• Ja, net waren ze er over bezig dat hij misschien kans maakt om uit de cel te komen indien hij een enkelband draagt.
    Ik word hier echt zo kwaad van, vooral als je weet dat die kerel levenslang heeft gekregen voor ontvoering, verkrachting en moord op minderjarige meisjes.
    Waarom maakt hij kans als hij levenslang heeft gekregen?
    Hij zit immers nog maar 16 jaar achter de tralies, wat naar mijn mening nog niet lang genoeg is.

    Ik denk dat iedereen Dutroux wel kent, hij is de laatste tijd weer vaak in de media, zeker nadat zijn vrouw, Michele Martin onlangs vervroegd vrijkwam.
    Eigenlijk had ze 30 jaar gekregen, waarvan ze maar 15 heeft uitgezeten...Ze zit nu wel in een klooster, maar dan nog.

    Ergens hoop ik dat als hij vrijgelaten wordt, hij vermoord wordt, niet echt netjes om te zeggen maar ik kots op die man.(cat)
    Waar gaan we naartoe met de wereld?
    En dan verschieten ze er van dat niemand nog veilig over straat kan lopen?
    Als ik wil kan ik dus iedereen vermoorden die ik niet kan uitstaan, ik kan waarschijnlijk toch vervroegd vrijkomen.

    Blegh, ik ben echt serieus pissed nu....Ik haat echt ons Belgisch systeem.(cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik hoop van niet (cat)


    •*• Lululu •*•

    Daar kan ik ook echt heel kwaad om worden, wat is dit nou weer voor onzin? Vreselijk gewoon. Dit is inderdaad de eerste keer dat ik hoop dat de bevolking het recht in eigen handen neemt en die vent vermoord. Normaal zou ik zoiets niet zeggen, maar wat hij gedaan heeft... Alles is te goed voor hem.


    Your make-up is terrible

    Volgens mij gaan ze hem echt niet vrij laten hoor, aangezien dat echt niet veilig is voor hem en niets anders dan nadelen gaat geven.
    Hij gaat niet zomaar terug een nieuw leven kunnen opstarten hoor, en dat zal hij vlug genoeg merken.
    Volgens mij komt hij niet vrij, al is het maar voor zodat ze hem niet zouden vermoorden.

    Die vrijlaten is gewoon om problemen vragen en ik denk dat iedereen wel goed genoeg weet dat het volk daar niet mee akkoord gaat.=)
    Dit is nog anders dan Michele Martin hé.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Assassin schreef:
    Daar kan ik ook echt heel kwaad om worden, wat is dit nou weer voor onzin? Vreselijk gewoon. Dit is inderdaad de eerste keer dat ik hoop dat de bevolking het recht in eigen handen neemt en die vent vermoord. Normaal zou ik zoiets niet zeggen, maar wat hij gedaan heeft... Alles is te goed voor hem.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Assassin schreef:
    Daar kan ik ook echt heel kwaad om worden, wat is dit nou weer voor onzin? Vreselijk gewoon. Dit is inderdaad de eerste keer dat ik hoop dat de bevolking het recht in eigen handen neemt en die vent vermoord. Normaal zou ik zoiets niet zeggen, maar wat hij gedaan heeft... Alles is te goed voor hem.


    26 - 02 - '16


    Serieus?
    Ik snap niet hoe ze überhaupt zo'n gestoord iemand vervroegd kunnen vrijlaten. Ik heb niet veel over hem gehoord, maar wel genoeg om te weten dat hij niet vrij moet komen. En als hij vrij komt, hoop ik voor het eerst dat jullie volk hem vermoord. Hij is gewoon te gestoord en gevaarlijk D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Assassin schreef:
    Daar kan ik ook echt heel kwaad om worden, wat is dit nou weer voor onzin? Vreselijk gewoon. Dit is inderdaad de eerste keer dat ik hoop dat de bevolking het recht in eigen handen neemt en die vent vermoord. Normaal zou ik zoiets niet zeggen, maar wat hij gedaan heeft... Alles is te goed voor hem.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik hoorde het in de auto naast mijn stagebegeleider:S
    echt erg


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Voor zulk soort mensen moet de doodsstraf weer ingevoerd worden


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Assassin schreef:
    Daar kan ik ook echt heel kwaad om worden, wat is dit nou weer voor onzin? Vreselijk gewoon. Dit is inderdaad de eerste keer dat ik hoop dat de bevolking het recht in eigen handen neemt en die vent vermoord. Normaal zou ik zoiets niet zeggen, maar wat hij gedaan heeft... Alles is te goed voor hem.


    Exactly this. ^^


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zag een artikel erover in de krant.
    Hij is een psychopaat en kan niet empathiseren. Hij denkt dat iedereen die hem een monster vind gewoon fout zit. Pfft, opsluiten die handel. Serieus ik wálg van hem.
    + Dit:

    Assassin schreef:
    Daar kan ik ook echt heel kwaad om worden, wat is dit nou weer voor onzin? Vreselijk gewoon. Dit is inderdaad de eerste keer dat ik hoop dat de bevolking het recht in eigen handen neemt en die vent vermoord. Normaal zou ik zoiets niet zeggen, maar wat hij gedaan heeft... Alles is te goed voor hem.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 20:26 ]


    Tijd voor koffie.

    Shelob schreef:
    Voor zulk soort mensen moet de doodsstraf weer ingevoerd worden

    Dit. Marteltuigen mogen ze van mij ook terug uithalen voor zo'n mensen.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Niet waar. Ze hebben het niet eens overwogen. Niet enkel om de daad die hij gepleegd heeft, maar ook omdat het volk er zo tegen is.
    Ze hebben natuurlijk wel een rechtszaak gedaan enzovoort, maar alle 3 de rechters hebben bijna meteen negatief gestemd.

    Jep, ik ben terzake aan het kijken :'D

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 20:33 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Van mij mag die schoon in de gevangenis blijven zitten.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Tja, als hij twee meter buiten de gevangenis staat, is hij misschien al doodgeschoten.
    Hij is waarschijnlijker veiliger in de gevangenis. Waar is België toch mee bezig...


    Nov 19 | I wonder about you, quiet girl.