• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius | Koning Moose Anderson | Beer
    - Flounder Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Everdeen| Faye Melodié Sanchez
    Blathers| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Narissa| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Roane| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 12:57 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Whoow what happend?]

    [ Cam heeft aan de jongens gevraagd of hun misschien een idee hadden terwijl Eleanor op onderzoek uit is gegaan bij het huis waar Fedea zit. ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [En waar wachten we nu op? Toch niet op mij? o.o]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Nee, nu niet meer ^^ Ik kan El terug laten gaan, of even wachten op eerst een Cam post? Anders is het wel heel stil geweest in de tijd dat Eleanor weg is geweest.. ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Elise is op dansen, dus ja...]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Roane schreef:
    Camargue

    "Dan zal ik nu meteen maar gaan? Misschien als ik gezien heb hoe het eruit ziet daarzo, we makkelijker een plan kunnen maken," zegt Eleanor.
    Ik knik zachtjes en glimlach.
    "Je bent een engel, Ellie," zeg ik dankbaar. Dan richt ik mijn blik weer op de jongens. "Verder is het aan ons. Iemand ideeën?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik was er niet helemaal bij met mijn gedachten tot Camargue weer begon te praten. "Verder is het aan ons. Iemand ideeën?" Ik kijk op en schud mijn hoofd. Ik had ook werkelijk geen idee. 'Iemand anders wel?' Vraag ik hoopvol.

    Juléan Yahuar

    "Er als dolle stieren erop afgaan en dan maar hopen voor het beste?" zeg ik met een halve grijns. Daarna probeer ik iets serieus te bedenken, maar dat valt nog niet mee. Hoe krijgen we haar terug? Het staat vast dat we niet meer een paar weken lang kunnen broeden op een goed plan, maar dat er vlug toch echt iets moet gebeuren.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Camargue

    Net zoals ik al gevreesd had, schudt Liam zijn hoofd. Atreyu zit diep in gedachten verzonken en Juléan maakt er een grapje over.
    "Er als dolle stieren erop afgaan en dan maar hopen voor het beste?" grijnst hij.
    Dolle stieren, die jongen is- Dolle stieren.
    "Juléan dat is geniaal!" roep ik uit. "Al denk ik dat je voor een dol paard zult moeten settelen." Er verschijnt een kleine glimlach op mijn gezicht. "Als ik daar als paard de aandacht naar me toe trek, zullen ze vast achter me aankomen, en daar kom jij in het spel, poesje. Zin om je klauwen in enkele floraten te zetten?"

    [ bericht aangepast op 21 maart 2012 - 13:29 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Al denk ik dat je voor een dol paard zult moeten settelen. Er verschijnt een kleine glimlach op mijn gezicht. "Als ik daar als paard de aandacht naar me toe trek, zullen ze vast achter me aankomen, en daar kom jij in het spel, poesje. Zin om je klauwen in enkele floraten te zetten?" Ik zucht en kijk naar haar. Ik wilde niet dat ze in de problemen zouden komen. Maar als we haar zouden willen redden dan hadden we echt een plan nodig,

    Juléan Yahuar

    Ik ben even helemaal uit het veld geslagen van Cam's opmerking, maar schiet dan in de lach. Het was niet eens een serieus voorstel, maar zoals zij het zij konden we er best nog wat van maken ook!
    "Miáuw, dat zie ik wel zitten," ik stond op en begon heen en weer te wandelen, energiek door het feit dat we nu een begin hadden voor een plannetje.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Eleanor

    Vlakbij het complex veranderde ik weer terug en liep in een snelle pas het gebouw in. Hopelijk was het kleine beetje informatie wat ik had voldoende om een plan omheen te maken. Ergens was ik ook wel benieuwd in hoeverre ze al iets bedacht hadden. Terwijl ik mijn lange haren weer opnieuw in een slappe knot bond, liep ik mijn appartement binnen. Cam had een uitdrukking op haar gezicht staan die me, incombinatie met Juléan's heen en weer gewandel, nieuwsgierig maakte. 'Ik ben terug,' reageerde ik en glimlachte half.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Narissa --> Flounder]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [JaiRy --> Cybele ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Cam

    "Miáuw, dat zie ik wel zitten," zegt Juléan terwijl hij recht springt. Hij loopt een beetje te ijsberen en ondanks de situatie moet ik er toch om lachen. Ik hoor de deur open en dicht gaan en bedenk me dat Eleanor vast terug is van haar vlucht.
    "Ik ben terug," bevestigt ze enkele seconden later mijn vermoedens.
    Mijn blik glijdt naar Atreyu die haar hoopvol aan zit te kijken.
    "En?" vraagt hij. Ik zie zijn ogen branden met vragen die hij niet durft te stellen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.