• The Elizabeth Justine Worth school lijkt een normale kostschool, gewoon in Zuid-Engeland. De leerlingen lijken braaf, maar toch schuilt er iets duisters in ze. Iets gevaarlijks. Wat niemand weet is dat de meeste leerlingen daar wezens zoals vampiers en weerwolven. Maar soms zit er nog een normaal mens tussen, die niks weet van deze duistere geheimen..


    Vampiers
    - Alyson Ruby Lopez
    - Tyler Jay Lopez
    - James Andrew Star
    - Madelaine Valerie Star
    - Jade Sky Bright
    - Abbigail Ginger Amare
    - Valeria Maci Waldorf
    - Bella Marie Waldorf
    - Santana Amelia Pennington

    Weerwolven
    - Liberty Sage Ramirez
    - Matthew James Morisson
    - Alex Ryan White
    - Cameron Nathan Brown
    -
    -

    Demonen
    - Jayden Jason Bright
    - Maddison Lauren Willows
    - Taylor Jennifer McCallister
    - Sam Gabriël Willows
    - Pale Astarte Gwynne
    -

    Normale mensen
    - Alexis Roselynn Tarisha
    - Amber Maya Fede
    - Erin Hazel Carter
    -
    -
    -

    Leraren
    - Lauren Katherine Humphrey -Lerares Talen/Mentor-
    - Eline Victoria Love -Lerares sport/koken-
    - Taylor Jennifer McCallister - Lerares Normale vakken-
    -


    Regels:
    - Je mag 4 rollen!
    - Praat met haakjes als het niks met de rpg te maken heeft!
    - 16+ teksten mogen.
    - Ruzies mogen. (In de rpg!)
    - Je mag een nieuw topic openen, als de vorige vol is en MEGUSTAZAYN offline is!

    Rooster:

    Maandag:
    9:30 – Ontbijt
    10:15 – Mentor uur
    11:15 – Nederlands
    12:00 – Engels
    13:00 vrij
    15:30 – Lunch
    16:30 – Vrij
    18:30 – Avond eten
    19:30 - Vrij

    Dinsdag:
    9:30 – Ontbijt
    10:15 – Sport
    12:15 – Frans
    13:00 – vrij
    15:30 – Lunch
    16:30 – Vrij
    18:30 – Avond eten
    19:30 - Vrij

    Woensdag:
    9:30 – Ontbijt
    10:15 – Nederlands
    11:45 – Wiskunde
    12:45 – vrij
    15:30 – Lunch
    16:30 – Vrij
    18:30 – Avond eten
    19:30 - Vrij

    Donderdag:
    9:30 – Ontbijt
    10:15 – aardrijkskunde
    11:00 – Kunst
    12:30 – Koken
    14:30 – vrij
    15:30 – lunch
    16:30 - vrij
    18:30 – avond eten
    19:30 - Vrij

    Vrijdag, Zaterdag en zondag zijn vrije dagen.




    Begin:


    Iedereen komt aan op het speciale station, vier verdiepingen onder het normale station. Jullie nemen afscheid van ouders enzo, of niet. Zoeken dan een coupé, en wachten tot iedereen er is om naar de school te gaan.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 11:26 ]


    El Diablo.

    [ Mijn topics]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    DracoWeasley --> DracoMalfoyx


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Prynne-->Lemmiwinks


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [ Hoe beginnen we eigenlijk...ik heb namelijk deel gemist... ;o]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Hoe beginnen we eigenlijk...ik heb namelijk deel gemist... ;o]


    [je hebt niet echt iets gemist. Alleen een paar hebben al kennis gemaakt in de trein en nu is iedereen bij de school en heeft zo ongeveer een kamer uitgezocht]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Ooohh okee..ik maak wel ff iets]

    Abbigail Ginger Amare

    Rustig zit ik in de trein. Ik zie al een hele boel mensen maar daar ga ik nu niet mee praten. Ik kijk naar mijn bagage, twee koffers en mijn gitaar tas. Wat moet een vampier nou met een gitaar? Het maakt me rustig. Ik pakte mijn zwarte gitaar uit en begon toen zachtjes te tokkelen.

