• heey iedereen ik ben dus een story aan het schrijven maar ik heb -zoals je ziet- een paar personages te kort.
    Dus laat jullie inspiration maar is werken
    Ik zoek dus

    1 vrouwelijk personageiloveuu
    2'paladijnen'(da zijn gewoon mensen dus maak maar wat)
    1 vriendje voor het vrouwelijk personagecurlybiatch

    Wat heb ik hier van nodig

    VOLLEDIGE naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(met foto):
    Karakter:
    Extra:

    Ik zou het echt super vinden als jullie me een handje zouden helpen, dus ik zal na jullie reactietje zeker een bedankje zetten in je gastenboek.

    xxx
    groetjes

    brokenwingx

    hier het eerste hoofdstukje:

    .

    "Kan de dag nog erger?" vroeg ik aan Alice. "Of houdt het na die drie rioolbuizen met een diameter van zes meter op?"
    Alice proestte het uit. "Ja het kan nog veel erger," zei ze met de stem die de leerkracht Frans altijd gebruikt. Ze kon namelijk alle stemmen van de leerkrachten perfect imiteren.
    Ik deed mijn kluisje dicht. "Het enige wat me vandaag nog blij kan maken, is dat Thor thuiskomt,"
    "Oeh," zei Alice. "Komt hij vandaag terug?"
    "Ja, duh!" De Thor waar ik het met Alice over had, was namelijk de knapste spetter van school en toevallig ook mijn vriendje! Ik spoorde Alice aan. "Komaan, stap nu in die auto van mij zodat ik naar huis kan brengen."
    "Naar huis," zei Alice smalend. "Naar Thors huis bedoel je."
    Ik bloosde. "Dat ook ja!"
    We reden druk babbelend naar Alice's huis. "Doe hem de groeten van mij he, Ayla!"
    "Zal ik doen!" Als ik het niet vergeet, dacht ik er achteraan.
    Ik reed snel naar huis. Ik voelde mijn mobieltje trillen. Ik staarde naar het schermpje. 'thor<3' stond erop. Ik opende het bericht. 'Kom je zo naar mijn huis?' stond erin. Ik sms'te snel een antwoord: 'ok ben er over een half uurtje xxx'. Ik stormde het huis binnen en ging regelrecht naar mijn kamer. Ik keek in de spiegel en ik zag helblauwe ogen met gouden spikkels, lang bruin haar tot net boven mijn middel, een egale lichtgebruinde huid en vooral en sterk meisje van zestien jaar, die gevonden werd bij een rijke familie voor de deur. Ik was populair en geliefd bij jongens, ik had een vriendengroep om u tegen te zeggen en was rijk en getalenteerd. Toen ik klaar was met mezelf in orde te maken, vertrok ik naar Thor met een slecht voorgevoel..

    .

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 18:31 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    heb je nog rollen nodig?
    zo ja hier.

    VOLLEDIGE naam: Georgina Cathrin Laona Morfel
    Leeftijd: 14
    bijnaam: George, Georgi
    Uiterlijk(met foto):



    Karakter: Georgi is een leuk meisje, ze is attent,spontaan,artestiek en tegen iedereen vriendelijk. ze is absoluut geen rebel, kortom ze is evrybody's darling. op dat na is ze een van de beste hackers,ze kan achter codes komen van banken,de politie, en wetenschapslappen. Georgi is dus niet wat iedereen denkt dat ze is. ze heeft de gegevens van de leerlingen en docenten van de school iedereen heeft een eigen pagina. ze is een van de beste.
    Extra: ze heeft een kat: Mister Purrrr


    A real friend is one who knows the song of your heart and can sing it back if you forget it.