• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 19:49 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik grinik. "Kom snel straks moet ie nog huilen" ik trek kyle lachend mee naar het lokaal.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle

    "Kom snel straks moet ie nog huilen." Grinnikt Lilly. Ze trekt me mee naar het lokaal. Ik het lokaal spring ik gelijk op Irial's schoot.
    "Liefie!!!" Zeg ik en doe mijn armen om hem heen.

    Isabelle

    Ik zie Lilly en Kyle het lokaal in komen. Kyle springt meteen op Irial af. Ik schudt even lachend mijn hoofd. "Hi." Zeg ik tegen Lilly en glimlach even.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik zie Kyle als een kleinkind in Irials armen springen en ik grinik. Isa glimlacht en begroet me. "Hey" zeg ik alleen maar en ik ga naast haar zitten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    "Hey." Zegt Lilly en gaat naast me zitten.
    "Ik hoorde dat je niet zo lekker bent?"
    Ik kijk een beetje vragend naar Lilly.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    "Het gaat weer wel. Gelukkig" zei ik zacht en keek even naar haar.
    "Steken in mijn buik en amper lucht en daarna in de wc's zag ik bijna niks meer" zeg ik snel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    "Het gaat wel weer. Gelukkig. Steken in mijn buik en amper lucht, en daarna in de wc's zag ik bijna niks meer." Zegt Lilly snel.
    "Is er iets?" Vraag ik. Want ze is een beetje afstandelijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    "Nee hoor" Ik wist niet wat ik nog meer ozu moeten zeggen.
    Straks zei ik weer iets en werd ze weer boos ofzo.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    "Nee hoor." Zegt Lilly dan.
    "Ow oké." Ik zucht even.
    En toen viel en een ongemakkelijke stilte.
    Ik schuifel wat heen en weer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ik denk dat ik zo wel weg ga bij de buren en thuis kom ik niet meer. Aleen als mijn ouders bij de buurtjes blijven kom ik miss. nog wel online ;)]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    En toen kwam er een ongemakkelijke stilte.
    Isa schuifelt wat heen en weer en ik staarde wat voor me uit. Ik keek even naar Kyle en Irial. "Thanks by the way" zeg ik snel tegen kyle


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ow okay, we zien het allemaal wel. :P]

    [Oké, effe wachten tot Elise gereageerd heeft. xD We gaan wat snel nu.]

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 20:31 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [geheh but ik meld het wel van te voren ofcourse. het is groote kans dat ouders hier blijven geheheheh.]
    [ik dacht zdat ze ofline was :X]

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 20:32 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ja was ze ook, maar ze is weer online. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [hahah en ofcourse men ouders roepen. en ze gaan wss mee. dusja ot morgen ik reageer morgen voor ik vertrek nog xxx]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    Ik schrik me rot wanneer Kyle op mijn schoot springt.
    "Liefie!!!" roept hij om vervolgens zijn armen om me heen te slaan.
    "Hé," glimlach ik. Ik geef hem een klein kusje.
    Voorzichtig ga ik met mijn ogen op zoek naar een teken van de leerkracht.

    [Wacht, dus nu mogen we wel 16+ stukjes schrijven?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.