• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 19:49 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ja vanaf nu wel. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kyle

    "Hé." Glimlacht Irial en geeft me een klein kusje.
    Ik zie Irial kijken in het lokaal.
    "Hij is er niet, hij is iets doen. Weet niet wat." Zeg ik snel en draai zijn gezicht naar mijne toe.
    "Echt mijn hersens denken aan niks anders dan, Irial, Irial, Irial." Grinnik ik en druk een kusje op zijn neus.
    "Thanks by the way." Hoor ik Lilly zeggen.
    "Geen dank." Glimlach ik naar haar.
    Waarna ik mijn aandacht weer op Irial vestig.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Elise, begin jij dan?]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Weet iemand hoe die appeltaart mcflurry smaakt? xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Hij is er niet, hij is iets doen. Weet niet wat." Kyle draait mijn gezicht naar zich toe. "Echt mijn hersens denken aan niks anders dan, Irial, Irial, Irial."
    Ik grinnik wanneer hij een kusje op mijn neus drukt. Even is hij de aandacht kwijt wanneer Lilly iets zegt, maar al snel heb ik hem terug.
    "Ik ben gek op je," zegt ik terwijl ik hem verliefd in de ogen kijk.
    Ik blijf hem in de ogen kijken terwijl ik kleine kusjes op zijn lippen druk.

    Charlotte

    "Dan zonder," antwoordt Michael zachtjes.
    Juiste keuze.
    Hij drukt zijn lippen op die van mij en zijn handen branden op mijn heupen.
    Wanneer ik hem in me voel kus ik hem opnieuw om een luide kreun te smoren. Ik sla opnieuw mijn benen om zijn middel om hem dieper in me te voelen. Wanneer ik er vrij zeker van ben dat ik het niet meer wil uitschreeuwen maak ik mijn lippen even los van de zijne en zet ze in zijn hals. Zachtjes bijt ik in zijn nek.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Naar appeltaart.Nee, sorry, die ranzigheid eet ik niet.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    "Ik ben gek op je," Zegt Irial en kijkt me verliefd aan.
    Hij blijft me in de ogen kijken terwijl hij kleine kusjes op mijn lippen drukt.
    "Ik ook op jou." Zeg ik en trek lacherig steeds weg als hij een kusje wil geven. Ik kijk hem uitdagend aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Lol. xD okay.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Ik ook op jou," antwoordt Kyle.
    Lachend trekt hij steeds zijn hoofd weg als ik hem een kusje wil geven. De blik in zijn ogen spreekt boekdelen.
    "Als ik je nu niet mag kussen, dan kus ik je voor de rest van de dag ook niet meer," zeg ik met een duistere lachje op mijn lippen.
    Mijn ogen gaan fonkelen van ondeugd.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    "Als ik je nu niet mag kussen, dan kus ik je voor de rest van de dag ook niet meer," Zegt Irial met een duister lachje op zijn lippen.
    Zijn ogen gaan fonkelen.
    Ik trek een wenkbrauw op. "Gaan we zo doen?" Zeg ik en probeer mijn gezicht in plooi te houden. "Ik hoef al geen kusjes meer." Zeg ik en draai mijn hoofd weg. Al snel schiet ik in de lach en kijk hem aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Hij trekt een wenkbrauw op.
    "Gaan we zo doen? Ik hoef al geen kusjes meer."
    Kyle draait zijn gezicht van me weg om niet veel later in de lach te schieten. Hij kijkt me aan.
    "Mooi geprobeerd, kleine," lach ik. Ik besluit het spelletje nog even vol te houden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    "Mooi geprobeerd, kleine," Lacht Irial.
    Ik kijk hem met puppy-eyes aan en trek een pruillipje en doe mijn hoofd schuin. "Ik wil toch wel een kusje." Zeg ik kinderlijk.
    "Alsjeblieft." Piep ik en knipper een paar keer achter elkaar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeremy

    "Koosnaampjes. Is Hero goed genoeg? Je gaat me namelijk redden."
    "Goed genoeg," zeg ik lachend en stop met kietelen. Ik druk mijn lippen teder op de hare.
    "Nu blij?"


    Mary

    "Oh nee? Zal ik even bewijzen dat het echt is?"
    Hij komt nog dichter tegen me aan liggen.
    "Heel echt."
    Ik voel zijn lippen op de mijne, en ik sluit mijn ogen. Ik leg mijn hand op zijn wang, en bijt zacht op zijn lip. Mijn andere hand zoekt de zijne, en ik verstrengel onze vingers.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    Kyle trekt een schattige snoet.
    "Ik wil toch wel een kusje. Alsjeblieft," piept hij kinderlijk.
    Hij knippert een paar keer snel met zijn ogen.
    Ik druk zo vluchtig mogelijk een kusje op zijn wang.
    "Tja, op je mondje wilde je net niet," zeg ik met een grijns.

    Arion

    Ik voel Mary's hand op mijn wang en haar tanden op mijn lip. Ondertussen glijden haar vingers tussen de mijne. Ik moet moeite doen mijn andere hand niet onder haar truitje te laten verdwijnen.
    Niet voor ik haar oprecht kan zeggen dat ik van haar hou.
    Ik leg mijn arm netjes boven het deken en leg hem zo over haar heen. Ik ben niet van plan het te verpesten met dit meisje.
    Ik geef tegen beter weten in toch een likje over haar lippen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik beeindig tegen mijn zin zijn kus en kijk hem in de ogen. Mijn duim wrijft zacht over zijn wang, en ik glimlach.
    "God, Arion, je ogen..." zeg ik zacht.
    Teder druk ik nog enkele kusjes op zijn lippen, en ga zo mogelijk nog dichter tegen hem aanliggen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.