• The Elizabeth Justine Worth school lijkt een normale kostschool, gewoon in Zuid-Engeland. De leerlingen lijken braaf, maar toch schuilt er iets duisters in ze. Iets gevaarlijks. Wat niemand weet is dat de meeste leerlingen daar wezens zoals vampiers en weerwolven. Maar soms zit er nog een normaal mens tussen, die niks weet van deze duistere geheimen..


    Vampiers
    - Alyson Ruby Lopez
    - Tyler Jay Lopez
    - James Andrew Star
    - Madelaine Valerie Star
    - Jade Sky Bright
    - Abbigail Ginger Amare
    - Valeria Maci Waldorf
    - Bella Marie Waldorf
    - Santana Amelia Pennington

    Weerwolven
    - Liberty Sage Ramirez
    - Matthew James Morisson
    - Alex Ryan White
    - Cameron Nathan Brown
    -
    -

    Demonen
    - Jayden Jason Bright
    - Maddison Lauren Willows
    - Taylor Jennifer McCallister
    - Sam Gabriël Willows
    - Pale Astarte Gwynne
    -

    Normale mensen
    - Alexis Roselynn Tarisha
    - Amber Maya Fede
    - Erin Hazel Carter
    -
    -
    -

    Leraren
    - Lauren Katherine Humphrey -Lerares Talen/Mentor-
    - Eline Victoria Love -Lerares sport/koken-
    - Taylor Jennifer McCallister - Lerares Normale vakken-
    -


    Regels:
    - Je mag 4 rollen!
    - Praat met haakjes als het niks met de rpg te maken heeft!
    - 16+ teksten mogen.
    - Ruzies mogen. (In de rpg!)
    - Je mag een nieuw topic openen, als de vorige vol is en MEGUSTAZAYN offline is!

    Rooster:

    Maandag:
    9:30 – Ontbijt
    10:15 – Mentor uur
    11:15 – Nederlands
    12:00 – Engels
    13:00 vrij
    15:30 – Lunch
    16:30 – Vrij
    18:30 – Avond eten
    19:30 - Vrij

    Dinsdag:
    9:30 – Ontbijt
    10:15 – Sport
    12:15 – Frans
    13:00 – vrij
    15:30 – Lunch
    16:30 – Vrij
    18:30 – Avond eten
    19:30 - Vrij

    Woensdag:
    9:30 – Ontbijt
    10:15 – Nederlands
    11:45 – Wiskunde
    12:45 – vrij
    15:30 – Lunch
    16:30 – Vrij
    18:30 – Avond eten
    19:30 - Vrij

    Donderdag:
    9:30 – Ontbijt
    10:15 – aardrijkskunde
    11:00 – Kunst
    12:30 – Koken
    14:30 – vrij
    15:30 – lunch
    16:30 - vrij
    18:30 – avond eten
    19:30 - Vrij

    Vrijdag, Zaterdag en zondag zijn vrije dagen.




    Begin:


    Iedereen komt aan op het speciale station, vier verdiepingen onder het normale station. Jullie nemen afscheid van ouders enzo, of niet. Zoeken dan een coupé, en wachten tot iedereen er is om naar de school te gaan.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 11:26 ]


    El Diablo.

    Valeria
    Ik keek naar de kamer, toen naar de kast en toen naar het bureau.
    Perfect, ik leg mijn koffers op bed en open ze. Ik pak snel uit, ik doe het wel gesorteerd, maar ben al snel klaar. Ik begin te klunzen met de tv en als ik alle kanalen heb onthouden, laat ik het staan op een of ander kanaal waar er een Gossip Girl-marathon op bezig is.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 18:34 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Eline

    Ik keek naar de kamer echt perfect.
    Ik gooide de koffer neer en begon met uitpakken


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lauren
    Ik had al een toegewezen kamer, hij is prachtig en ik ben er blij mee. Ik heb al uitgepakt.

    Taylor
    Ik keek naar mijn kamer, wow, echt perfect. Ik begin uit te pakken, ik heb nog wel wat te doen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alyson

    Ik begon met zappen, en stopte op mtv. Daar was net de top 100 op.


    El Diablo.

    Santana Amelia Pennington
    de treinreis duurde verrot lang, maar we zijn er gelukkig eindelijk. er is niemand die ik mis, familie en vrienden heb ik niet, en een vriendje houd ik meestal niet langer dan 2 weken vol. ik pak mijn koffer van het rek boven mijn hoofd en loop naar mijn kamer. ik open de deur, zet mijn koffer neer en kijk rond. perfect! één van de muren is zwart en de rest is wit met lichte strepen. het bed dat er staat is een groot hemelbed. hier kan ik wel leven.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Valeria
    Ik loop snel naar Alyson's kamer toe en klop op de deur.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alyson

    Het liedje 'Im sexy and i know it' was net op toen er op mijn deur geklopt werd. Ik deed de deur open, en keek Valeria aan.


    El Diablo.

    Valeria
    "Wil je mee gaan? Ik ga alvast boeken halen voor de vakken, zodat ik een beetje vooruit loop," zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alyson

    'Is goed' zeg ik, ik haal een kleine afstandsbediening uit mijn zak en zap de tv uit. Dat ding is te handig, het bestuurt alles, van de lichten en tv tot de deuren.


    El Diablo.

    Valeria
    Ik trek Alyson mee aan haar arm, naar het magazijn, waar de boeken liggen. Ik pak drie boeken van alles en geef Alyson haar deel. Ik pak ook maar gelijk schriften.
    "Ik ga snel naar Nina om haar boeken te geven," zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Santana
    ik zet de radio aan en begin mijn kleding in de kast te leggen. ik open wat ik denk dat de kastdeur is en zie een luxe badkamer. ik ga even naar binnen en zie dat er geen andere deuren zijn.'helemaal voor mij, wat een luxe' mompel ik terwijl ik weer terug naar mijn kamer loop. ik open de andere deur en zie de grootste walk in kast die ik ooit heb gezien.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 18:52 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Alyson

    'Is goed' zeg ik, en gooi de boeken op bed. Daarna druk ik op een knop dat ik dacht dat het balkon opende, maar het was mijn badkamer. Oeps. Ik drukte op een andere, en ging op het balkon staan. Ik genoot van het uitzicht, en keek naar de maan die langzaam op kwam.


    El Diablo.

    Valeria
    Snel breng ik Nina's boeken naar haar toe en ga dan naar mijn eigen kamer. Ik val op een kleine afstandsbediening, waarna opeens mijn televisie uitgaat, er deuren opengaan en de kleur van het licht opeens groen is.
    Ik kijk naar één van de kamers, een badkamer. Een badkuip, make-up tafel, wasbak, grote spiegel douche en een tv! Dan loop ik naar de andere deur, een balkon, geweldig. Ik doe de deuren dicht, geef het licht weer de normale kleur en doe de tv aan.
    Ik leg mijn rooster naast de boeken op het bureau en bekijk hem. Het eerste echte vak dat ik heb is Nederlands, geweldig.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alyson

    Ik loop over het balkon, en dan pas valt het me op dat alleen Valeria en ik een balkon hebben. Gewoon leuk.


    El Diablo.

    [Ugh ik ga hard muziek zetten, me ouders en me zus hebben weer ruzie, alleen omdat ik haar huiswerk gewoon weinig vind en haar inzet echt slecht is.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.