg ik voorzichtig

    Isabelle

    "Ik en Kyle, of Lilly?" Vraagt Irial.
    Ik schud mijn hoofd.
    "Ik gaf je zelf het zetje naar Kyle toe." Grinnik ik.
    "Nee, maar Lilly." Zeg ik dan.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 19:34 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik grinik kort. "Nee dat snap ik." Langzaam krabbelde ik tegen de wand omhoog. "Oké ik zie geen ene reed" Langzaam liep ik richting de uitgang? vna het hokje. Althans in mijn slechte zicht moest dat het zijn geweest.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    Ik grinik kort. "Nee dat snap ik." Langzaam krabbelde ik tegen de wand omhoog. "Oké ik zie geen ene reed" Langzaam liep ik richting de uitgang? vna het hokje. Althans in mijn slechte zicht moest dat het zijn geweest.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan