• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius | Koning Moose Anderson | Beer
    - Flounder Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Everdeen| Faye Melodié Sanchez
    Blathers| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Narissa| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Roane| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 12:57 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Ik weet wel nog dat ik een reden had om in paniek te zijn. Ik was een beetje... te laat op school." Ik grinnik even als ze het over haar te laat komen op school heeft, maar ben dan weer serieus.
    "Sorry," bied ik mijn excuses aan. Iets wat ik nog niet gedaan had naar mijn idee. "Ik had het niet moeten doen, nee moeten zeggen en de opstandige puber moeten spelen die ik normaal ben, in plaats van braaf de regels volgen." Ik kijk haar verontschuldigend aan en glimlach lichtjes.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Sorry. Ik had het niet moeten doen, nee moeten zeggen en de opstandige puber moeten spelen die ik normaal ben, in plaats van braaf de regels volgen."
    "Ach."
    Glimlachend neem ik haar hand vast.
    "Als jij me niet had meegenomen, had ik er geen vriendin bij gehad."
    Ik kijk haar even aan en lach.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ach, als jij me niet had meegenomen, had ik er geen vriendin bij gehad." Ze pakt mijn hand beet en kijkt me lachend aan. Ik glimlach terug, maar schudt mijn hoofd.
    "Het had ook anders gekund, wat vriendelijker. Zo van: 'Hé, ik ben Faye, zestien jaar en als je het niet erg vind, ik ga je nu met mijn mede floraten meenemen naar één of andere vieze kelder waar je gedurende de aankomende dagen moet verblijven. Zullen we best friends forever worden?'. je snapt wel wat ik bedoel." Ik grinnik even en wendt mijn gezicht naar de deur. Alsof hij ieder moment kan worden open gegooid.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Het had ook anders gekund, wat vriendelijker. Zo van: 'Hé, ik ben Faye, zestien jaar en als je het niet erg vind, ik ga je nu met mijn mede floraten meenemen naar één of andere vieze kelder waar je gedurende de aankomende dagen moet verblijven. Zullen we best friends forever worden?'. je snapt wel wat ik bedoel."
    Ik grinnik even.
    "Dan was ik echt wel vrijwillig meegegaan," zeg ik lachend.
    Ik haal mijn schouders op.
    "Je deed alleen maar wat van je verwacht werd."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Dan was ik echt wel vrijwillig meegegaan," Ik steek mijn duim op.
    "Kijk dat bedoel ik, werkt altijd die woorden." Ik grinnik.
    "Je deed alleen maar wat van je verwacht werd." Gaat Fedea hierna verder en even weet ik hier niets op te zeggen, want het klopt. Ze heeft gelijk. Altijd deed ik wat er van me verwacht werd. Hoge punten, de regels volgen, in mijn ouders hun schaduw staan en floraat worden, maar nu was het anders. Nu had ik zo mijn eigen plannetjes.
    "En daarom is het tijd om dat nu te veranderen, niet?" Ik kijk Fedea even aan en wenk dan naar de deur. "De dag gaat langzaam." zeg ik nog, hopend dat ze me snapt.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "En daarom is het tijd om dat nu te veranderen, niet? De dag gaat langzaam."
    Ik volg haar blik naar de deur en kijk haar vragend aan.
    "Ehm, ja, maar gisteren ging hij ook al langzaam?"
    Ik begrijp niet helemaal wat ze bedoelt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ehm, ja, maar gisteren ging hij ook al langzaam?" Ik pers mijn lippen op elkaar.
    "De vogel. Dat ik me afvraag of hij vandaag nog een keer overvliegt. Ik heb nog nooit zulke grote gezien." Ik rol met mijn ogen en glimlach dan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "De vogel. Dat ik me afvraag of hij vandaag nog een keer overvliegt. Ik heb nog nooit zulke grote gezien."
    "Wat? Ohja, hij was prachtig."
    Verdomme Trey, wanneer kom je?
    Ik zucht even en kijk haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Wat? Ohja, hij was prachtig." Ik glimlach als ik zie dat ze me doorheeft. Een zucht verlaat Fedea haar lippen.
    "Heb je misschien honger of zou je nog naar buiten willen, een piano of gitaar misschien? Dat vult de tijd wat op." Ik kijk Fedea serieus aan. We moesten toch wat doen voordat Trey en de andere haar zouden helpen ontsnappen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Heb je misschien honger of zou je nog naar buiten willen, een piano of gitaar misschien? Dat vult de tijd wat op."
    Eten? Nee dank je wel. Bij het horen van het woorden 'piano' kijk ik haar nieuswgierig aan.
    "H-hier is een piano?" vraag ik verrast.
    Bijna meteen sta ik recht en wiebel wat heen en weer. Ja, ik zou wat muziek kunnen gebruiken, en ik kan meteen mijn liedje eens testen met muzikale begeleiding.
    "Piano lijkt me fantastisch."
    Ik voel hoe ik als een idioot sta te glimlachen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "H-hier is een piano?" Ik kijk haar even aan en haal mijn schouders op. "Piano lijkt me fantastisch." Ik zie hoe ze vol enthousiasme naar me staat te glimlachen. Ik zucht even en sta dan op.
    "Ze vinden het vast niet erg als we even door het huis dwarrelen en anders vraag ik of iemand naar mijn huis kan rijden, daar hebben we een keyboard liggen." Leg ik uit, maar ben er vrijwel zeker van dat ik in een oude kamer een piano had zien staan. Misschien speelde hij vals, maar het zou altijd beter zijn dan niets. Snel gris ik de sleutels uit mijn broekzak en open de deur. Ik voel dat de ogen op ons gericht zijn, maar weglopen kan Fedea toch niet. Overal lopen floraten rond.
    "Jij eerst." zeg ik, als ik de deur voor haar neus open.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Ze vinden het vast niet erg als we even door het huis dwarrelen en anders vraag ik of iemand naar mijn huis kan rijden, daar hebben we een keyboard liggen. Jij eerst."
    Ik knik en voorzichtig loop ik door de deur. Ergens verwachtte ik dat Trey me gewoon aan de andere kant stond op te wachten, maar ik weet heus wel dat het niet zo is.
    "Waar moet ik heen?" vraag ik zacht.


    [Ik ga douchen (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Waar moet ik heen?" Ik bijt even op mijn lip, omdat ik zelf het huis ook nauwelijks ken. Een kelder, een enorme begane grond, eerste verdieping en zolder, wist ik. Ik kon net mijn kamer en de vieze keuken vinden. Waar had ik de piano gezien? De badkamer
    "Keldertrap op, omhoog en dan naar de badkamer op de eerste verdieping. Volgens mij is er een piano in de kamer daarnaast."

    [Oké, (: hihi x]

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 9:01 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Keldertrap op, omhoog en dan naar de badkamer op de eerste verdieping. Volgens mij is er een piano in de kamer daarnaast."
    Ik ril even.
    "Loop jij eerst?" vraag ik met een bang hartje.
    Ik kijk even rond en wiebel wat heen en weer op mijn voeten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Loop jij eerst?" Ik knik en ga Fedea voorbij, loop de trap op en vang soms een glimp op van een aantal bekenden, waaronder mijn moeder. Ze staat in de keuken, maar zonder iets te zeggen loop ik haar voorbij en neem ik de volgende trap naar boven, tot we uitkomen bij de badkamer en ik de deur daarnaast open en inderdaad. Een piano. De kamer is stoffig en vies, maar toch treed ik er binnen en hoor de vloer onder mijn voeten kraken. Ik vraag me even af of het wel veilig is, maar waarschijnlijk kan het geen kwaad.
    "Kijk eens aan, ik wist het." zeg ik trots en poets met mijn handen het stof van de toetsen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.