    Matthew James Morrison

    Ik zit naast Liberty in de trein. Ik kijk haar even aan en glimlach. We zitten in zo'n vier zits plek of hoe je dat noemt en onze bagage heeft alle plek ingenomen. Ik heb mijn oordopjes in en luister zacht muziek op de achtergrond. Liberty trekt een vaag gezicht en ik schud lachend mijn hoofd.

    Liberty Sage Ramirez

    Als ik een vaag gezicht naar Matthew trek begint hij lachend zijn hoofd te schudden. Ik grinnik en doe mijn muziek weer iets harder waardoor iki zacht mee zing. 'Zing is harder,' zegt hij dan. Ik kijk hem even aan en schud dan mijn hoofd. 'Nee,' Hij kijkt me wenkbrauw ophalend aan en ik grinnik, 'Please?' zegt hij dan en ik stem dan toch in. Zacht zing ik één van de liedjes die we altijd samen zongen toen we klein waren. Een lied dat onze moeders ons hadden geleerd.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Santana
    na een tijdje buiten gestaan te hebben,loop ik weer naar binnen. ik schenk nog een glas bloed in en gooi het in een keer naar achteren. nu weet ik in ieder geval zeker dat ik de komende dagen velig rond kan lopen. het zal wel pijn doen, maar minder. Ik trek mijn reiskleding uit en trek een strak kort jurkjeaan. ik trek er een paar hakken bij aan en werk mijn make-up snel bij. dan pak ik een klein tasje, stop mijn sleutels en credit card erin en loop ik naar buiten om de rest van de school te ontdekken.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [@ talisman, het kan wel in de gang. of anders ergens in een gezamelijke ruimte.]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Alyson

    Ik grom, aan dat bloed in zakken heb ik niks. Het vult niet eens! Ik stap in een van mijn korte jurkjes, en stap in een paar zwarte lak stilleto hakken. Ik loop de gangen op, op naar vers bloed!


    El Diablo.

    [contostavlos is Rythmix geworden (: ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Pale Astarte Gwynne
    Wanneer ik aankom, loop ik direct door naar mijn kamer en negeer ik de blikken die zich in mijn rug priemen wanneer ik de gang overloop. Ik was nooit blij geweest met treinen, en nu nog minder, mijn chagrijnige uitdrukking op mijn gezicht en het gevoel om iemand opeens te wurgen komt al in mijn gedachten op. Niemand in het bijzonder natuurlijk. Ja, zo erg haat ik treinen, ik hoef ze niet, net zoals de rest van het openbare vervoer of hoe je het ook wilt noemen – nee, gewoon niet. Mijn zwarte hakken klinken luid door de bijna lege gangen wanneer mijn schoenen de grond raken, en met een sadistische grijns op mijn gezicht doe ik mijn deur open om mijn spullen te dumpen, waarna ik de deur gelijk weer dichtsla en door de gangen ga zwerven.
    Echter duurde het niet lang, want voordat ik ook maar weer een hoek om kon slaan, zag ik een meisje dat ik herkende als Santana. Twintig jaar, vampier en, zoals ze haar noemen, maar waar ik het niet mee eens ben, Satan. Ik vroeg me af waarom ik het er eigenlijk niet mee eens ben. Niet om het feit dat ze haar bijna allemaal zo noemden en omdat ik ‘lekker rebels’ wilde doen, nee, zo zit het niet in elkaar. Gewoon om de doodsimpele reden dat ik haar geen bitch vond, goed, ze kon soms wel zo doen, maar nog steeds noemde ik haar niet zo. Ik mag iemand of ik mag iemand niet, maar ik weet niet zo goed wat ik bij haar moet denken. Natuurlijk heb ik haar maar een paar keer gezien en gesproken, maar verder ook niets. Nu probeerde ik haar in ieder geval te negeren, geen zin in haar, of hoe je het ook wilde noemen.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 23:42 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Santana
    na een tijdje ronddwalen, kom ik iemand tegen. van veraf kan ik niet goed zien wie of wat het is, maar als ik dichterbij kom, zie ik dat het een demoon is. ugh, haat aan demonen. ik trek mijn neus op en probeer haar te negeren, dat is best moeilijk, helemaal sinds ik nog nooit echt met een demoon heb geppraat. En ik ben zo druk geweest met uitpakken, dat ik ngo niemand hier heb kunnen laten zien hoe ik echt ben. Dat is best kut, weet je.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Pale Astarte Gwynne
    Goed, ik zal het je uitleggen. Niemand is hier echt iemands vriend, zeker niet als een demoon en een vampier claimen vrienden te zijn. Het spijt me, maar dat kan gewoon niet. Ik weet nog niet wat ik van haar kan denken, omdat alles een beetje op afstand was. En verhalen die ik hoorde van anderen. Waarom zal ik dit niet eens een echt verhaal aan mijn ‘vriendengroep’ geven? (lees: demonen die erbij horen en geen andere wezens…)
    Met een zelfverzekerde uitdrukking op mijn gezicht en een emotieloze blik in mijn ogen, stap ik op haar af. ‘Santana toch? A.k.a. Satan?’ Ik schudde even vermoeid mijn hoofd, maar liet mijn blik nog steeds op haar rusten – als teken dat ik niet bang voor haar was. ‘Ik vind het niet kloppen, die bijnaam bedoel ik dan. Waarom zouden ze jou Satan noemen?’ Ik probeerde iets uit haar te krijgen, een gevoel wat er zich in haar afspeelde, een geheim (al zal dat vast niet gebeuren), roddels, wat dan ook! Met een afwachtende blik op mijn gezicht bleef ik haar aankijken.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 10:25 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Abbigail Ginger Amare

