• Hi mensjes !
    Ik kon niet wachten op die 7 andere mensen dus begin ik gewoon al ;] Even ter info dit word een JB verhaal dus mensen die hun niet mogen of 'haten' die kunnen dit topic verlaten ^^. Oke voor de mensen die nog neit weten wat mijn idee is;

    Het gaat over een meisje van 16 die geld spaart om met haar vriendinnen op vakantie te kunnen. Als bij baantje is ze aan het babysitten. Meestal is het gewoon een enkele x bij een iemand,maar ze heeft ook een vaste klant. Ze moet vaak oppassen op Frankie van 7. Wat ze dus niet weet is dat hij het broertje is van JB,de band die ze past 'ontdekt'heeft en erg goed vind. Zijn moeder is heel tevreden over hoe het meisje met Frankie omgaat en ze wil haar bedanken. Het meisje wil het niet aan nemen en zegt dat ze al word beloond voor het geld wat ze krijgt waardoor ze op vakantie kan. De moeder van Frankie vind het goed maar komt er achter dat het meisje naar JB luisterd als ze het een x zingt als ze Frankie in slaapt zingt. Dan besluit de moeder iets te regelen.

    Suprise's;

    Suprise 1;xLovesBill
    Suprise 2;RecordMe
    Suprise 3;NiniSEXNIJN
    Suprise 4;KimFootball
    Suprise 5;xPOKEMONKID
    Suprise 6;IKICKASS

    Information;
    Suprise;
    Text;
    Photo;

    xoxo


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)
    TUURLIJK <333


    n_n JEEEEHH


    We can only learn to love by loving.