    We kwamen aan op school en ik liep rustig uit de trein. Pff, eindelijk frisse lucht. Gelukkig had ik ervoor al iets gegeten/gedronken hoe je het eigenlijk wil noemen. Ik pakte mijn gitaar weer in en deed die bij mijn koffers. Rustig zonder geluid liep ik naar de school. Binnen zocht ik een kamer uit en gooide mijn spullen erin. Ik pakte alles uit en dwaalde toen af naar de gangen. Misschien waren er toch nog andere vampiers?

    Matthew James Morisson

    De trein stopte en ik keek uit het raam. Daar stond het dan, ik pakte mijn koffers en trok Liberty ook mee. 'Let's go,' zei ik toen kalm. Ik stond op en liep de trein uit op weg naar de school. Ik stond stil en wachtte even op Liberty.

    Liberty Sage Ramirez

    Ik glimlachte naar Matthew terwijl hij de trein uitliep, ook ik pakte snel mijn spullen en liep richting de school. Matthew wachtte al en ik keek glimlachend naar hem, 'Waar wacht je op?' vroeg ik toen, eigenlijk best dom want ik wist het antwoord al, 'Op jou,' zei hij toen simpel. Ik liep naar binnen en zocht zelf een kamer uit. Matthew liep mee, ik dropte mijn spullen daar en samen liepen we naar die van hem.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 14:44 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Santana
    'wow, een demoontje dat weet wat ze wilt, dat is voor het eerst. Maar ik ben een goed persoon dus ik zal het uitleggen,' zeg ik met een sarcastische ondertoon.'ik ben een vampier, vampiers zijn geen lieverdjes, en ik al helemaal niet. dit komt allemaal door de persoon die mij heeft veranderd, ik haat hem en dat reageer ik af op iedereen die te dicht bij komt. en jij staat al aardig dicht bij. Verder ga ik met jongens om alsof het speelgoed is, na 2 dagen ben ik hem zat en zoek ik naar de volgende,' dat laatste zeg ik met een klein lachje.'dat zorgt voor een reputatie, en daar kun jij van leren. jij kent mijn naam, alles. het enige wat ik van jouw weet is dat je een demoontje bent. ik heb me altijd al afgevraagd hoe dat voelt, om gedoemd te zijn. Maar dat kun jij mij vast wel vertellen,' zeg ik met een klein duivels glimlachje.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see